ASYSTENT ZARZĄDU K/M Warszawa oferta pracy Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Jerozolimskie 155/52, 02-326 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość pakietu MS Office, co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego. Obowiązki: 1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu biura: - Opracowywanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym; - Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; - Obsługa korespondencji mailowej; - Obsługa centrali telefonicznej; - Organizacja spotkań firmowych; - Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji; 2. Prowadzenie wybranych spraw kadrowych a w szczególności: - Prowadzenie ewidencji czasu pracy; - Prowadzenie listy obecności; - Sprawozdawczość; 3. Prowadzenie kasy i dokumentów kasowych na podstawie dowodów księgowych; 4. Obsługa administracyjno-gospodarcza posiedzeń organów Spółki; 5. Windykacja należności; 6. Pozyskiwanie nowych klientów w zakresie przejęcia obowiązków recyklingu i odzysku oraz Obsługa klientów: - sporządzanie, weryfikacja i kontrolowanie dokumentów związanych z umową klienta; - prowadzenie korespondencji z klientami; - doradztwo w zakresie ochrony środowiska; 7. Sporządzanie wymaganej dokumentacji, tj. sprawozdań okresowych, opracowań, raportów z zakresu ochrony środowiska; 8. Udział w działaniach promocyjnych i marketingowych spółki; 9. Współpraca ze Stowarzyszeniem GPP Ekologia; 10. Wystawianie faktur, monitorowanie terminowości płatności klientów; 11. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do biura rachunkowego oraz eksport dokumentów z programu księgowego; 12. Przygotowywanie kompletu dokumentacji do kancelarii prawnej; 13. Śledzenie przepisów z zakresu BHP i informowanie pracodawcy o istotnych zmianach.[Zgłoszenia: rekrutacja (at) reeko.pl (w tytule maila proszę wpisac nazwę stanowiska, na które składają Panstwo aplikację) 22 381 71 85]
Nazwa pracodawcy:
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Al. Jerozolimskie 155/52, 02-326 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgiodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Al. Jerozolimskie
Numer budynku pracodawcy: 155
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 17.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f39de863a46460c7970745cedf18bbc0
Podobne oferty pracy
zadania opiekuńcze, pielęgnacyjne,wychowawcze, pomoc nauczycielowi przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Zgierz (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Tulce (wielkopolskie)
Praca przy rozliczaniu inwestycji.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Charzynie.
Biuro Usług Finansowo-Księgowych Julitta Rafałko"BILANS II" - 2016-06-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie rejestru faktur, wystawianie faktur VAT marża, faktur VAT, korekt faktur, przygotowywanie rozliczenia VAT marża dla potrzeb kadrowych, kontrola pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym
Biuro Podróży JANS TRAVEL, Andrzej Jans - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Jarocin (wielkopolskie)
pomoc nauczycielowi w organizacji zajęć obowiązkowych, uroczystościach, spacerów i innych wyjść
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraszewice (wielkopolskie)
Rozliczanie bieżących faktur. Kontrola nad zaległościami. Fakturowanie, wprowadzanie faktur. Kontakt z księgowością Centrali.
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
tłumaczenie dokumentów, finalizowanie sprawy klientów, asystować prawnika
WIND SPT POLAND SP. Z O.O. - 2016-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykonywanie bieżących spraw zlecanych przez Zarząd, prowadzenie terminarza spotkań Zarządu, czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji, obsługa mailkowa i telefoniczna biura, prace administracyjno-biurowe. Praca w godzinach: 08.00-16.00.
Fundacja Football Academy Group - 2015-12-01 - Opole (opolskie)
Staż dla os. do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
bezpośrednie wsparcie dla funkcjonowania działu sprzedaży firmy lub przedsiębiorstwa, czynności organizacyjne, obowiązki o charakterze biurowym, wyznaczanym na bieżąco przez bezpośrednich przełożonych działu sprzedaży.
ROYAL TRADING GROUP SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w pizzerii. Elastyczne godziny pracy. Praca w tygodniu lub praca dodatkowa na weekendy.
DIABOLO Michał Latacz - 2018-08-24 - Krapkowice (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Radzyń Chełmiński (kujawsko-pomorskie)
Wstępna kontrola jakości, Współpraca z pozostałymi pracownikami na linii,naklejanie naklejek
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Strzebielino (pomorskie)
przezbrajanie maszyn do cięcia - automatyczny stół do cięcia i automatyczna krojownia, obsługa maszyn za pomocą komputera, współpraca z działęm wykończenia druku i logistyki
NORDSIGN PRINT REPUBLIC SP. Z O.O. - 2019-05-23 - Kowanowo (wielkopolskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuncze lub wspieranie wychowawcy świetlicy. Miejsce pracy: Szkoła Podstawowa Nr 25. Umowa o pracę na czas określony (do 30.06.2017r.). Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 783 14 50.
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 15 - 2016-10-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa i konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH I ANTYKOROZYJNYCH "INEMER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie i kontrola danych
"ARCHIVA POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-08 - Szczuczyn (podlaskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży, paragonów, faktur, obsługa magazynu
ŁUKASZ KRETOWICZ DCC TRADE - 2016-06-30 - Barłogi (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Krzak (lubelskie)
wprowadzanie faktur do programów księgowych,sporządzanie deklaracji, prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Augustów (podlaskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.Praca na jedną zmianę od 8-16.Wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętej sprzedaży.
SAMDEX sp z o.o. - 2017-06-05 - Mielec (podkarpackie)
Rejestracja medyczna, prace porządkowe, obsługa programu medycznego, masaż leczniczy
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Zarzecze (podkarpackie)
Obsługa gabinetu w zakresie asysty stomatologicznej: przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza dentysty, przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpraca z lekarzem dentystą w czasie wykonywania zabiegów stomatologicznych
MAGDALENA KLIJER - 2016-06-01 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Olkusz (małopolskie)
Wsparcie procesów biznesowych w segmencie IT, udział w realizacji zadań projektowych, wsparcie użytkowników biznesowych w zakresie IT, raportyzacja z użyciem SQL i Exel
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Widełka (podkarpackie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu,umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza wizyt
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Czarnków (wielkopolskie)