ASYSTENTKA DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 1195) Inowrocław oferta pracy DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna
Stanowisko: ASYSTENTKA DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 1195)
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: • kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• uzupełnianie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzanie deklaracji do ZUS i US,• pomoc w innych zadaniach działu kadr, płac i księgowości• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów i klientów• dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy
Data publikacji: 2019-04-03
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• uzupełnianie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzanie deklaracji do ZUS i US,• pomoc w innych zadaniach działu kadr, płac i księgowości• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów i klientów• dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA DS. KADR, PŁAC I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH (NR 1195)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
*znajomość prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zagadnień kadrowych*prawo jazdy kat.B i doświadczenie jako kierowca, odporność na stres (praca pod presją czasu i nieustannego podnoszenia kwalifikacji)
Nazwa pracodawcy:
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty aplikacyjne można składać na e-mail: praca19 (at) denarbiuro.pl, lub poprzez formularze zgłoszeń na stronie firmowej: www.denarbiuro.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - formularze zgłoszeń na stronie firmowej: www.denarbiuro.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Adres strony pracodawcy: www.denarbiuro.pl
Ulica pracodawcy: Poznańska
Numer budynku pracodawcy: 185A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.04.2019
Data dodania oferty pracy: 03.04.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja opinii technicznych, kosztorysów i wycen. Kontakt z klientami, prowadzenie dokumentacji biurowej. Wykonywanie oględzin technicznych pojazdów, maszyn, łodzi.
Michał Pachucki - 2018-03-21 - Straszyn (pomorskie)
Monitoring i analiza rynku branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej. Przygotowanie i wdrażanie działań marketingowych. Prezentowanie oferty firmy. Uczestniczenie w rozmowach handlowych. Realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie instalacji:- wodno-kanalizacyjnych- centralnego ogrzewania
Sosnowski Adam "EKO-MONT BIS" ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY - 2017-05-18 - Rybnik (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Kocierzew Południowy (łódzkie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przewozy towarów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Przasnysz (mazowieckie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów - Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: wsparcie koordynacji działań związanych z projektami: telefoniczne wsparcie pracowników terenowych projektu, obsługa wstępnych procesów rekrutacyjnych dotyczących projektów, dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, terminowe raportowanie działań projektowych, prowadzenie baz danych.- Firma oferuje: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, prywatną opiekę medyczną, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera, poczty email, wyszukiwarki internetowe, dobra znajomość Excel oraz pozostałych narzędzi pakietu Microsoft Office, rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, szybkość w przyswajaniu wiedzy, umiejętność pracy w zespole, wytrwałość, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność wyznaczania celów, priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności. Dodatkowym atutem będzie: miejsce zamieszkanie: Katowice, wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: t.brzozowska (at) savoir.pl
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Katowice (śląskie)
zakres obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta sędziego określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8.11.2012roku w sprawie czynności asystentów sędziów
SĄD REJONOWY W RADOMIU - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
Asystent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Śrem (wielkopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- przewóz towarów na terenie EU, -nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem, -zabezpieczenie ładunku, -przygotowanie dokumentacji przewozowej.- kierowca międzynarodowy
Budchem Anna Szablewska - 2018-08-01 - Kraków (małopolskie)
wspieranie managera, odpowiedzialność za realizację celów produkcyjnych, ciągła kontrola procesu wtrysku i jego rozwój, dążenie do ciągłej optymalizacji procesu, raportowanie wskaźników
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Skoczów (śląskie)
Przyjmowanie receptariuszy, przygotowywanie leków oraz wydawanie ich do oddziałów szpitalnych oraz oddziałów Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śląskich, sporządzanie leków recepturowych złożonych, wstrzymywanie lub wycofywanie z obrotu i stosowania produktów leczniczych po uzyskaniu decyzji właściwego organu, sprawdzanie zgodnie ze specyfiką i układanie towaru.Kontakt kandydatów z pracodawcą: Grażyna Dąbrowska tel.71 3349528Email g.dabrowska (at) dcchp.pl
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu - 2018-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemu GOLD, przyjmowanie dosataw, składowanie towaru
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Gliwice (śląskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu. Pomoc dzieciom przy spożywaniu posiłków, a także w sprzątaniu po zajęciach. Czynne uczestniczenie w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni oraz przed i po leżakowaniu. Opieka nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu. Wsparcie dzieci w czynnościach higieniczno-sanitarnych. Wspólnie z nauczycielem nauka dzieci dbałości o higienę osobistą, czystość i porządek. Uczestnictwo w przygotowywaniu zajęć objętych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielem koordynowanie ich właściwej realizacji, opieka nad dziećmi ukraińskimi.
WIELKA PRZYGODA Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe, znajomość programu AUTOCAD.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)
szycie cholewek
KRZYSZTOF KOWACKI P.P.H. "RIKO" - 2017-08-30 - Myszków (śląskie)
Asystentka w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na samochodzie ciężarowym od poniedziałku do piątku
P.H.U.P. Duet w Człuchowie Sp. J. J. Kucharska i H. Kaszuba - 2017-09-12 - Człuchów (pomorskie)
Obsługa programów projektowych, pomoc w analizowaniu projektów branży budowlanej.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
obsługa kancelarii, obsługa wniosków obszarowych,obsługa wniosków o wpis do ewidencji producentów, prowadzenie kartotek magazynowych materiałów biurowych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Augustów (podlaskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.Oferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,- wynagradzanie od 1800,00 - 2000,00 netto - zatrudnienie w ramach umowy o pracę.Praca 5 dni w tygodniu -ale dyżury mogą występować w soboty i niedziele wówczas -dni wolne od pracy wypadają w tygodniu.
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opieka nad dziećmi, utrzymanie w czystości pomieszczeń przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żagań (lubuskie)
praca na warsztacie mechanicznym
ZTE KATOWICE Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Poligrafia, grafika. Projektowanie najprostszych zamówień graficznych w programie komputerowym, praktyczna realizacja zamówień graficznych przy uzyciu urządzeń, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)