ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 061,49 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie korespondencji z urzędami
Data publikacji: 2018-07-16
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie korespondencji z urzędami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 061,49 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 061,49 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
6 miesięcy doświadczenia, pakiet MS Office (Word, Excel), punktualność, komunikatywność, sumienność, dokładność, znajomość obowiązujących przepisów.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 16.07.2018
Oferta pracy ważna do: 15.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe z zakresu geodezji w programach WINKALK EWMAPA, ZWCAD
KANCELARIA GEODEZYJNA GRZEGORZ KWAPISZ - 2017-09-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa autocad, projektowanie wnętrz, asysta przy projektowaniu budynków
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Poznań (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu, księgowanie faktur, przygotowywanie zestawień finansowych, opisywanie dokumentów księgowych.Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Bucze (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obsługa dokumentacji projektu współfinansowanego z EFS- Przyjmowanie interesantów- Opracowywanie dokumentów- Obsługa korespondencji
Instytut Organizacji Przedsiębiorstw i Technik Informacyjnych InBIT Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)
Usługi asystenckie świadczone są na rzecz osób niepełnosprawnych zamieszkujących teren powiatu kieleckiego m.in. w zakresie pomocy: w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania, w zakupach przy udziale ON, w załatwieniu spraw urzędowych, komunikowaniu się z różnymi instytucjami, w zorganizowaniu czasu wolnego, wspieraniu w czynnym udziale w życiu społecznym.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach - 2017-09-26 - Kielce (świętokrzyskie)
prace biurowe w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Stary Dzierzgoń (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw z klientami wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontrola poprawności dokumentów, wprowadzanie oraz sprawdzanie raportów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów
Dong Yang Electronics Sp.z o.o. - 2015-12-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Negocjowanie warunków zakupu oraz współpraca z zagranicznymi kontrahentami w zakresie eksportu-importu kolekcji damskiej.Nadzorowanie procesu produkcji, komplementacja dokumentów zakupowych, kontrola terminowości dostaw.Obsługa prawno-administracyjna zamówień w tym współpraca z agencjami i urzędami celnymi, przewoźnikami i firmami kurierskimi.
kontakt przez OHP - 2016-04-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kilenta, sprzedaż w salonie firmowym Molton salon odzieżowy moda damska
"Molton Styl" Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
Naprawa i konserwacja urządzeń mechanicznych.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Brak danych
KRONOSPAN HPL - 2018-03-05 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Mikołów (śląskie)
Tynkowanie, suche tynki z karton-gispu.Praca w delegacji.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Jagodnik (podkarpackie)
obsługa dokumentów i korespondecnjiorganizowanie spotkań wewnetrznych i zewnetrznychsporządzanie notatek ze spotkańprzygotowywanie raportów i prezentacjiwspółpraca z działami spółkidbanie o wizerunek i prawidłowe działanie sekretariatukoordynacja przepływu informacjireprezentowanie firmy wobec kontrahentów zewnetrznychzapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sopot (pomorskie)
Obsługa tokarki, spawanie elementów konstrukcji stalowych. Mile widziana osoba do przyuczenia.
PRES-CON Spółka z o.o. - 2018-02-16 - Kozielice (zachodniopomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie: prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi, dbania o zdrowie, gospodarowania budżetem domowym,wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny, usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci. propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-08-24 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykształcenie: brak wymagań; wymagana wysoka kultura osobista, energia, otwartość, komunikatywność, zaangażowanie; bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office i urządzeń biurowych; perfekcyjne umiejętności organizacyjne; umiejętność rozwiązywania konfliktów i problemów; znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; zakres obowiązków: kompleksowa obsługa administracyjna sekretariatu firmy; prowadzenie kalendarza i terminarza spotkań; obsługa gości; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; koordynacja obiegu dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły biurowe; łączenie rozmów telefonicznych oraz udzielanie informacji; inne prace administracyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ART CERAMIKA" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE EKSPORT-IMPORT WIESŁAW ZAGÓROWSKI - 2018-04-19 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej obrotów bezgotówkowych i gotówkowych wprowadzanie do systemu dowodów księgowych
Szpitalne Centrum Medyczne w Goleniowie Spółka z o. o. - 2018-01-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Sanok (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej (rysowanie w CAD) na projekcie rosyjsko-angielskim.
M+W Central Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce - 2017-01-10 - Gdańsk (pomorskie)
Kandydat jest przygotowany lub wykazuje chęć do przyuczenia i wykonywania prac związanych z:- dobieraniem materiałów stosowanych w blacharstwie lub lakiernictwie samochodowym,-posługiwaniem się dokumentacją techniczną,-przygotowywaniem samochodu do naprawy nadwozia,-wykonywaniem operacji obróbki ręcznej, mechanicznej i kształtowania blachy lub lakierowania, polerowania elementów- wykonywaniem napraw i wymianą uszkodzonych elementów nadwozia,-wykonywaniem kompleksowych napraw nadwozia z użyciem urządzeń pomiarowo-naprawczych,- przeprowadzaniem konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego samochodu,- kwalifikowaniem pojazdu lub elementów nadwozia do naprawy.
PLICHTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-19 - Wejherowo (pomorskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Pobiedziska (wielkopolskie)
PRACA NA STOISKU MIĘSNO-WĘDLINIARSKIM
ROLEKO TADEUSZ BARTOŃ DELIKATESY CENTRUM - 2016-12-16 - Błażowa (podkarpackie)
prowadzenie korespondencji firmy oraz bieżąca obsługa biura, fakturowanie oraz prowadzenie magazynu, prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek towarów
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-02-10 - Klucze (małopolskie)
Oosba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - zapewnienie bieżącej obsługi prawników w zakresie prowadzonych projektów z zakresu prawa,- koordynację obiegu dokumentów, - weryfikację, edycję oraz formatowanie dokumentów,- nadzór nad terminowym przepływem dokumentów,- zapewnienie biieżącego wsparcia w pracy kancelarii, - kontakty z klientami.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Składanie elementów tekturowych , klejenie, cięcie, prace magazynowe i porządkowe. Miejsce wykonywania pracy Mysłowice ul. Świerczyny 56. Mile widziane doświadczenie. Praca od 6-14
"TUS24" SP. Z O.O. - 2017-03-06 - Mysłowice (śląskie)
segregacja, weryfikacja formalna i rachunkowa dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)