ASYSTENT PROJEKTANTA Lublin oferta pracy SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie projektów z branży sanitarnej (sieci gazowe), uzyskiwanie uzgodnień branżowych, decyzji, opinii i uzgodnień organów administracji państwowej i samorządowej;
Data publikacji: 2019-03-18
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TURYSTYCZNA 44 k, 20-207 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie projektów z branży sanitarnej (sieci gazowe), uzyskiwanie uzgodnień branżowych, decyzji, opinii i uzgodnień organów administracji państwowej i samorządowej;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: inżynieria środowiska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu AutoCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa progrmu komputerowego NormaPro
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość prawa budowlanego, ustaw oraz warunków technicznych; samodzielność w wykonywaniu obowiązków, sumienność w wykonywanej pracy, doświadczenie wymagane;
Nazwa pracodawcy:
SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
TURYSTYCZNA 44 k, 20-207 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowy:biuro (at) sanitgaz.lublin.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Adres strony pracodawcy: www.sanitgaz.eu
Ulica pracodawcy: TURYSTYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 44 k
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - instalacje sanitarne
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.03.2019
Data dodania oferty pracy: 18.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wspomaganie organizacji pracy Prezesa Zarządu, prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, organizacja wyjazdów służbowych, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych, zarządzanie przepływem informacji w firmie, nadzór nad obiegiem dokumentów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, klientami i partnerami firmy, sporządzanie notatek ze spotkań, tworzenie pism, raportów.
PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Zielona Góra (lubuskie)
marketing
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Piaseczno (mazowieckie)
pomoc w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Piastów (mazowieckie)
fachowe doradztwo klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, kompleksowa obsługa klienta wg. standardów firmy, sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
TERG S.A (MediaExpert) - 2017-01-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; opisywanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, zgodnie z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-04-05 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej i kadrowej firm. Prace biurowe.
Biuro Rachunkowe Kulik Karolina - 2019-03-19 - Biłgoraj (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 2 lata; godziny pracy: 8.00- 16.00
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Ustka (pomorskie)
Koordynowanie pracy biura oraz zarządzanie zespołem ludzi. Nadzór i prowadzenie niezbędnej dokumentacji. Stała współpraca z kontrahentami
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Jarocin (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
Opieka nad dziećmi od 3 do 6 lat.
Niepubliczne Przedszkole Chatka Pikabu Anna Wojtkowska - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
KOS - EL Instalacje Elektryczne - Projektowanie, Wykonanie Mariusz Kosiorz - 2016-04-11 - Zabrze (śląskie)
pomoc nauczycielowi w przedszkolu
Przedszkole Samorządowe nr 1 "Jarzębinka" - 2016-09-15 - Słubice (lubuskie)
Bieżące wsparcie Biura Komunikacji Marketingowej i PR. Przygotowywanie materiałów marketingowych. Koordynowanie organizacji szkoleń , spotkań,eventów.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Widełka (podkarpackie)
prowadzenie kalendarza spotkań prezesa, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Częstochowa (śląskie)
Pomoc osoba zależnym w powrocie do zdrowie
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Osiek Jasielski (podkarpackie)
ewidencja dokumentów księgowych dla celów podatku VAT, rejestracja dokumentów księgowych w KPIR i księdze RYCZAŁT, rozliczenie roczne, ewidencja środków trwałych, zasady dokumentowania operacji gospodarczych, sporządzanie list płac, dokumentów kadrowych, deklaracja ZUS w programie PŁATNIK, wnioski "de- minimis"
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Mysłowice (śląskie)
rezerwacja i zakup biloetów, organizacja kalendarza, obsługa spotkań i umawianie spotkań, organizacja wyjazdów. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:45
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Piastów (mazowieckie)
pomoc w ciastkarni
FPH SKOT Andrzej Skotniczny - 2018-01-08 - Krzeszowice (małopolskie)
Bieżąca obsługa administracyjna biura budowy. Rejestracja i archiwizowanie poczty. Prowadzenie administracji kadrowej budowy. Obsługa dokumentacji w bazie elektronicznej. Wsparcie w zakresie zadań administracyjnych.
Strabag Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Będzino (zachodniopomorskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych ,wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska ,prowadzenie rozmów z kandydatami, selekcja aplikacji ,tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów,nawiązanie długotrwałych relacji z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Błonie (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Żywiec (śląskie)
zatrudnienie na 1/2 etatu, umowa o pracę/zleceniepraca praca w wybrane dni tygodnia:- poniedziałek: 14-20- wtorek: 14-20- sobota 8-14, z możliwością przejścia na pełen etat
PRAKTYKA LEKARSKO - DENTYSTYCZNA KLONKO - DENT KLONKOWSKA ANNA - 2016-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. Przeszkolenie w zakresie regulaminu obowiązującego w placówce2. Przydzielenie obowiązków3. Wprowadzenie podstaw z zakresu psychologii rozwojowej dziecka4. Podstawy metodyki wychowania przedszkolnego i zastosowanie ich w praktyce.5. Prowadzenie zajęć w grupie w porze ćwiczeń pod czujną obserwacją nauczyciela prowadzącego 6. Trening motywacja, sposoby niwelowania stresu w przypadkach trudnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Lębork (pomorskie)
wg programu stażustaż w godz: 7-15
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Pilica (śląskie)
- PROWADZENIE SEKRESTARIATU (DOKUMENTACJA: OFERTOWANIE, TECZKI KLIENTÓW, ANALIZA RYNKU),- KONTAKT Z KLIENTAMI,- DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA,
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Zielonagóra (wielkopolskie)
archiwizacja dokumentów, formułowanie pism, tworzenie baz klientów, nawiązywanie nowych kontaktów z wykładowcami, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie rozmów handlowych, prowadzenie ewidencji uczestników, nadzorowanie portali branżowych, analiza ofert konkurencji, reprezentowanie firmy przy organizacji szkoleń, przygotowanie materiałów szkoleniowych, reklamowych, fax-mailingów, e-mailingów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa biura, przygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Głogów (dolnośląskie)