ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Mikołajki Pomorskie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; opisywanie dokumentów księgowych
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajki Pomorskie, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów; opisywanie dokumentów księgowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołajki Pomorskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sztumski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.06.2016
Data zakończenia pracy: 19.12.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Adres pracodawcy:
Zawadzkiego 11, 82-440 Dzierzgoń, powiat: sztumski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wniosek o zorganziowanie stażu dla osó bezrobotnych w ramach POWER
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: sztumski
Gmina pracodawcy: Dzierzgoń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierzgoń
Ulica pracodawcy: Zawadzkiego
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy ważna do: 21.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-weryfikacja dokumentów pod względem formalnych, merytorycznych i rachunkowych-prowadzenie uproszczonych form ewidencji księgowych-prowadzenie akt pracowniczych-obsługa bieżąca klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
spełnia funkcje wychowawczo - opiekuńcze w stosunku do dzieci w wieku do 3lat; organizacja zabaw; organizacja zajęć plastycznych, muzycznyh i ruchowych; realizacja programu edukacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Szprotawa (lubuskie)
pomoc przy realizacji szkoleń i konferencji nieujętych w planie szkoleń na dany rok, w tym szkoleń i konferencji zagranicznych.
MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie badań połączeń spawanych (wizualnych, magnetyczno-proszkowych, penetracyjnych, ultradźwiękowych), przygotowanie dokumentacji z przeprowadzonej kontroli, gotowość do podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Kraków (małopolskie)
Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych.
TWÓJ KOMINIARZ ROBERT BANDURSKI - 2016-09-14 - Gdańsk (pomorskie)
kontakty z dostawcami zagranicznymi, odbiorcami, realizacja zamówień, wystawianie faktur
IOW TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Kochlice (dolnośląskie)
wykonywanie projektów budowlanych w branży instalacyjnej, budowlanej lub pokrewnych, inwentaryzacje
Przeds.Produkcyjno-Usługowo-Handlowe INSTAL-ROGRA - 2016-05-20 - Cieszyn (śląskie)
Staż dla osoby zarej. w tut. Urzędzie posiad. II prof. pomocy dl;ugotrwale bezrobotnej. Godziny odbywania stażu od 8:00 do 16:00.1. Zaznajomienie sie zdokumentami występujacymi w Firmie.2. Nauka segregacji dokumentów miesięcznych, faktur zakupu i sprzedaży.3. Nauka wprowadzania do programu księgowego i sprzedażowego.4. Nauka regadowania pism wewnętrznych i zewnętrznych.5. Prowadzenie spraw kadrowych: akta osobowe, listy obecności, wynagrodzenia. 6. Pomoc w zamykaniu poszczególnych miesięcy. 7.Przeszkolenie z zakresu rozliczania placówek handlowych.8. Nauka przygotowywania miesięcznych zestawień i raportów dotyczących sprzedaży i zakupów. 9. Przeszkolenie z zakresu rozliczania czasu oracy pracownika.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Kolbuszowa (podkarpackie)
tworzenie, aktualizacja, emisja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej Metron, prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów, sporzadzanie projektów umów handlowych i cywilno- prawnych, sporzadzanie projektów pism procesowychwymagana podstawowa znajomość KSH
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe. Przygotowanie rysunków i opisów do projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Mława (mazowieckie)
Prace związane z rozliczaniem podatków dochodowych i VAT, prowadzenie dokumentacji związanej z tymi podatkami sporządzanie list płac , deklaracji do ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Płock (mazowieckie)
MUROWANIE ŚCIAN W BLOKACH MIESZKALNYCH
PHU "KLIMEK" HANDEL-HURT-DETAL, USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE JAN KLIMEK - 2016-09-09 - Radzice Małe (łódzkie)
prace porządkowe, budowlane (roboty drogowe)
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Jaświły (podlaskie)
Przygotowanie próbek do badań oraz udział w pracach analitycznych pod nadzorem osoby prowadzącej.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Olsztynie - 2017-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Projektowanie instalacji elektrycznych w oparciu o programy komputerowe typu autocad i archicad
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klientaWykonywanie prac porządkowychMagazynowanie towaruObsługa Urządzeń technicznych na stacji
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kamil Wieczyński - 2017-10-06 - Słupca (wielkopolskie)
obsłiga bieżących i nowych klientów; obsługa dokumentacji handlowej; oferty handlowe - negocjacje
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie kalendarza wydarzeń/spotkań biznesowych.Monitorowanie rozpoczętych spraw.Asystowanie dyrektorowi w bieżących sprawach.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Otwock (mazowieckie)
asystent radcy prawnego
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Leszno (wielkopolskie)
Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta.Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami.Dbanie o porządek na sali sprzedaży.
"DINO POLSKA" S.A. Krotoszyn - 2018-08-28 - Kluczbork (opolskie)
prace pomocnicze na produkcji, wykonywanie prac ślusarsko-montażowych zwiazanych z wytwarzaniem kształtowników, profili, paneli do bram segmentowych, dbanie o ład i porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Zakliczyn (małopolskie)
wykonywanie inwentaryzacji budynków i opracowywanie projejtów budynków itp.
AM+ Biuro Projektów Architekt Anna Michno - 2016-04-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
koordynacja transportu, pozyskiwanie kontrachentów, obieg dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Błonie (mazowieckie)
Pomoc w nauczaniu, pomoc w opiece, pomoc w spacerach i wycieczkach, dbanie o higienę dzieci oraz przedszkola
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "TĘCZOWE PRZEDSZKOLE" W BYDGOSZCZY - 2018-07-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa systemu operacyjnego. Wystawianie faktur. Wystawianie zleceń transportowych. Wystawianie dokumentów lotniczych. Kontakt z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- Sprzedaż bezpośrednia, bieżąca pączków. Praca na terenie centrum Katowic.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy lub praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca zmianowa w godzinach: 7:00-20:00 (od poniedziałku do piątku) + Praca również w Soboty: 9:00-18:00 oraz Niedziele: 10:00-18:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia do zawodu. Wymagana książeczka sanepidu - epidemiologiczna (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: e_rekrutacja (at) poczta.fm
"PRETTY SMELL" KARINA PYTEL-KORGA - 2016-12-06 - Katowice (śląskie)
- bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza właściciela,- obsługa urządzeń biurowych skaner, ksero,- weryfikacja poprawności dokumentów księgowych (faktur, rachunków, dokumentów kasowo-bankowych itp.),- podział dokumentów na kosztowe i przychodowe,- wprowadzanie dokumentów do programu CDN OPTIMA,- wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku VAT,- wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych do ZUS,- sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Gorlice (małopolskie)
Wykonywanie podstawowych czynności księgowych, przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego, wstawianie faktur sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Legionowo (mazowieckie)