ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/STAŻ Piastów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/STAŻ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w dziale księgowości
Data publikacji: 2017-06-29
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: pomoc w dziale księgowości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI/STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość zasad rachunkowości
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 14/16, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Opole Lubelskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole Lubelskie
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 14/16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.06.2017
Oferta pracy ważna do: 06.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Kompletowanie dokumentów. Sporządzanie pism. Umawianie spotkań z klientami.Staż odbywać się będzie w dzielnicy Śródmieście.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie ciągłości pracy lini technologicznej, obsługa maszyn, obsługa maszyn-urządzeń do przerobu odpadów pogórniczych, w razie potrzeby naprawa linii.
V&V CARBOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-09 - Przezchlebie (śląskie)
.
CTM SP.Z O.O. - 2016-05-12 - Łowicz (łódzkie)
Organizowanie spotkań, odbieranie telefonów, archiwizacja dokumentów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
ENFORMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kościan (wielkopolskie)
pomoc w opiece i prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Gorzupia (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Ochrona obiektu.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW 'NOWATOR' W PŁOCKU - 2016-07-19 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Praca na rzexni, pomoc w rozbiorze mięsa, obsługa lad chłodniczych.przyjmowanie towaru. Praca również w soboty.
BRZOZA Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
na stanowisku asystenta sedziego może być zatrudniona osoba, która: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskała tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce, ukończyła 24 lata. Wykaz dokumentów wymaganych od kandydatów:wniosek o zatrudnienie na stanowisko asystent sędziego;własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej; orginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uzyskanych w Rzeczypospolitej Polskiej na postawie odrębnych przepisów; oświadczenie o którym mowa w art. 155a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001r.- Prawo o ustroju sądów powszechnych, zwanej dalej "ustawą"; oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich; aktualną fotografię zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia.Konkurs przeprowadzony zostanie w dniu 01.03.2016r. godz.11:00
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2016-02-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-przygotowanie płyt do procesu okleinowania-obsługa okleiniarki-kontrola jakościowa wyrobów
ADS SP. Z O.O. SP. K - 2018-05-04 - Radomsko (łódzkie)
Prowadzenie biura firmy i koordynowanie spraw dotyczących wykonywanych prac-zleceń. Przedstawianie oferty firmy oraz kontakt z potencjalnymi klientami.Miejsce pracy: Wrocław siedziba firmyKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie, w zastępstwie i na podstawie pisemnego upoważnienia prokuratora, bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem. Przeprowadzanie czynności procesowych (m. in. przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy, przeszukania, oględzin i ekperymentów procesowych). Samodzielne wykonywanie czynności administracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych.
PROKURATURA REGIONALNA W LUBLINIE - 2017-08-24 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Trzyciąż (małopolskie)
Przygotowywanie opisów budynków niezbędnych do wykonania kosztorysu.
Sosna Grzegorz PPH-U Sosna - 2017-04-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zadania:- opracowywanie dokumentacji projektowej w branży elektroenergetycznej - pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWarunki:- możliwość odbycia praktyki zawodowej- wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami- zatrudnienie w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie- miła i przyjazna atmosfera pracyWymagania:- znajomość branży elektroenergetycznej- umiejętność obsługi programów CAD oraz pakietu Office - prawo jazdy kat B - umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut)- komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2015-11-18 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie rysunków pod kierunkiem projektanta, sporządzanie inwentaryzcji, kosztorysowanie robót.
Mirosław Marian Burta Zakład Usługowy - 2017-03-30 - Siedlce (mazowieckie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
archiwizacja dokumentów, tworzenie zestawień i dokumentów na potrzeby Wydziału (MS Office)
Główny Urząd Statystyczny - 2017-06-19 - Warszawa (mazowieckie)
Asystentka Dyrektora ds. produkcjiprace biurowe, obsługa komputera
ZPB KACZMAREK SP. Z O.O. - 2016-01-27 - Folwark (wielkopolskie)
spisywanie wniosków, obsługa klienta, podpisywanie umów partnerskich.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Korespondencja w firmie, archiwizacja dokumentów, obsługa biura zarządu, inne prace administracyjne.
MARTIN BRAUN SP. Z O.O. - 2017-06-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; biegła znajomość języka angielskiego; mile widziane doświadczenie oraz znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego mile widziana; praca przy komputerze; odporność na stres; samodzielność; dobra organizacja pracy własnej; organizowanie i planowanie transportu międzynarodowego; czuwanie nad poprawnością realizacji zleceń; monitorowanie pracy kierowców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SILESIA CARGO TRANS ANIOŁ ŁUKASZ - 2016-07-29 - Gliwice (śląskie)
PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE BHP I P.POŻ.; ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY; ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW OBUWNIKA SZWACZA NA POSZCZEGÓLNYCH CZYNNOŚCIACH SZWALNICZYCH; PRZYUCZENIE DO PRACY NA STANOWISKU OBUWNIK SZWACZ POPRZEZ PRAKTYCZNE WYKONYWANIE CZYNNOŚCI OBUWNIKA SZWACZA
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Asystowanie lekarzowi, praca na 4 rece, sterylizacja, higiena stanowiska pracy, przygotowywanie stanowisk pracy, rejestracja pacjentów, sprzatanie
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Czeladź (śląskie)
pomocnicze prace ksiegowe, porządkowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Ostrów Lubelski (lubelskie)
Obsługa korespondencji biurowej (poczta polska, fax, poczta elektroniczna) wewnętrznej i zewnętrznej.Obsługa centrali telefonicznej,Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.Realizacja zamówień na artykuły biurowe, artykuły spożywcze i środki trwałeAdministrowanie środkami trwałymi i niskocennymiWspółpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi oddział (pralnia, ochrona, grupa sprzątająca, stołówka, wywóz nieczystości i makulatury, monitoring, alarm) kontrola i rozliczanie, przeglądy i konserwacja.Wynajem mieszkań (współpraca z agencjami nieruchomości)Organizacja pracy działu gospodarczego.Obsługa floty samochodowej.Organizacja spotkań, konferencji.Uczestnictwo w komisji likwidacyjnej (pojemniki, palety).
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)