ASYSTENT PROJEKTANTA (INSTALACJE ELEKTRYCZNE) Łódź oferta pracy o3Energis Daniel Majchrowski
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA (INSTALACJE ELEKTRYCZNE)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:- opracowywanie dokumentacji projektowej w branży elektroenergetycznej - pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWarunki:- możliwość odbycia praktyki zawodowej- wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami- zatrudnienie w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie- miła i przyjazna atmosfera pracyWymagania:- znajomość branży elektroenergetycznej- umiejętność obsługi programów CAD oraz pakietu Office - prawo jazdy kat B - umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut)- komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
Data publikacji: 2015-11-18
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: o3Energis Daniel Majchrowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łódź Oraz Woj. Łódzkie, 93-100 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:- opracowywanie dokumentacji projektowej w branży elektroenergetycznej - pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWarunki:- możliwość odbycia praktyki zawodowej- wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami- zatrudnienie w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie- miła i przyjazna atmosfera pracyWymagania:- znajomość branży elektroenergetycznej- umiejętność obsługi programów CAD oraz pakietu Office - prawo jazdy kat B - umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut)- komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA (INSTALACJE ELEKTRYCZNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: elektromonter instalacji elektrycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: program komputerowy CAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość branży elektroenergetycznej, umiejętność obsługi programów CAD oraz pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut), komunikatywność, zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: o3Energis Daniel Majchrowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Zalesicka 29, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: cv na email
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Zalesicka
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: elektromonter instalacji elektrycznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2015
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie odpowiedzi na pismaprowadzenie dokumentacji w zakresie działalności działuobsługa urządzeń biurowychobsługa kont internetowychobsługa systemów informatycznycharchiwizacja wytworzonych dokumentówStaż odbywać sie będzie na Zawiszy
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,ścisła wspólpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KONKURS szczegóły na stronie: www.iich.gliwice.pl, Wykształcenie wyższe, kier. inż. chemiczna, technologia chemiczna lub pokrewne; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego; Kandydat będzie uczestniczył w badaniach reaktorów katalitycznych o wypełnieniach strukturalnych: w badaniach doświadczalnych zjawisk przenoszenia pędu, ciepła i masy oraz kinetyki reakcji katalitycznych oraz w modelowaniu z zastosowaniem komputerowej dynamiki płynów (CFD). jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT INŻYNIERII CHEMICZNEJ PAN - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
pełna obsługa dzieci w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
stałe monitorowanie procesów inwestycyjnych, organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową,przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, ocharakterze:- inwestycyjnym,- remontowym, których wartość przekracza 100 000 zł z(nie dotyczy zadańprowadzonych przez Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta oraz MZBSp. z o.o.), przygotowanie projektów umów oraz wniosków o wszczęcie postępowańpublicznych na wybór projektantów, wykonawców robót budowlanych, a takżeinwestorów zastępczych, udział w pracach komisji przetargowych na udzielanieww. zamówień publicznych, załatwianie formalności związanych z podpisaniem umów z uczestnikami procesuinwestycyjnego (np. kontrola wniesienia zabezpieczenia należytego wykonaniaumów, powiadomienie o możliwości zwolnienia wadium), nadzór nad realizacją umów z projektantami, wykonawcami robót budowlanychoraz inwestorami zastępczymi, nadzór nad pracami projektowymi, bieżąca kontrola nad pracami projektantów wykonanie zadań spoczywających na Inwestorze wynikających z przepisów Prawabudowlanego przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, tj.: zawiadomieniewłaściwych organów, instytucji i Projektanta o rozpoczęciu robót, zgłoszenieobjęcia obowiązków przez Kierownika budowy oraz Inspektorów nadzoruinwestorskiego, itp., przekazywanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz terenu budowy, udział w naradach koordynacyjnych na etapie projektowania oraz podczas realizacjiinwestycji, współpraca z inwestorami zastępczymi przy realizacji zadań inwestycyjnych,reprezentowanie zamawiającego w stosunku do inwestycji rządowychi samorządowych, projektantów, wykonawców, inwestorów zastępczych, w ramachrealizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, przygotowanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych, współpraca z Wykonawcą i Inwestorem zastępczym przy opracowywaniuharmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych zakończonych inwestycji, współpraca w kompletowaniu dokumentów umożliwiających rozliczenie inwestycjii przekazania do użytku współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansującymi w zakresie otrzymanychdofinansowań bądź kredytów inwestycyjnych ze środków krajowych izagranicznych, współpraca przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, przygotowywanie niezbędnych dokumentów wynikających z umów odofinansowanie i umów kredytowych na dofinansowanie inwestycji w ramachrealizowanych i planowanych zadań inwestycyjnych, bieżąca kontrola wydatków na zadaniach inwestycyjnych oraz współpraca zpracownikiem Biura prowadzącym ewidencję nakładów inwestycyjnych, współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych i protokołówprzekazania przejęcia środków trwałych, przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji zapisanych w uchwalebudżetowej, współpraca przy przygotowywaniu wniosków o dokonanie zmian w załącznikuinwestycyjnym uchwały budżetowej, sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym.
Urząd Miejski w Wałbrzychu - 2016-03-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- dokładanie i sprawne rozliczanie środków płatniczych,- rejestrowanie gotówki i innych środków płatniczych,- kontrola finansu zarejestrowanych danych w komputerowym systemie rozliczania gotówki
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2018-04-19 - Szamotuły (wielkopolskie)
Uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez innych nauczycieli. Wspieranie nauczyciela oraz wykonywanie zadań pod kierunkiem nauczyciela.
Szkoła Podstawowa nr 10 im. Stefana Żeromskiego - 2018-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
asysta lekarzowi, rejestracja pacjentów, przygotowywanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kłecko (wielkopolskie)
- Korespondencja przychodząca i wychodząca. Przygotowywanie dokumentacji księgowej dla księgowego. Przygotowywanie pism i umów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane ---> instnieje możliwość przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 698-694-297) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Budowlana 8 A, 40-301 Katowice) lub e-mail: marzenalukowskachmiel (at) outlook.com
AKPE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
projekty koncepcyjne i budowlane z zakresu architektury wnętrz, wykonywanie uzgodnień terenowo - prawnych.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Śrem (wielkopolskie)
Nauka obsługi klienta,nauka obsługi kasy fiskalnej, doradzanie klientom w doborze asortymentu, podstawowa obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Łańcut (podkarpackie)
- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy w księgowości (Książka przychodów i rozchodów). Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-11-15 - Katowice (śląskie)
Brak danych
P.H.U. "VOIGT" Mariusz Voigt - 2016-06-10 - Kościerzyna (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Czernie (mazowieckie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
praca biurowa przy komputerze, z wykorzystaniem telefonu i maili do komunkacji w j.polskim i j.angielskim, kontakty z partnerami z SE, klientami - kierowcami i przewożnikami w celu organizacji transportu
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2018-02-12 - Komorniki (wielkopolskie)
TŁUMACZENIA, WERYFIKACJA, REDAGOWANIE, KOREKTA, PRACE BIUROWE
Zespół Tłumaczy K. LITWIN, J. CZERNIA S.C. - 2018-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
CENTRUM OPTYCZNO OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-17 - Człuchów (pomorskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż listów, przyjmowanie pieniędzy, przesyłek pocztowych, dbanie o porządek na stanowisku pracy
PHU EXPRESS MARIUSZ PĘDZIWIATR - 2017-08-29 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klientów, sprzedaz nowych samochodów w salonie
"SZUMILAS AT" Sp.Jawna Anna Szumilas, Tadeusz Szumilas Autoryzowany Dealer Forda - 2016-10-19 - Sosnowiec (śląskie)
wystawianie faktur, rozliczenia czynszu
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bukowno (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ALIMEX" - 2017-02-06 - Różanki (lubuskie)
Wykonywanie rysunków technicznych CAD, wykonywanie obliczeń modelowych i samego modelowania w systemie Bentley PowerCivil, przygotowanie składu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oczekiwaniami klienta, edycja drukowanej wersji dokumentacji projektowej.
BIURO PROJEKTOWE ESPEJA MICHAŁ SUCHECKI - 2017-04-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, wprowadzanie danych do systemu, udzielanie informacji nt. przesyłek, utrzymywanie dobrych relacji z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)