ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.

Data publikacji: 2016-10-20

Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent zarządu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ROSYJSKI - biegła znajomość

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów[Inne] : skrupulatność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, w pracy dla kierownictwa wyższego szczebla; oferta dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: m. Poznań

Gmina pracodawcy: Poznań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Poznań

Ulica pracodawcy: Czarnieckiego

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 20.10.2016

Oferta pracy ważna do: 03.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. IMPORTU-EXPORTU - PRUSZKÓW - od 900 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem a kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 8-11
Afrodyta Style Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

1. Zapoznanie ze specyfikacją pracy w przedszkolu oraz uwarunkowaniami prawnymi, regulaminami i dokumentacją oraz obowiązującymi procedurami, harmonogramem dnia i tygodnia, rocznym rozkładem pracy.2. Obserwacja i współuczestnictwo w zabawach, czynnościach opiekuńczo- wychowawczych, zajęciach dydaktycznych, aktywności na świeżym powietrzu oraz zajęciach dodatkowych w poszczególnych grupach w przedszkolu.3. Uczestnictwo w formie obserwacji w module letnim zajęć przedszkolnych; współ przeprowadzenie zabaw i gier edukacyjnych; organizacja wycieczek i wyjść przedszkolnych; współuczestnictwo w zajęciach dowolnych w tym organizacyjnych, porządkowych i higienicznych zgodnie z programem pracy w danej grupie wiekowej, współuczestnictwo i organizacja aktywności na świeży powietrzu.4. Współprowadzenie zajęć dydaktycznych oraz zajęć dowolnych ( w tym także zajęć dodatkowych plastycznych, muzycznych, tanecznych, gimnastycznych) w wybranej grupie wiekowej; zapoznanie z charakterystyką pracy w każdej grupie wiekowej; czynna organizacja zajęć dowolnych i aktywności na świeżym powietrzu.5. Samodzielne wykonywanie czynności asystenta nauczyciela w najmłodszej grupie wiekowej doskonalenie umiejętności i uzupełnianie wiedzy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Banino (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

wykonywanie zajęć opiekuńczo-wychowawczych z dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Nowy Sącz (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 500 PLN

wymagane uprawnienia na wózek widłowy
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2017-01-11 - Wojciechowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU PROJEKTOWO - INWESTYCYJNEGO - od 2 057,31 PLN

zamawianie i zwroty towaru na inwestycjach, weryfikacja kosztów, nadzór nad ekipą instalatorów, przygotowywanie ofert, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY/MONTAŻYSTA - od 2 000 PLN

Praca przy montażu linek montowanych w siedzenich samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT - od 3 000 PLN

obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji biura
"Kredo" Marcin Kretkiewicz - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENTKA - od 1 100 PLN

Odbieranie telefonów, wysyłanie e-mail. Praca ok. 4 godz. dziennie.
ALFA DAMIAN DULEBA - 2016-09-19 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA MANAGERA/DOPOSAŻENIE/15/9240 - od 1 750 PLN

wsparcie managera klubu, prace administracyjno - biurowe, przywożenie towaru, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIASKOWACZ(NR 6642) - od 1 950 PLN

ręczne i mechaniczne usuwanie korozji, obsługa urządzeń ciśnieniowych, praca przy zbiornikach
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI - od 2 100 PLN

Twozrenie rysunków technicznych w programach typu CAD, tworzenie opisów technicznych do projektów, tworzenie zestawień materiałowych.
JMM Budownictwo Marcin Milewczyk - 2017-11-13 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 2 000 PLN

wykształcenie wyższe zawodowe, pedagogika specjalna, praca z dziećmi ze szczególnymi potrzebami komunikatywność, asertywność, praca z dziećmi z autyzmem.Wspieranie nauczycieli prowadzących zajęcia dydatkyczne, wychowawcze, opiekuńcze lub świetlicowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (ŁASK) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łask (łódzkie)

MAGAZYNIER - 2 100 - 2 500 PLN

rzetelne prowadzenie magazynu - przyjęcie im wydawanie towarów, dostawa towarów do klienta
Dom-Art Dachy i Okna Ewa Malinowska - 2018-02-06 - Chełm (lubelskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - KONKURS - od 3 000 PLN

- KONKURS na wolne stanowisko asystenta sędziego. -Treść ogłoszenia jest dostępna na stronie http://www.tczew.sr.gov.pl/category/praca/ oraz w gablocie PUP Tczew. -Składanie dokumentów do 20.07.2016 r. w Siedzibie Sądu Rejonowego w Tczewie lub pocztą na adres ul. Kołłątaja 6, 83-110 Tczew, Oddział Administracyjny, II piętro, pok. 25 z adnotacją: "KONKURS Adm. 1102-3/16"
SĄD REJONOWY W TCZEWIE - 2016-07-01 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT DS. HANDLU I PROMOCJI - od 2 200 PLN

obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

DEKARZ - od 2 100 PLN

montaż pokryć dachowych
ECO-TERM Adam Zabielski - 2018-10-15 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT INŻYNIERA BUDOWY - 997,4 PLN

pomoc inżynierowi budowy, zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

WYCHOWAWCA - od 2 000 PLN

Prowadzenie zajęć wychowawczych.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W KALISZU - 2017-07-19 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 850 PLN

pozyskiwanie zleceń spedycyjnych i organizowanie transportów, prowadzenie dokumentacji operazyjnej
REGESTA S.A. PIŃCZÓW - 2016-02-29 - Miastko (pomorskie)

POMOC NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

Opieka nad dziećmi, czuwanie nad ich bezpieczeństwem
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)

ASYSTENTKA PREZESA -CD - od 2 000 PLN

Prowadzenie korespondencji + e-mail, obsługa biura, drobne zakupy, obsługa zleceń reklamowych, wyjazdy delegacyjne, praca na jedną zmianę w godzinach 8-16.
KOSTA Sp. z. o.o - 2017-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 850 PLN

usługi pielęgnacyjne, porządkowe, prowadzenie domu
ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED" - 2016-09-15 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENTKA-SEKRETARKA - 13 - 14 PLN

1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat