ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
Data publikacji: 2016-10-20
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS;profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych;wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS;w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy;współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/ EXECUTIVE ASSISTANT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ROSYJSKI - biegła znajomość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów[Inne] : skrupulatność, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku korporacyjnym, w pracy dla kierownictwa wyższego szczebla; oferta dla osób zarejestrowanych w Urzędzie Pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 20.10.2016
Oferta pracy ważna do: 03.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 8-11
Afrodyta Style Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Pruszków (mazowieckie)
1. Zapoznanie ze specyfikacją pracy w przedszkolu oraz uwarunkowaniami prawnymi, regulaminami i dokumentacją oraz obowiązującymi procedurami, harmonogramem dnia i tygodnia, rocznym rozkładem pracy.2. Obserwacja i współuczestnictwo w zabawach, czynnościach opiekuńczo- wychowawczych, zajęciach dydaktycznych, aktywności na świeżym powietrzu oraz zajęciach dodatkowych w poszczególnych grupach w przedszkolu.3. Uczestnictwo w formie obserwacji w module letnim zajęć przedszkolnych; współ przeprowadzenie zabaw i gier edukacyjnych; organizacja wycieczek i wyjść przedszkolnych; współuczestnictwo w zajęciach dowolnych w tym organizacyjnych, porządkowych i higienicznych zgodnie z programem pracy w danej grupie wiekowej, współuczestnictwo i organizacja aktywności na świeży powietrzu.4. Współprowadzenie zajęć dydaktycznych oraz zajęć dowolnych ( w tym także zajęć dodatkowych plastycznych, muzycznych, tanecznych, gimnastycznych) w wybranej grupie wiekowej; zapoznanie z charakterystyką pracy w każdej grupie wiekowej; czynna organizacja zajęć dowolnych i aktywności na świeżym powietrzu.5. Samodzielne wykonywanie czynności asystenta nauczyciela w najmłodszej grupie wiekowej doskonalenie umiejętności i uzupełnianie wiedzy.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Banino (pomorskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
EWLIT Sp. z o.o. Sp.k - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie zajęć opiekuńczo-wychowawczych z dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
wymagane uprawnienia na wózek widłowy
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2017-01-11 - Wojciechowo (wielkopolskie)
zamawianie i zwroty towaru na inwestycjach, weryfikacja kosztów, nadzór nad ekipą instalatorów, przygotowywanie ofert, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca przy montażu linek montowanych w siedzenich samochodowych
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa biura, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji biura
"Kredo" Marcin Kretkiewicz - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie telefonów, wysyłanie e-mail. Praca ok. 4 godz. dziennie.
ALFA DAMIAN DULEBA - 2016-09-19 - Kalisz (wielkopolskie)
wsparcie managera klubu, prace administracyjno - biurowe, przywożenie towaru, obsługa klienta, nadzór nad pracownikami
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
ręczne i mechaniczne usuwanie korozji, obsługa urządzeń ciśnieniowych, praca przy zbiornikach
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Twozrenie rysunków technicznych w programach typu CAD, tworzenie opisów technicznych do projektów, tworzenie zestawień materiałowych.
JMM Budownictwo Marcin Milewczyk - 2017-11-13 - Wejherowo (pomorskie)
wykształcenie wyższe zawodowe, pedagogika specjalna, praca z dziećmi ze szczególnymi potrzebami komunikatywność, asertywność, praca z dziećmi z autyzmem.Wspieranie nauczycieli prowadzących zajęcia dydatkyczne, wychowawcze, opiekuńcze lub świetlicowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Krotoszyn (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Łask (łódzkie)
rzetelne prowadzenie magazynu - przyjęcie im wydawanie towarów, dostawa towarów do klienta
Dom-Art Dachy i Okna Ewa Malinowska - 2018-02-06 - Chełm (lubelskie)
- KONKURS na wolne stanowisko asystenta sędziego. -Treść ogłoszenia jest dostępna na stronie http://www.tczew.sr.gov.pl/category/praca/ oraz w gablocie PUP Tczew. -Składanie dokumentów do 20.07.2016 r. w Siedzibie Sądu Rejonowego w Tczewie lub pocztą na adres ul. Kołłątaja 6, 83-110 Tczew, Oddział Administracyjny, II piętro, pok. 25 z adnotacją: "KONKURS Adm. 1102-3/16"
SĄD REJONOWY W TCZEWIE - 2016-07-01 - Tczew (pomorskie)
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
montaż pokryć dachowych
ECO-TERM Adam Zabielski - 2018-10-15 - Łuków (lubelskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc inżynierowi budowy, zamawianie materiałów
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Prowadzenie zajęć wychowawczych.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I PRAKTYCZNEGO W KALISZU - 2017-07-19 - Kalisz (wielkopolskie)
pozyskiwanie zleceń spedycyjnych i organizowanie transportów, prowadzenie dokumentacji operazyjnej
REGESTA S.A. PIŃCZÓW - 2016-02-29 - Miastko (pomorskie)
Opieka nad dziećmi, czuwanie nad ich bezpieczeństwem
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Nowe Miasto nad Pilicą (mazowieckie)
wj.
MASTERS TAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie korespondencji + e-mail, obsługa biura, drobne zakupy, obsługa zleceń reklamowych, wyjazdy delegacyjne, praca na jedną zmianę w godzinach 8-16.
KOSTA Sp. z. o.o - 2017-01-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
usługi pielęgnacyjne, porządkowe, prowadzenie domu
ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED" - 2016-09-15 - Poznań (wielkopolskie)
Projektownie w branzy architektonicznej.
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2016-12-29 - Dziepółć (łódzkie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)