ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Poznań oferta pracy ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED"
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: usługi pielęgnacyjne, porządkowe, prowadzenie domu
Data publikacji: 2016-09-15
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
usługi pielęgnacyjne, porządkowe, prowadzenie domu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane średnie wykształcenie, doświadczenie w sprawowaniu opieki nad seniorami i osobami chorymi
Nazwa pracodawcy:
ANNA BOGDANOWSKA CENTRUM OPIEKI DOMOWEJ "HELP-MED" NAZWA SKRÓCONA: "HELP-MED"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
DZIAŁKOWA 16, 62-040 Puszczykowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia telefnoczne, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Puszczykowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puszczykowo
Ulica pracodawcy: DZIAŁKOWA
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 15.09.2016
Oferta pracy ważna do: 15.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrolowanie przebiegu transportów; sprawdzanie poprawności i segregowanie dokumentów; pomoc w organizowaniu transportów; windykacja należności.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Będzin (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę między godzinami 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
pobieranie prób węgla, realizacja działań kontrolnych dla określenia jakości węgla, sporządzanie raportów, prowadzenie rejestru wyników analiz węgla, kontrola stanu węgla na składzie, przygotowanie dokumentów w sprawie stanu i jakości wegla
"KTK POLSKA" Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Kobylany (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Olkusz (małopolskie)
Pomoc w dziale finansowo - księgowym.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Zamość (lubelskie)
przygotowywanie stanowiska pracy/gabinetu lekarza, przygotowanie i kompletowanie preparatów, leków oraz mieszanek, przygotowanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpracowanie z lekarzem dentystą podczas zabiegów.
Promedici PPHU Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bytom (śląskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu pracy opiekuńczo- wychowawczej
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie dokumentów finansowych do biura rachunkowego. Prowadzenie kasy. Sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym.Praca w: Konstantynów Łódzki, ul. Przemysłowa 5
GAMON Pojazdy Komunalne Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Rybnik (śląskie)
Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny. Systematyczna indywidualna praca z rodziną, udzielanie pomocy i wsparcia w zakresie wypełniania funkcji opiekuńczo wychowawczej. Współpraca ze szkołą,przedszkolem,sądem,urzędem pracy. Pomoc w rozwiązywaniu problemów rodziny. Pomoc i uczenie oszczędnego zarządzania budżetem domowym, merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego. Motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na zastępstwo ok. 3 lataMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrzeszePRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-pt godziny pracy-system zadaniowy( 8 godzin dziennie)
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-09-13 - Orzesze (śląskie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Asystent działu
MIELDIS Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Mielec (podkarpackie)
Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów.
Sąd Rejonowy w Żarach - 2018-03-16 - Żary (lubuskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami chińskimi, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami chińskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie analiz surowcowych, agregowanie danych związanych z surowcem (mięso białe) kanały, ceny zakupu, transport żywca,bieżące analizy wg potrzeb, prezentacja wyników,analiza i raportowanie wskaźników produkcyjnych i dobrostanowych ferm współpracujących,pomoc w organizacji pracy kierownika działu Analiz i Systemów Jakościowych.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2018-09-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w nadzorze w zakresie robót budowlanych. Kontakt osobisty w godz 7.00 - 8.00 w siedzibie pracodawcy (na rozmowę należy zabrać CV).
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Przesmycki Stanisław - 2016-05-30 - Siedlce (mazowieckie)
budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, umów i raportów sprzedażowych, bieżąca obsługa zamówień i zapytań w języku angielskim.
BRITOP LIGHTING SP.Z O.O. - 2015-11-23 - Bierawa (opolskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie czynności związanych z obsługą biura. Stały kontakt z cudzoziemcami.
STIP UNITED SP Z O. O.- ODDZIAŁ GDAŃSK - 2018-10-22 - Gdańsk (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc księgowa, przygotowywanie dokumentów spedycyjnych i samochodowych, poczta
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Suchy Las (wielkopolskie)
wg programu stażu - pomoc w prowadzeniu zajęć dla dzieci z oddziału przedszkolnego
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Zasadne (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dostarczonego towaru do sprzedaży(metkowanie, układanie na półkach), obsługa klienta( tym pakowanie towarów,przyjmowanie należności), dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Sieniawa (podkarpackie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
praca w ksiegowości
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Radom (mazowieckie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)