ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Biłgoraj oferta pracy Biuro Rachunkowe Kulik Karolina
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji księgowej i kadrowej firm. Prace biurowe.
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Kulik Karolina
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komorowskiego 3/105, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji księgowej i kadrowej firm. Prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość programów księgowych i płatnikaWymagane doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Kulik Karolina
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Komorowskiego 3/105, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Komorowskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 18.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wystawianie faktur, przyjmowanie towarów na podstawie dokumentu WZ, obsługa klienta, sporządzanie raportów, analiz, przygotowywanie dokumentów dla głównej ksiegowej. Miejsce pracy: Wrocław ul. legnickaKontakt z kandydatami elektroniczny: finanse (at) basoglu.plOferta znajduje się w sali: E
BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-07-29 - Wrocław (dolnośląskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w projektowaniu instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Niepołomice (małopolskie)
Asystent księgowego (staż)
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Tychy (śląskie)
Wsaparcie administracyjne pracowników działu handlowego. Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz. Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy. Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku; Zakres obowiązków: prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; wymiar etatu do uzgodnienia, dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2018-12-12 - Gliwice (śląskie)
Kontakt z kontrahentami koreańskimi;Prowadzenie kalendarza swpotkań z potencjalnymi klientami;Pomoc w codziennych pracach biurowych. Miejsce pracy: ul. Krokusowa 55-040 Bielany WrocławskiePraca w godzinach 8-16 zatrudnienie na czas określony na 2 lata. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Koordynowanie procesów transportowych, organizowanie czynności ładunek i rozładunek, zawieranie umów transportowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
Obsługuje, nadzoruje oraz utrzymuje w należytym stanie technicznym strugarki oraz frezarki.
TARTAK GRZEŚ-WIT s.c. Grzegorz Koza,Witold Kasprzyk - 2018-11-08 - Chełst (wielkopolskie)
systematyczna współpraca z Zarządem zarządzanie czasem pracy Zarządu, w tym: organizowanie i monitorowanie spotkań, koordynowanie agendy przełożonego, organizowanie wyjazdów służbowych zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów oraz korespondencji prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów ze spotkań, redagowanie pism, umów etc. profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardem firmy i umawianie spotkań z kontrahentami bieżąca obsługa gości organizowanie imprez targowych prowadzenie analiz z działań poszczególnych działów firmy współpraca z agencją marketingowąOFERTA możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego wynagrodzenie adekwatne go posiadanych umiejętnościList motywacyjny wraz z CV ze zdjęciem, prosimy przesłać na adres: kadry (at) teamplast.pl
"TEAM-PLAST" Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
przygotowywanie pism, ofert w języku angielskim i koreańskim; kontakt z koreańskimi klientami; przygotowywanie sprawozdań w języku koreańskim
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gumna (śląskie)
Prowadzenie zakupów w firmie (Polska i zagranica). Stanowisko samodzielne. Bezpośredni kontakt z klientem.
RM INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wudzyn (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
- kompleksowa obsługa sekretariatu,- zarządzanie procesem obiegu dokumentacji,-obsługa korespondencji przychodzącej y wychodzącej,- kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych,- przygotowywanie umów, pism urzędowych, zestawień i raportów dotyczących transakcji handlowych,- czynności wspierające pracę zarządu ( prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych, przyjmowanie gości).
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-06-06 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
-kreślenie w AUTO-CAD-asystowanie przy projektowaniu
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Lidzbark (warmińsko-mazurskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wierzbanowa (małopolskie)
Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analizy handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Zamość (lubelskie)
Księgowanie dokumentów księgowych, kadry, ZUS, Płace
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Łódź (łódzkie)
Wykonywania instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną; kontrolowanie funkcjonalności instalacji, usuwanie usterek; przygotowywanie do odbioru i uruchomienia instalacji elektrycznych; wykonanie pomiarów pomontażowych (odbiorczych) instalacji elektrycznych; wykonywanie drobnych prac montersko - ślusarskich i budowlanych w trakcie realizacji prac instalatorskich, umiejętność czytania schematów technicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Błonie (mazowieckie)
przygotowywanie ofert, pism w języku koreańskim i angielskim, kontakt z koreańskimi klienatmi, przygotowywanie sprawozdań w języku koreańskim
GANGNAM HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-03 - Żory (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi w czasie zabaw, spacerów i wycieczek, porządkowanie sali
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Pruchna (śląskie)
wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą klientów, przyjmowanie zapisów, naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie zapisów telefonicznych oraz mailowych, dbałość o estetykę otoczenia i wysoki standard obsługi gości, asystowanie przy wykonywaniu niektórych zabiegów.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie zakupów w firmie (Polska i zagranica). Stanowisko samodzielne. Bezpośredni kontakt z klientem.
RM INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-14 - Wudzyn (kujawsko-pomorskie)
GŁÓWNE ZADANIA:- OBSŁUGA PRZYRZĄDÓW GEODEZYJNYCH;- ASYSTOWANIE I POMOC PODCZAS POMIARÓW TERENOWYCH.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE GEODRAW WOJCIECH MUSZ - 2016-05-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
przygotowanie zestawień i prezentacji,kontakt z dostawcami,wykonywanie usług prac wspierających w procesie przygotowywania i realizacji zamówień
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-01-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
1. Sprawdzanie kompletności dokumentacji w rejestrze przepisów i odpisów;2. Wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagających pracę pracowników stanowiska rachunkowości - porządkowanie i segregowanie dokumentacji;3. Pomoc przy obsłudze bezpośredniej podatnika;4. Wykonywanie prostych czynności kanceralyjnych związanych z adresowaniem i kopertowaniem pism;5. Pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji do archiwum, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych przy przekazywaniu akt do archwium zakładowego;6. Obsługa urządzeń biurowych: komputer, ksero, fax.
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)