ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Szerominek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: opieka nad osobą niepełnosprawna
Data publikacji: 2019-01-24
Lokalizacja: Szerominek (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Szerominek, powiat: płoński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: opieka nad osobą niepełnosprawna
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szerominek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
Wolności 12, 09-100 Płońsk, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Płońsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płońsk
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.01.2019
Oferta pracy ważna do: 24.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa i serwisowanie maszyn produkujących artykuły papiernicze, nadzór nad pracą pracowników pomocniczych, nadzór nad przestrzeganiem procesów jakościowych, zapewnienie prawidłowej pracy maszyn w parku maszynowym
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Baranowo (wielkopolskie)
opracowywanie i realizacja planu z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawianiu ich sytuacji, wspieranie aktywności.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CZARNA - 2017-12-21 - Czarna Górna (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa wózka widłowego unoszącego, kompletowanie i układanie towaru, rozładunek i załadunek (magazyn z żywnością, praca w temperaturze od 0 do 8 st. C) wynagrodzenie 2000 brutto +do 1000 zł premii
FLEXCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Rokszyce Drugie (łódzkie)
Przygotowanie i wydawanie posiłków. Termiczna obróbka warzyw i mięs. Przestrzeganie higieny pracy.
Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształ. i Wychow. w Gołdapi - 2018-01-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie wycen i kosztorysów, obsługa klienta i dystybutorów.praca na terenie Kołobrzegu
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Sporządzanie i aktualizacja ofert szczegółowych. Sporządzanie i aktualizacja ofert ogólnych. Kontakt z klientami/inwestorami na etapie przygotowania ofert wizja w terenie. Sporządzanie analiz na potrzeby Oze-Sun Sp. z o.o.. Prowadzenie korespondencji i ich rejestracja (poczta, faxy, e-maile). Kompletowanie dokumentacji budowlanej na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. Kompletowanie dokumentacji na potrzeby pozyskania źródeł finansowania inwesctycji.- Wynagrodzenie: 4200 zł brutto (3000 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe budowlane o specjalizacji elektryk. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia. Wymagana umiejętność obsługi programów technicznych. Mile widziana znajomość j. angielskiego. Konatakt wyłącznie e-mail: asc.iwona (at) interia.pl
OZE-SUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-23 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Opieka nad uczniami.
Szkoła Podstawowa nr 3 im. 2 Pułku Nocnych Bombowców " Kraków" w Malborku - 2017-03-24 - Malbork (pomorskie)
ORGANIZACJA PRACY BIURA I KALENDARZA SPOTKAŃ ZARZĄDU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY INDYWIDUALNIE I W ZESPOLE.Praca na czas określony 1 rok, godzina zakończenia pracy 16:00.
BudSK Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych • Procesowanie zamówień składanych przez klientów, składanie zamówień u dostawców (także zagranicznych) • Wystawianie dokumentów finansowych • Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon i mail • Współpraca z działem finansowym • Przygotowywanie pism, umów handlowych • Organizacja spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych • Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej • Inne czynności mające na celu usprawnienie pracy działu obsługi klienta
Scooter Sp. z o.o. - 2018-12-27 - Bytom (śląskie)
Asystent do spraw księgowości FP
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Janów Lubelski (lubelskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie, segregowanie, wprowadzanie dokumentów do programów księgowych.Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla osób bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Rydułtowy (śląskie)
Bieżąca obsługa rachunków oszczędnościowych i bieżących klienta, obsługa kasy
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Bieżąca organizacja i prowadzenie sekretariatu, koordynacja przepływu informacji, zarządzanie korespondencja przychodzącą oraz wychodzącą, obsługa gości oraz interesantów, obsługa oraz organizacja spotkań, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
UNIA Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Obsługa obiegu dokuentów, wystawianie faktur, ustalanie planu zadań i terminarza zadań dla przełożonych, odbieranie i wysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI - 2018-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wspóldziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczego
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Annopol (lubelskie)
ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z ADMINISTR. PLACÓWKI, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, CZYNNY UDZIAŁ W AKCJACH REKLAMOWYCH, PRZYJMOWANIE, SEGREGOWANIE I ARCHIWIZOWANIE KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ, ORGANIZOWANIE I OBSŁUGIWANIE SPOTKAŃ SŁUŻBOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Żuromin (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów w drodze bezpośredniego kontaktu. Do głównego obowiązku pracownika będzie pozyskanie z terenu powiatu 90 nowych klientów którym świadczona ma być usługa nadruku firmowego na kopertach adresowych. Kwota prowizji od każdego pozyskanego klienta to 40 zł brutto. Czas realizacji umowy to 2 miesiące. Umowa po przedłużeniu będzie stałą umową o pracę z prowizyjnym systemem wynagrodzenia. Pracodawca przekaże pracownikowi listę branż do których adresowana jest oferta handlowa.Praca na terenie powiatu bydgoskiego.
STUDIO GRAFIKI I OBRAZU SIERMIX RAFAŁ FURMAŃCZYK - 2018-08-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy projektowanie sieci wod-kan oraz instalacji sanitarnych. Praca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
ALL-PRO CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-12-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca w biurze, wystawianie faktur, obsługa oprogramowania finansowo-księgowego
REACH INTERNATIONAL GROUP SP. z o.o. - 2016-08-12 - Robakowo (wielkopolskie)
Staż- segregowanie dokumentów; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym; wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego dokumentów; kompletowanie dokumentów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentówkorygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych; archiwizowanie dowodów księgowych; prowadzenie spraw kadrowych.Praca przy komputerze: 8 godzin
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa osób niepełnosprawnych w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Grójec (mazowieckie)
-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane pracą proszone są o przesłanic CV na adres: arni_tczew (at) poczta.onet.pl
S.W.M. PUSTKOWSCY- "ARNI" SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Tczew (pomorskie)
udział w realizowanych w dziele projektach, archiwizacja dokumentów, analiza stanów zużycia, zgłoszenie zapotrzebowań, spis materiałów na magazynie,wprowadzanie i modyfikacja danych,wsparcie w badaniu przewodów
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Żory (śląskie)