ASYSTENT DS. BIUROWYCH Bytom oferta pracy Scooter Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych • Procesowanie zamówień składanych przez klientów, składanie zamówień u dostawców (także zagranicznych) • Wystawianie dokumentów finansowych • Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon i mail • Współpraca z działem finansowym • Przygotowywanie pism, umów handlowych • Organizacja spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych • Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej • Inne czynności mające na celu usprawnienie pracy działu obsługi klienta
Data publikacji: 2018-12-27
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Scooter Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kędzierzyńska 17/9, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych • Procesowanie zamówień składanych przez klientów, składanie zamówień u dostawców (także zagranicznych) • Wystawianie dokumentów finansowych • Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon i mail • Współpraca z działem finansowym • Przygotowywanie pism, umów handlowych • Organizacja spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych • Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej • Inne czynności mające na celu usprawnienie pracy działu obsługi klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: [Godzina zakończenia pracy] : 16:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Dokładność, skrupulatność, samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy; Zaangażowanie, inicjatywa i dokładność w wykonywaniu zadań;2. Biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych i pakietu Office, umiejętność redagowania korespondencji biznesowej i umów,3. znajomość języka angielskiego na poziomie A2[Inne] : Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość podstaw obsługi w firmie handlowo-usługowej, podstawowa obsługa programu finansowo-księgowego
Nazwa pracodawcy: Scooter Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy:
Kędzierzyńska 17/9, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Ulica pracodawcy: Kędzierzyńska
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 27.12.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
MERKUR 09 SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
j.w.
POLAND CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie zestawień i raportów na rzecz kierownictwa projektu. Przygotowywanie dokumentów do comiesięcznej sprawozdawczości, Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie protokołu odbioru robót. Prowadzenie spraw administracyjnych w tym nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą. Redagowanie pism wychodzących w porozumieniem z Kierownictwem Projektu. Archiwizacja dokumentacji. Sporządzanie wniosków o zatwierdzenie podwykonawców i materiałów. Organizacja Narad korporacyjnych i Roboczych.
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)
pozyskiwanie przewoxników przy uzyciu giełd transportowychpomoc spedytorompozyskiwanie ładunków i klientówobsługa korespondecnji: mailowa, telefonicznasporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gdynia (pomorskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Żywiec (śląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Czempiń (wielkopolskie)
wsparcie działu handlowego w bieżących zadaniach, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych, sporządzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Wiskitki (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kluczbork (opolskie)
prace porzadkowe,odkrzaczanie, prace prostwee w budynkach publicznych i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Czernice Borowe (mazowieckie)
czynności opiekuńczo-wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulejówek (mazowieckie)
Wykonywanie rysunków technicznych CAD, wykonywanie obliczeń modelowych i samego modelowania w systemie Bentley PowerCivil, przygotowanie składu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oczekiwaniami klienta, edycja drukowanej wersji dokumentacji projektowej.
BIURO PROJEKTOWE ESPEJA MICHAŁ SUCHECKI - 2017-04-24 - Kalisz (wielkopolskie)
Prace budowlane i wykończeniowe, murowanie, tynkowanie, montaż ścianek p.pożarowych- pomoc przy wyżej wymienionych pracach
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-praca przy wykonywaniu inwentaryzacji-sprawdzanie i zliczanie towaru zgodnie z listą-dbanie o czystość i porządek własnego stanowiska pracy
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Opole (opolskie)
osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Zabrze (śląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
obsługa geodezyjna inwestycji
GEOMETRIC Usługi Geodezyjno-Kartograficzne - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w przedszkolu "SUNNY KIDS ACADEMY". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa korespondencji, przygotowywanie pism, profesjonalna obsługa zarządu w zakresie opracowywania materiałów na posiedzenia zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji zwiazanej z rozliczaniem czasu pracy kierowców, przygotowywanie dokumentów dla księgowej, wystawianie faktur
Enterprise Katarzyna Głowacka - Peret - 2016-06-07 - Mielec (podkarpackie)
rekrutacja i weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektu oraz bieżący kontakt z nimi, organizacja szkoleń, tworzenie harmonogramów i ist oraz późniejsza weryfikacja, sprawozdawczość, opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi IZ EFS, prowadzenie biura, obsługa poczty, weryfikacja kompletności złożonych formularzy zgłoszeniowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
CUSTOMERMATTERS M. ŁUKAWSKA-DARUK, A. JAGIEŁŁO-BONO SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż dzianin.Umiejetnośc organizacji pracy biura, w tym znajomość obiegu dokumentów ksiegowych.Nadzór nad działaniem biura.Miejsce pracy Ksawerów.
SKY TEXTILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Kolonia Wola Zaradzyńska (łódzkie)
Pomoc przy udostępnianiu archiwalnych materiałów. Pomoc przy przemieszczaniu akt w magazynach archiwalnych. Pomoc przy przejmowaniu materiałów archiwalnych. Pomoc w przepakowywaniu materiałów archiwalnych. Wykonywanie kserokopii, fotografii dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Milanówek (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Serwis dzienny pomieszcze n ogólnodostępnych,sprzątanie na życzenie, dbałość o ogólną estetykę sprzątanych pomieszczeń.
ATUT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wszedzień (kujawsko-pomorskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOSCI, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)