ASYSTENTKA RADCY PRAWNEGO Wrocław oferta pracy KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI
Stanowisko: ASYSTENTKA RADCY PRAWNEGO
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
Data publikacji: 2018-04-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętego Mikołaja 81, 50-126 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa kancelarii. Obsługa administracyjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych Kancelarii. Prowadzenie rozliczeń wydatków ponoszonych przez Kancelarię. Kontakty z klientami, sądami, komornikami i organami administracji publicznej.Praca w godz. 8:30-17:30Kontakt z pracodawcą: rekrutacja (at) wieworski.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA RADCY PRAWNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali sekretarze prawni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali sekretarze prawni
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, staż pracy mile widziany w kancelarii prawnej, dobra znajomość jęz. angielskiego
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA RADCY PRAWNEGO M. M. WIEWIÓRSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Świętego Mikołaja 81, 50-126 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Świętego Mikołaja
Numer budynku pracodawcy: 81
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali sekretarze prawni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.04.2018
Data dodania oferty pracy: 19.04.2018
Oferta pracy ważna do: 31.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pomoc przy prowadzeniu zajęć lekcyjnych
Zespół Szkolno -Gimnazjalny nr 3 w Radomsku - 2016-08-31 - Radomsko (łódzkie)
Asystent nauczyciela w drugiej klasie szkoły podstawowej. Wymagane wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie. Zgłoszenia kandydatów: telefoniczne, e-mail.
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY NR 1 - 2015-11-30 - Łódź (łódzkie)
Praca w Referacie ds. Rejestracji Pojazdów i Prawa Jazdy
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Żary (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
wspieranie nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze; wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć; opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek; wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych w miarę potrzeb dzieci w tym zakresie
Szkoła Podstawowa Nr 2 - 2017-09-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe medyczne; umiejętność obsługi komputera; prace administracyjne; obsługa rejestracji; miejsce pracy: Knurów
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2016-04-08 - Knurów (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o odpowiednią ekspozycję produktów na półkach orazi zatowarowanie;
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Lublin (lubelskie)
1. Obsługa zamówień sprzedażowych w zakresie:- ustalania numeru partii dla produkowanego towaru,- przygotowania dokumentów wysyłkowych w oparciu o plany produkcyjne,- nadzoru nad prawidłowym wydrukiem etykiet,- nadawania numerów niezbędnych do identyfikowalności opakowań.2. Pośrednictwo i nadzór nad prawidłowym przebiegiem informacji między działami: eksportu i produkcji.3. Pośrednictwo i nadzór nad prawidłowym przebiegiem dokumentów pomiędzy działami: eksport i produkcji.3. Bieżąca obsługa biura eksportu.
FROST Barbara Wegenke - 2017-09-26 - Jarogniewice (wielkopolskie)
montaż mebli, dostawa towaru do klienta, odbiór towaru na magazynie, praca w godz. 10-18
Meble Rybaccy Witold Rybacki - 2016-10-05 - Opole (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych zgodnie z wymaganiami dokumentacji i wiedzą techniczną, kontrola jakościowa produktów w oparciu o normy, potwierdzanie badań nieniszczących UT, przeprowadzanie badań spektromentrem iskrowym, zwalnianie wyrobów gotowych do spzredaży, analiza i ocena otrzymywanych wyników badań, sporządzanie protokołów z badań, prawidłowe użytkowanie i pzrechowywanie sprzętu kontrolno-pomiarowego
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-02-12 - Garbatka (wielkopolskie)
transport towarów na terenie całego kraju
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2016-12-28 - Oświęcim (małopolskie)
Pomoc w pracy dydaktycznej nauczycielce przedszkola zgodnie z przyjętym programem . Pomoc w opiekowaniu się dziećmi podczas spacerów oraz po ich powrocie do przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego ENOVA, numeracja rejestrów, sporządzanie informacji PIT oraz deklaracji VAT.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kraków (małopolskie)
rejestracja i weryfikacja korespondencji, segregacja bieżących dokumentów, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, dekretacja i sprawdzanie poprawności dekretacji dokumentów księgowych-faktur sprzedaży, pomoc przy wystawianiu faktur, refaktur, not odsetkowych, księgowanie wyciągów, rozksięgowywanie odsetek; pomoc przy sporządzaniu zestawień sprzedaży oraz sprawozdań; przygotowywanie materiałów niezbędnych do pracy odczytywaczy.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Niepołomice (małopolskie)
skanowanie dokumentacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obsługa sprzętu komputerowego, obsługa podstawowego sprzętu biurowego, w tym skanerów dokumentowych, prowadzenie poj. sam. w ramach prawa jazdy kat.B, inne w miarę zaistniałych potrzeb
JAN SACHRYŃ BIURO GEODEZJI I NIERUCHOMOŚCI NOWOCZESNE TECHNOLOGIE INFORMACYJNE GEODEZJAN - 2018-08-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
murowanie ścianek z pustaków ceramicznych. Miejsce wykonywania pracy: Kraków - Podgórze
RAFAŁ BUJNIEWICZ SERWIS KONCEPT - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
Sterylizacja i dezynfekcja narzędzi, asystowanie.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Stalowa Wola (podkarpackie)
pozyskiwnie funduszy zewnętrznych, przytotowywnie wniosków, prowadzenie sekretariatu
Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie - 2018-02-01 - Głogów (dolnośląskie)
Pomoc w przygotowaniu i przeprowadzaniu lekcji muzealnych. Przygotowanie w wersji cyfrowej materiałów archiwalnych, zapoznanie się z procesem przygotowywania wystaw czasowych, utrzymanie porządku w pomieszczeniach magazynowych i wystawowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu grupy przedszkolnej. Wykonywanie czynności higienicznych przy dzieciach.
Przedszkole Niepubliczne WS Katarzyna Pietrzykowska - 2016-09-12 - Chotomów (mazowieckie)
prace budowlane/budowa przedszkola w Strzegomiu/
Przedsiębiorstwo remontowo-budowlane "Pal-budex" Renata Paluch - 2017-11-28 - Stanowice (dolnośląskie)
Do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny. Asystent rodziny zobowiązany będzie do następujących działań:1) Podejmowanych działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,2) Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,3) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,4) Sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,5) Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdwinie - 2018-07-18 - Świdwin (zachodniopomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY RYSZARD MALINOWSKI - 2016-10-28 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
wpisywanie dokumentów do programu księgowego SYMFONIAobsługa programu SYMFONIA HANDELprowadzenie i kontrola gospodarki magazynowejobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zielonka (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Branża: zabawki edukacyjne, art. szkolne. Oferta dla osób do 30 roku życia. Sprzedaż i obsługa klientów stacjonarnych oraz internetowych. Obsługa programu spzredażowego, realizacja i obsługa wysyłek.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)