ASYSTENT/KA ZARZĄDU Kościerzyna oferta pracy Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: 1.przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby posiedzeń Rady Nadzorczej, Zarządu i spotkań z Dyrektorami we współpracy z Pełnomocnikiem ds. Zarządu,2.opracowywanie, uzgadnianie i wprowadzanie projektów wewnętrznych aktów prawnych zgodnie z decyzjami Zarządu w uzgodnieniu z osobami merytorycznie odpowiedzialnym włącznie z ich publikacją (w szczególności zarządzeń i uchwal Zarządu),3.sprawozdawanie raportów strajkowych zgodnie z wytycznymi Urzędu Wojewódzkiego,4.współpraca z Organami Spółki i instytucjami zewnętrznymi, 5.współpraca ze związkami zawodowymi w niezbędnym zakresie,6.zamawianie usług pocztowych i ich rozliczanie,7.obsługa Zarządu Spółki (serwis kawowy itp.),8. przygotowywanie niezbędnej korespondencji dla Zarządu,
Data publikacji: 2020-04-30
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby posiedzeń Rady Nadzorczej, Zarządu i spotkań z Dyrektorami we współpracy z Pełnomocnikiem ds. Zarządu,2.opracowywanie, uzgadnianie i wprowadzanie projektów wewnętrznych aktów prawnych zgodnie z decyzjami Zarządu w uzgodnieniu z osobami merytorycznie odpowiedzialnym włącznie z ich publikacją (w szczególności zarządzeń i uchwal Zarządu),3.sprawozdawanie raportów strajkowych zgodnie z wytycznymi Urzędu Wojewódzkiego,4.współpraca z Organami Spółki i instytucjami zewnętrznymi, 5.współpraca ze związkami zawodowymi w niezbędnym zakresie,6.zamawianie usług pocztowych i ich rozliczanie,7.obsługa Zarządu Spółki (serwis kawowy itp.),8. przygotowywanie niezbędnej korespondencji dla Zarządu,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2206
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : wykształcenie wyższe o odpowiednim kierunku (np. administracja), mile widziane wykształcenie wyższe prawnicze
Nazwa pracodawcy:
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5911694694
danePracodawcy_regon: 191103039
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Piechowskiego 36, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kościerski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2206
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934553
Ulica pracodawcy: Piechowskiego
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.04.2020
Data dodania oferty pracy: 30.04.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e24eb812dc9fc184a2d08b8d2d170adb
Podobne oferty pracy
obsługa klientów restauracji i hotelu OLEŃKA
HOTEL "OLEŃKA" - Karolina Witowska - 2017-04-04 - Barak (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-11-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
opisywanie dokumentów, wprowadzanie do systemu księgowego, współpraca z klientem
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Wołomin (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kadzidło (mazowieckie)
praca na stanowisku biurowym przy sporządzaniu projektów budowlanych
Wojciech Grabowski WARMEX - 2016-07-13 - Kisiny (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych,handel kawa,herbata
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Otwock (mazowieckie)
praca w gospodarstwie rolnym, hodowla bydła, trzody
Gospodarstwo Rolne Eugenia Smolarek - 2017-02-02 - Machcin (wielkopolskie)
Oferta stażu. Obsługa biura sprzedaży: odbieranie i wykonywanie telefonów, udzielanie informacji klientom w zakresie realizowanej inwestycji, wysyłanie korespondencji, przygotowywanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Łosice (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Sosnowiec (śląskie)
Wsparcie w przygotowaniu/koordynacji projketów lokalnych i międzynarodowych, wsparcie wolontariuszy zagranicznych, poszukiwanie partnerów z Turcji oraz utrzymanie z nimi kontaktu, wsparcie przy przygotowaniu warsztatów edukacyjnych dla uczniów, gromadzenie i administracja dokumentacją projektową.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- prace w biurze,- przygotowanie dokumentacji przetargowej,- obsługa zamówień,- zarządzanie hierarchią inforacji napływających,- przygotowanie odpowiednich materiałów i informacji ,- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy,- koordynowanie agendy Prezesa,- organizowanie pracy sekretariatu,- przygotowanie i prowadzenie prezentacji Prezesa, - koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi Działami.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Sulechów (lubuskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Kraków (małopolskie)
- Zakładanie i weryfikacja akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika. Rozliczanie parowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenia. Rozliczanie wynagrodzenia z tytułu posiedzeń zarządu i rad nadzorczych. Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących. Sporządzanie miesięcznych raportów rozliczeniowych dla pracowników i właścicieli. Reprezentowanie klienta przed kontrolami ZUS i US. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)
prowadzenie biura zarządcy, praktyczne wykorzystanie ustawy o własności lokali prawa budowlanego, sporządzanie list obecności, ewidencji czasu pracy, kart pracy, segregowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentacji biurowej, udział w inspekcjach nadzou budowlanego, obsługa klienta, techniczna i ekonomiczna obsługa nieruchomości, oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Sosnowiec (śląskie)
wsparcie działau w realizacji zadań, prowadzenie harmonogramu zamówień i kontrola terminów dostaw, wprowadzanie danych i aktualizacja raportów, współpraca z dostawcami , kontrola dokumentów przewozowych, wsparcie w sporządzaniu analiz stanów magazynowych
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łopuszka Mała (podkarpackie)
Obsługa kadrowa i płacowa pracowników. Wystawianie zaświadczeń, dokumentów kadrowych i ZUS. Naliczanie wynagrodzeń. Rozliczanie czasu pracy i nieobecności. Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych.
OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WERBEO SPÓŁKA KOMANDYTOW - 2017-04-21 - Pawłowiczki (opolskie)
Opieka nad dziećmi w przedszkolu, pomoc posiłkach i czynnościach sanitarno-higienicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Janczowa (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Białystok (podlaskie)
Zgodny
Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w restauracji na kuchni i przy obsłudze gości, szkolenie pracowników
PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNO-HANDLOWE "BAROM" BARBARA BOROŃ - 2019-01-22 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
pomoc przy samodzielnych czynnościach dzieci
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Bystra (małopolskie)
Sprzedawca
Rudzewicz Materiały Budowlane Delikatesy Sklep Spożywczy Leszek Rudzewicz - 2016-01-12 - Augustów (podlaskie)
realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, dbałość o salon zgodnie z polityka firmy, przyjmowanie dostaw, dyspozycyjność(zmianowy system pracy, umiejętność pracy w zespole;Praca w godz.0.00-19.00; Kontakt z pracodawcą oosbisty w godz.9.00-15.00 oraz e-mail
Słupska Fabryka Obuwia"NORD" - 2016-05-30 - Strzelinko (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Bardo (dolnośląskie)
przygotowanie raportów kontroli jakości i działań korygujących
DONG YANG Electronics Sp. z o.o. Oddział w Mławie - 2018-07-04 - Mława (mazowieckie)
-szkolenie BHP i ppoż.-zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym pracy-przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji-odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych-wysyłanie korespondencji-sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Zielona Góra (lubuskie)
wspieranie nauczyciela w prowadzeniu zjęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych w szkole podstawowej
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura i recepcji firmy ,Koordynacja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń biurowych,Pomoc w kompletowaniu i archiwizowaniu dokumentacji,Zarządzanie dostawami i przygotowywanie zamówień do biura,Pomoc w organizacji spotkań wewnątrz biura,Sporządzanie/redagowanie pism,Inne zlecone zadania administracyjne.
EPC PROJEKT SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-15 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)