ASYSTENT ZARZĄDU Grudziądz oferta pracy Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny
Data publikacji: 2017-06-29
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 36, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, magisterskie, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint), umiejętność redagowania pism urzędniczych, mile widziana znajomość j. angielskiego, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Praca na umowę o pracę, w pełnym etacie.
Nazwa pracodawcy: Geotermia Grudziądz Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Parkowa 22, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracyKontakt tel. 56-46-44-584e-mail: biuro (at) geotermiagrudziadz.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Parkowa
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.06.2017
Data dodania oferty pracy: 29.06.2017
Oferta pracy ważna do: 29.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wypiek wafli i pakowanie
Zakład Wyrobów Cukierniczych i Wafli Olszewski Marek Białopole - 2017-08-25 - Buśno (lubelskie)
Szlifowanie elementów stalowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Czernica (śląskie)
opieka nad dzieckiem z Orzeczeniem z Poradni PP
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Wrzeście (pomorskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie projektów ofert i umów, przygotowywanie spotkań, wyszukiwanie informacji o potencjalnych kontrahentach, odbieranie telefonów, sprawdzanie informacji i wiarygodności kontrahentów, wykonywanie poleceń pracodawcy
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Piaseczno (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
praca na stanowisku asystenta konstruktora
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2017-09-28 - Chrzanów (małopolskie)
praca z osobą niepełnosprawną w domu, praca na 1/2 etatu
FUNDACJA ANNY DYMNEJ "MIMO WSZYSTKO" - 2017-01-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta (sprzedaż winiet, wymiana walut), obsługa komputera
WIPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-21 - Wieszowa (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
-Praca w miejscowości Subkowy,Kontakt telefoniczny 601-832-361,
AM SEMBOR - ANDRZEJ SEMBOROWSKI - 2018-06-26 - Subkowy (pomorskie)
jw.
G-TKW Sp. z o.o. - 2018-06-25 - Warszawa (mazowieckie)
magazynier
Przedsiębiorstwo Handlowe Chudak Sp.J - 2016-06-28 - Śmigiel (wielkopolskie)
Wykształcenie kierunkowe - mile widziane; doświadczenie zawodowe; ks. sanepidu; kuchnia śląska; chęci do pracy; miejsce pracy: Sośnicowice; 3/4 etatu
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "RAJA" LANGER BERNARD - 2017-06-28 - Sośnicowice (śląskie)
Asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Podhorce (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, obsługa zapytań handlowych, kontakt telefoniczny, mailowy z dostawcami zagranicznymi, nawiązywanie i opieka nad klientem, sporządzanie ofert
TUBES INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z lekarzem stomatologiem w nowym gabinecie na terenie Kudowy Zdrój
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja immersji językowej- czyli ciągłe posługiwanie się językiem angielskim w komunikacji z otoczeniem, bez przechodzenia na język polski. Z założenia stanowisko to przeznaczone jest dla osób niepolskiej naradowości.Przygotowywanie i prowadzenie zajęć z dziećmi w języku angielskim w oparciu o fachową, literaturę zagraniczną. Także prowadzenie komuikacji z dziećmi w języku angielskim w codziennych rytuałach przedszkolnych. Przekazywanie rodzicom informacji o dziecku w języku angielskim. Również prowadzenie mailowej korespondencji z rodzicami o bieżących sprawach przedszkola. Kształtowanie wśród dzieci postawy otwartej na inne kultury, w tym wdrażanie dzieci do tolerancji wobec inności, zgodnie z realizacją podstawy programowej.
Bartosz Świderski, Publiczne Przedszkole Anglojęzyczne - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Białystok (podlaskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z klientami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie pracy biura, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
bezpośredni i telefoniczny kontakt z pacjentem i personelem medycznym, kompleksowa obsługa pacjenta w rejestracji, obsługa systemu informatycznego - wprowadzanie danych, osobista i telefoniczna rejestracja pacentów, prowadzenie i przygotowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie rozliczeń wykonanych usług, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji wewnątrz firmy
OKULUS PLUS Centrum Okulistyki i Optometrii Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Jaworzno (śląskie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych, transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowa towaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział w inwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2018-04-09 - Żory (śląskie)
Asystent dyrektora regionu
CENTRUM EDUKACJI ATUT - POŁUDNIE CL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-10 - Tarnów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się- nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku- porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów, i wycieczek- organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony PPOŻ
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Kwiatonowice (małopolskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, uzgadnianie sald z dostawcami o odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentow, archiwizowanie dowodów księgowych
BIURO RACHUNKOWE KONKRET S.C. MAŁGORZATA BOGUNIEWICZ ELŻBIETA RING-KOŁODZIEJ - 2017-05-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie i obsługa biura w Tarnobrzegu.
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2018-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)