ASYSTENT PRAWNY Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
Data publikacji: 2017-07-07
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2017
Data zakończenia pracy: 24.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.07.2017
Data dodania oferty pracy: 05.07.2017
Oferta pracy ważna do: 04.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie kalendarza spotkań, rezerwacji - przygotowywaniedokumentacji na spotkania - przygotowywanie prezentacji -tłumaczenia w trakcie spotkań, praca w godz.8-12
Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o - 2016-09-27 - Chróścice (opolskie)
Główne zadania: pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży, przygotowanie nieruchomości i dokumentów do sprzedaży, sporządzanie dokumentacji fotograficznej, konstruowanie ofert i wprowadzanie ich do systemu, oferowanie i prezentację ofert, dokonywanie formalności związanych z przekazywaniem nieruchomości, utrzymywanie dobrych relacji z klientem, monitorowanie rynku nieruchomości, dbanie o wizerunek firmy. Umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki w godzinach 13.00- 15.00
Poławscy Nieruchomości - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)
Przygotowywanie pism i odpowiedzi w języku polskim i angielskim. Umawianie spotkań. Przygotowywanie zestawień i raportów. Zamawianie materiałów biurowych. Przygotowywanie comiesięcznych zestawień do biura rachunkowego. Przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą. Nadzór nad urlopami.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Zabrze (śląskie)
analiza zapytań ofertowych i dokumentacji, tworzenie zestawień materiałów,sporządzanie kosztorysów wykonawczych i powykonawczych, pozyskiwanie ofert od dostawców, wykonawców, podwykonawców
JAN KLEWINOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ELTRON" - 2017-05-23 - Łapy (podlaskie)
Oferta prac interwencyjnych.Układanie dokumentów i wprowadzanie danych do programów księgowych, przygotowywanie wniosków i pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Otwock (mazowieckie)
Rozliczanie produkcji, sporządzanie raportów, współpraca zprodukcją. Wprowadzanie dziennej dokumentacji wydziałowej imiędzywydziałowej. Praca w godzinach 6-14
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2017-05-18 - Opole (opolskie)
•KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. NIEMIECKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. NIEMIECKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Zabrze (śląskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWE MAZUR TRANSPORT MIROSŁAW MAZUR - 2017-04-03 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
- współpraca z przedstawicielami handlowymi- obsługa klientów- udzielanie informacji- rozwiązywanie problemów- zapoznanie się ze specyfiką pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Rzucewo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; Praca w godz.7.00-15.00, Kontakt w godz.7.00-15.00 z CV
LAUBER Sp. z o. o. - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, negocjowanie umów, kontrola oczekiwań klientów, monitorowanie rynku sprzedaży, obsługa klientów i kasy fiskalnej
JIYUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Prace kreślarskie w programie Auto-Cad. Sporzadzanie rysunków technicznych. Sporządzanie opisów technicznych. Wykonywanie obmiarów w terenie. Wykonywanie przekrojów.- Wynagrodzenie: 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie minimum średnie techniczne budowlane lub elektryczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość programu AUTOCAD. Znajomość obsługi komputera. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wstępnie telefoniczny (Tel. 693-542-707) w godzinach: 7:30-15:30 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie dok. księgowych i kadrowychdekretowanie dokumentów księgowychwindykacja naleznosci i zobowiązańnadzór nad obiegiem dokumentówwprowadzanie danych do systemu księgowego Symfoniawprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego Symfoiniasporządzanie zestawin w programie Excel
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w salonie samochodowym, prezentacja modeli samochodów, dbanie o czystość eksponowanych samochodów używanych, wycena samochodów, wykonywanie telefonów do klientów i prowadzenie rozmow, udział w eventach promocyjnych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jedwabno (warmińsko-mazurskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Krzywa (małopolskie)
- pozyskiwanie Klientów do szybkiej analizy zdolności kredytowej w Banku;
- wykonywanie rozmowy z Klientami;
- współpraca z doradcami finansowymi.
Idea Bank S.A. - 2017-06-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
ROSA MARIE Jolanta Smaga - 2018-05-07 - Radom (mazowieckie)
pomoc w codziennych czynnościach
Kancelaria Radcy Prawnego Monika Orłowska - 2016-03-15 - Sandomierz (świętokrzyskie)
- nadzór nad basenem i kąpiącymi się - nadzór nad całym obiektem basenowym- w razie potrzeby prowadzanie czynności ratowniczych i udzielanie pierwszej pomocy - wykonywanie ogólnych prac porządkowych na hali basenowej- zachowanie i pilnowanie zasad bezpieczeństwa
Stadtservice Oranienburg GmbH - 2017-12-27 - Niemcy (Niemcy)
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie zawodowe w księgowości; znajomość podstaw księgowości; zakres obowiązków: wprowadzanie dok. księgowych, wprowadzanie wyciągów bankowych, prowadzenie biura, układanie i archizowanie dokumentów; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice;
BIURO RACHUNKOWE "REGENT" MARTA SOLAK - 2016-02-02 - Gliwice (śląskie)
prace terenowe-pomiary geodezyjne w terenie, obsługa sprzętu geodezyjnego, prace kameralne, obsługa programów geodezyjnych
Usługi Geodezyjne Marian Chodorowski - 2016-07-26 - Bielawa (dolnośląskie)
-współpraca z klientami zgodna ze standardami firmy-układanie, prowadzenie i nadzorowanie kompleksowych kuracji-weryfikacja efektów klienta na cotygodniowych wizytach-układanie i regularne modyfikowanie planów dla klienta na kolejne tygodnie-motywowanie go do osiągania założonych celówefektywne kierowanie działalnością punktu Naturhouse-budowanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami- dbałość o wizerunek marki i aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych- udział w tworzeniu materiałów merytorycznych dla marki Naturhouse
P.H.U. TAURI Łukasz Głuchacki - 2018-01-12 - Sanok (podkarpackie)
praca biurowa- całościowe zarządzanie projektami usługi Pracy Tymczasowej realizowanej na terenie województwa wielkopolskiego, realizacjia procesów administacyjnych związanych z zatrudnianiem pracowników, sporządzenie umów cywilnoprawnych w systemie CRM; koordynowanie spraw związanych z przyjadem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy,legalizacja pracy cudzoziemców
OTTO WORK FORCE POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi wychowania przedszkolnego - prowadzenie grupy
Przedszkole Niepubliczne im. Bł. Edmunda Bojanowskiego prowadzone przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP NP - 2018-08-21 - Leżajsk (podkarpackie)
-
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kościan (wielkopolskie)