ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU Chróścice oferta pracy Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza spotkań, rezerwacji - przygotowywaniedokumentacji na spotkania - przygotowywanie prezentacji -tłumaczenia w trakcie spotkań, praca w godz.8-12
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Chróścice (opolskie)
Pracodawca: Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:46-080 Chróścice, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kalendarza spotkań, rezerwacji - przygotowywaniedokumentacji na spotkania - przygotowywanie prezentacji -tłumaczenia w trakcie spotkań, praca w godz.8-12
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chróścice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dobrzeń Wielki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- język niemiecki w mowie i piśmie (tworzenie maili, rozmowy itp.) - angielski mile widziany -obsługa urządzeń biurowych oraz komputera (podstawowe programy Word, Excel, Powerpoint itp.) - chęć do pracy,komunikatywność, osoba godna zaufania - miła aparycja i kultura osobista - zdolności organizacyjne i umiejętnośćszybkiej reakcji, Język niemiecki w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: Diwa Personalservice Agencja Pracy Sp.z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Oleska 121 B, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski, niemiecki
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Oleska
Numer budynku pracodawcy: 121 B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW, POTWIERDZANIE SALD, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH, OBSŁUGA PROGRAMU KOMPUTEROWEGO- KSIEGOWEGO, NADZÓE NA OBIEGIEM DOKUMENTÓW W FIRMIW, OBSŁUGA POCZTY FIRMY
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Polkowice (dolnośląskie)
utrzymanie czystości w wyznaczonym obiekcie
KOLORYT PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
Gospodarka magazynowa, dostarczanie towarów do odbiorców
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stazu FP
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łask (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie ewidencji księgowejsporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi, pomoc w opiece nad klientami bengalskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie biura, prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz akt osobowych, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Włodawa (lubelskie)
praca na stanowisku asystenta nauczyciela, praca z dzieckiem autystycznym, itp.
Niepubliczne Przedszkole EDUŚ - 2017-09-28 - Pawłowice (śląskie)
Obsługa ksera wielofunkcyjnego. Obsługa sekretariatu. Rejestracja poczty na komputerze. Sporządzanie wniosków do urzędu. Potwierdzenie terminów rozpraw. Prowadzenie bazy danych klientów. Obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Ustroń (śląskie)
pełna obsługa administracyjna recepcji ( centrala telefoniczna, korespondencja, organizacja podróży służbowych, opieka nad salami konferencyjnymi) zapewnienie płynnego przepływu informacji w firmie, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy wobec klientów oraz współpracowników
BF4 Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Kraków (małopolskie)
OBSŁUGA I ORGANIZACJA BAZY DANYCH, BEZPOŚREDNI KONTAKT Z KLIENTEM - ROZMOWY TELEFONICZNE, PRZEPISYWANIE BAZY DANYCH. FIRMA ZJAMUJE SIĘ MIĘDZY INNYMI USŁUGAMI FINANSOWYMI, ODSZKODOWANIAMI, SZKOLENIAMI. ODBIERANIE TELEFONÓW, UDZIELANIE INFORMACJI.Praca na 1/2 etatu Kontakt z pracodawca e-mail: MGCONSULTING65 (at) GMAIL.COMInformacja o ofercie w sali: E, C, H
MG Consulting Mariusz Górski - 2016-02-23 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
- planowanie, wdrażanie strategii dostaw materiałów i usług- negocjowanie umów z dostawcami- nadzór, kontrola, koordynacja prac wykonywanych przez pracowników działu zaopatrzenia i gospodarki magazynowej oraz działu laserów- współpraca z działem sprzedaży i marketingu oraz wydziałami produkcji w zakresie opracowywania planów produkcji oraz ich realizacji- nadzór, kontrola właściwego funkcjonowania gospodarki magazynowej
F.U.W.K. "Konwektor" Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Palikije Pierwsze (lubelskie)
Spawanie
PALETTEN - METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Szamocin (wielkopolskie)
Praca w warsztacie
KRYSTIAN JANIK, AUTO JANIK - 2017-11-22 - Lębork (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów ( umów o prace, zlecenie), przygotowywanie świadectw pracy i zaświadczeń, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemów kadrowych, obsługa administracyjna benefitów pozapłacowych, udział w bieżących projektach
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami nepalskimi lub indyjskimi, pomoc w opiece nad klientami hinduskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Garwolin (mazowieckie)
asysta przy zabiegach stomatologicznych, przyjecie pacjenta do gabinetu, kontrola ilości materiałów, zapisywanie zamówień, rozliczenie pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Wieliczka (małopolskie)
pomoc w obsłudze bezpośredniej klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Kwidzyn (pomorskie)
pomoc w gabinecie stomatologicznym,rejestracja pacjentówpraca na 3/4 etatu
GABINET STOMATOLOGICZNY ZUZANNA KOPACZ - 2016-05-31 - Pierzchnica (świętokrzyskie)
Sporządzanie wykazów materiałowych z uwzględnieniem rozkroju i długości oraz ustalenie kolejności zakupów, ustalenie dostawców pod względem asortymentu i ceny oraz umiejscowienie zamówień, terminowe wykonywanie zamówień, kontrola odbieranych zamówień, nadzór i weryfikacja znakowania i magazynowania materiałów, prowadzenie rejestru i archiwizacja atestów materiałowych, analiza i procesowanie otzrymanych zamówień od klientów w systemie lub/i arkuszach Excel, monitorowanie kompletności zamówień, przewożenie materiałów/ produktów do i od podwykonawców i klientów, nadzór nad dokumentacją transportupraca w godz. 7-15
MS KONSTAL MARZEC SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-07 - Chmielów (podkarpackie)
prace asystenckie, rysowanie rysunków w programie CAD wykonywanie zadań związanych z bieżącymi potrzebami pracowni projektowej
ADESI Sp. z o. o. - 2017-07-05 - Zielona Góra (lubuskie)
•bezpośrednią współpracę z Kupcem,•kontakty z dostawcami,•przygotowywanie danych,•kontrolowanie zamówień oraz dostaw
kontakt przez OHP - 2017-03-24 - Motaniec (zachodniopomorskie)
przygotowanie korespondencji, przygotowanie list płac, rejestracja dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mysłowice (śląskie)