ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ Jastrzębie-Zdrój oferta pracy FUNDACJA ANNY DYMNEJ "MIMO WSZYSTKO"
Stanowisko: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Wynagrodzenie: od 1 600 PLN
Zakres obowiązków: praca z osobą niepełnosprawną w domu, praca na 1/2 etatu
Data publikacji: 2017-01-13
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: FUNDACJA ANNY DYMNEJ "MIMO WSZYSTKO"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:- 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca z osobą niepełnosprawną w domu, praca na 1/2 etatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent osoby niepełnosprawnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wykształcenie średnie lub zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziane szkolenia w zakresie pracy z osobą chorą i niepełnosprawną, przygotowanie merytoryczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
mile widziane doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: pomoc w zakresie komunikowania się z otoczeniem
Nazwa pracodawcy: FUNDACJA ANNY DYMNEJ "MIMO WSZYSTKO"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Prof. Stefana Myczkowskiego 4, 30-198 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Prof. Stefana Myczkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Fundacja.Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent osoby niepełnosprawnej*
Data dodania oferty pracy: 16.01.2017
Oferta pracy ważna do: 12.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompletowanie i aktualizowanie aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydania pozwolenia związanego z ochroną środowiska, tworzenie własnych danych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa klienta, odbieranie telefonów, tworzenie dokumentów, sprzedaż towaru. 1Praca w godz. 10-18.
AUTOTRONIC SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Rumia (pomorskie)
obróbka skrawaniem, obsługa i konserwacja maszyn, obsługa narzędziowni
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Turek (wielkopolskie)
projektowanie w zakresie architektury, konsultacje prac projektowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Kielce (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie sekretariatu
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-01-04 - Leżajsk (podkarpackie)
obsługa biura: kontakty email z klientami, obsługa zamówień, pakowanie i wysyłka przesyłek, wystawianie faktur, kontrola stanów magazynowych, obsługa kasy fiskalnej, możliwośćrozwoju stanowiska: sprzedaż zagraniczna: poszuliwanie, kontakt i utrzymanie klienta, udział w targach branżowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kandydatem może być osoba:posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, dająca rękojmię prawidłowego wykonywania zadań, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo wobec której nie został wydany prawomocy wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, posiadajaca odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie (co najmniej średnie w zawodzie pielęgniarki) oraz prawo wykonywania zawodu, dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
Areszt Śledczy - 2017-09-25 - Bytom (śląskie)
prace księgowe
HURTOWNIA ELEKTRYCZNA "BYCHOWO-HEL" WIESŁAW HARACKIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-21 - Kwidzyn (pomorskie)
prace księgowo-administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)
-segregacja dokumentów księgowych,-wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,-przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych,-kontakt z US i ZUS,-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,-bieżąca obsługa biura.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód.
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wykonywaniu instalacji sanitarnych.
KADAL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka Komandytowa - 2017-08-04 - Chełm (lubelskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; ks. sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, obsługa klienta; dwie zmiany; miejsce pracy: Toszek;
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-08 - Toszek (śląskie)
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-06-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
organizowanie i kierowanie pracą sekreteriatu- kancelarii spółki, koordynowanie współpracy z poszczególnymi działami i ich pracownikami, ścisle i termninowe rozliczanie powierzonych zadań, wypełnianie urzędowej dokumentacji, monitorowanie rozmów telefonicznych, umawianie i koordynowanie spotkań, przygotowywanie materiałów i informacji Prezesowi Zarządu.
DARPOL Sp. z o.o Spółka komandytowa - 2016-11-17 - Czempiń (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Częstochowa (śląskie)
Zaprasowywanie elementów odzieży, pakowanie bluzek, naklejanie etykiet
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Twardogóra (dolnośląskie)
praca przy zwierzętach
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Łupki (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe, sporządzanie protokołów odbiorczych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, mile widziana znajomość branży instalacyjnej sanitarnej.
Zakład Instalacji Sanitarnych, Wiesław Kowalik - 2016-10-27 - Nowy Sącz (małopolskie)
opracowywanie nowych form i metod promocji muzeum, promocja muzeum; współpraca w organizowaniu imprez i wystaw czasowych; opracowanie tekstów z działalności muzeum oraz zamieszczanie na stronie internetowej, przekazywanie informacji do wszystkich dostępnych mediów, współpraca z mediami; prowadzenie dokumentacji fotograficznej wydarzeń muzealnych; współpraca w prowadzeniu działalności edukacyjnej; współpraca w badaniach terenowych, inwentaryzacjach i opiece nad zbiorami; opracowywanie naukowe muzealiów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; opracowywanie tematów związanych z kulturą Słowińców, Ziemi Słowińskiej oraz tekstów popularyzatorskich w tym zakresie; współudział w prowadzonych badaniach terenowych Pomorza i Ziemi Słowińskiej; oprowadzanie grup wycieczkowych oraz pełnienie nadzoru merytorycznego w oddziale; udział w pracach inwentaryzacyjnych, udział w konferencjach, szkoleniach i innych wydarzeniach związanych z bieżącą działalnością oddziału - praca jednozmianowa w godzinach 7.30-15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-01-08 - Kluki (pomorskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.Oferujemy:- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,- wynagradzanie od 1800,00 - 2000,00 netto - zatrudnienie w ramach umowy o pracę.Praca 5 dni w tygodniu -ale dyżury mogą występować w soboty i niedziele wówczas -dni wolne od pracy wypadają w tygodniu.
"HOTEL CITY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, układanie kompozycji kwiatowych
LAVENDER Hurtownia kwiatów i artykułów florystycznych Ludwik Weber - 2018-01-25 - Mirosławiec (zachodniopomorskie)
udzielanie informacji telefonicznej o produktach finansowych
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lubin (dolnośląskie)
spedycja
MAKO TSL Błażej Makurat - 2016-10-12 - Lębork (pomorskie)
przyjmowanie zleceń od klientów, obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych, sporządzanie raportów kasowych, fakturowanie, dbanie o dobry wizerunek firmy, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz przygotowywanie ofert dla nowych klientów, dbanie o zaoaptrzenie biura w materiały eksploatacyjne
EBS Group S.C. - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
Asystenta nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Telatyn (lubelskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Przemyśl (podkarpackie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, wprowadzanie faktur do systemu ERP, wysyłanie dokumentów do akceptacji do poszczególnych działów
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji czasu służby/pracy, karty ewidencji obecności, zestawienia nieobecności, rozliczanie wypracowanych przez funkcjonariuszy nadgodzin Przygotowywanie planów doskonalenia lokalnego dla funkcjonariuszy oraz pracowników placówki Prowadzenie ewidencji szkoleń przeprowadzonych w ramach szkolenia lokalnego oraz sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie spraw szkoleniowych Zapoznawanie funkcjonariuszy placówki z rozkazami personalnymi, sporządzanie dokumentacji służbowej w zakresie kadrowo-szkoleniowym
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-04-27 - Dołhobyczów (lubelskie)