ASYSTENT ZARZĄDU Leżajsk oferta pracy EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu
Data publikacji: 2018-01-04
Lokalizacja: Leżajsk (podkarpackie)
Pracodawca: EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Spółdzielcza 13b, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leżajsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leżajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leżajsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2018
Data zakończenia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kategorii B
Nazwa pracodawcy:
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Adres pracodawcy:
Spółdzielcza 13b, 37-300 Leżajsk, powiat: leżajski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV oraz dokumenty aplikacyjne należy przedstawić pracodawcy osobiście
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: leżajski
Gmina pracodawcy: Leżajsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leżajsk
Ulica pracodawcy: Spółdzielcza
Numer budynku pracodawcy: 13b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Leżajsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 04.01.2018
Oferta pracy ważna do: 03.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Budowa od podstaw, lanie betonu, wiązanie zbrojeń - bydynek mieszkalny. Miejsce pracy Wrocław, ul. Opolska pózniej wg zleceńKontakt z pracodawcą - tel.: 692 818 409. Cu, Sala D
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dlarodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych wsytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. z 2016r. Poz. 1860);- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niżco pół roku;- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chybiu - 2018-08-22 - Chybie (śląskie)
pozyskiwanie klienta, nauka przedstawiania oferty telefonicznie i mailowo, przyjmowanie kurierów, zapoznanie się z produktami i polityką firmy, doskonalenie umiejętności obsługi programów komputerowych Open Office
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Chorzów (śląskie)
Pomoc kuchenna w restauracji
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Palikije Pierwsze (lubelskie)
opieka nad uczniami przebywającymi w świetlicy szkolnej, organizowanie zajęć opiekuńczo - wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Augustów (podlaskie)
Aktualizacja danych w systemie ; kontrola dokumentów przewozowych; administracja i archiwizacja dokumentów zakupowych , sporządzanie analiz magazynowych, raportów, sprzedaży,wsparcie organizacyjne działu w zadaniach.
JUTRZENKA DOBRE MIASTO Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Prace porządkowe na obszarach biurowych i socjalnych
kontakt przez OHP - 2017-10-13 - Strzelce (opolskie)
Asystowanie przy zarządzaniu procesami budowy oraz realizacja wszystkich faz w przeprowadzanych projektach aż do przekazania całej budowy inwestorowi. Optymalizacja budżetu budowy. Organizacja zaplecza budowy. Analiza dokumentacji technicznej oraz sprawne rozwiązywanie problemów technicznych. (Możliwość zatrudnienia osoby studiującej). Kandydaci przesyłają CV na adres: cetus_losice (at) op.pl .
"CETUS" Sp. z o.o. w Łosicach - 2017-08-30 - Łosice (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Budzyń (wielkopolskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu Comarch Optima-książka przychodów i rozchodów, księgi handlowe, wprowadzanie danych księgowych, konfiguracja pracowników w systemie kadry i płace, naliczanie list płac
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowanie towarów do sprzedaży, obsłuyga kasy fiskalnej oraz przestrzeganie przepisów sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Pułtusk (mazowieckie)
jw.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2016-04-04 - Katowice (śląskie)
Pomoc przy pomiarach. Wykonywanie i opracowywanie pomiarów.
NORDGEO GEODEZJA I KARTOGRAFIA INŻ.MICHAŁ KMIECIK - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Opracowanie rysunków i opisów technicznych do projektów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
czynności organizacyjno-administracyjne, przygotowywanie dokumentów, pism, raportów, wystawinie faktur, zarządzanie biurem, reprezentowanie spółki przed kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Asystent zarządu- staż EFS POWER
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Września (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji, zawieranie umów , sporządzanie zestawień , kontakt z klientem /urzędami, itp
OTX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-15 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
Naprawa instalacji elektrycznych w samochodach osobowych. Diagnostyka komputerowa-ustawianie zbieżności. montaż urządzeń elektrycznych i elektronicznych. Naprawa zawieszeń przednich i tylnych. Naprawa-wymiana układu wydechowego, ogumienia, układu hamulcowego. Naprawa-wymiana części silnika, układu kierowniczego. Naprawa skrzyni biegów.Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Strzelin (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
transport krajowy
PPHU MATUSZEWSKI MIROSŁAW MATUSZEWSKI - 2017-11-01 - Dębno Polskie (wielkopolskie)
POMOC PRZY STYLIZACJI, WIZAŻU
Wizażysta, stylista, fryzjer Lemo Polkowice - 2016-07-15 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykonywanie podstawowym czynności w salonie fryzjerskim (mycie głowy, nakładanie farby), asystowanie fryzjerowi.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze; mile widziane doświadczenie; praca w kancelarii adwokackiej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"JPM ADWOKACI JANSON PULDA MELLER" SPÓŁKA PARTNERSKA - 2016-04-27 - Gliwice (śląskie)
Obsługa sekretariatu, praca w godz.7-15
ENERGOTEST-DIAGNOSTYKA sp. z o.o. - 2016-02-22 - Brzezie (opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa sekretariatu kancelarii prawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Kraśnik (lubelskie)
organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu/ praca w Pakości
CENTRUM RECYKLINGU, TRANSPORTU I GÓRNICTWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-25 - Pakość (kujawsko-pomorskie)