ASYSTENT DS. KADR, PŁAC I ZUS Katowice oferta pracy TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: ASYSTENT DS. KADR, PŁAC I ZUS
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - Zakładanie i weryfikacja akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika. Rozliczanie parowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenia. Rozliczanie wynagrodzenia z tytułu posiedzeń zarządu i rad nadzorczych. Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących. Sporządzanie miesięcznych raportów rozliczeniowych dla pracowników i właścicieli. Reprezentowanie klienta przed kontrolami ZUS i US. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gliwicka 204/7, 40-860 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Zakładanie i weryfikacja akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika. Rozliczanie parowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenia. Rozliczanie wynagrodzenia z tytułu posiedzeń zarządu i rad nadzorczych. Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących. Sporządzanie miesięcznych raportów rozliczeniowych dla pracowników i właścicieli. Reprezentowanie klienta przed kontrolami ZUS i US. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KADR, PŁAC I ZUS
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE.
Nazwa pracodawcy: TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-860 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail, Godziny : Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.tax-net.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.09.2016
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 06.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
dbanie o relacje z klientami indyjskimi przez telefon,wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych,ścisła wspólpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc lekarzowi stomatologowi w działalności leczniczej w gabinecie stomatologicznym; dwie zmiany 8-15, 14-21
NZOZ AMBASADA UŚMIECHU S.C. - 2018-05-18 - Opole (opolskie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łask (łódzkie)
Projektowanie mebli kuchennych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Obsł. dokumentacji serwisu,- Informowanie kielnta o przebiegu prac,- Bieżące wsparcie w pracach biurowych,- Podstawowe czynności wspierające Dział księgowy,- Obsł. korespondencji ( mailowa i tradycyjna) oraz rozmów tel.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie bufetu do pracy, przyjmowanie towaru, napojów, wydawanie potraw, napojów,dekorowanie, eksponwanie, reklama potraw i napojów w bufecie, dbanie o ich esterykę
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Zakrzew (mazowieckie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów w sklepie, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie umów handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi. Pomoc dzieciom przy spożywaniu posiłków. Czynne uczestnictwo w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przyjmowanie dostaw, obsługa skanera, analiza raportów, praca z komputerem, praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego, praca także w soboty i niedziele
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-07-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
praca związana z produkcją okien i drzwi drewnianych
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Jabłonna Lacka (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur do systemu księgowego, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży oraz otrzymanych faktur zakupu, opisywanie dokumentów, importowanie dok. z zewnętrznego systemu do systemu finansowego księgowego, rozliczanie rozrachunków, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Wysowa-Zdrój (małopolskie)
Prace pomocnicze księgowej, układanie dokumentów , księgowanie weryfikacja
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świdnik (lubelskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Skierniewice (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klientów i kontrahentów firmy; - doradztwo w zakresie świadczonych usług; - przygotowywanie ofert, umów i koordynacja ich realizacji; - nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów wewnątrz firmy; - pomoc administracyjna w zakresie funkcjonowania biura Zarządu i innych działów; - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Praca od 8-16
Giganto Polska Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Krasiejów (opolskie)
OFERTA PRACY REFUNDOWANA DLA BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ŻYCIA SKIEROWANYCH Z PUP.Pomoc w zakresie tworzenia technologii; koordynacja oraz nadzór nad procesami technologicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie stanowiska pracy/gabinetu lekarza, przygotowanie i kompletowanie preparatów, leków oraz mieszanek, przygotowanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, współpracowanie z lekarzem dentystą podczas zabiegów.
Promedici PPHU Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Bytom (śląskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym. Przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych. Archiwizowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie pism, sporządzanie poleceń, zarzadzeń zarzadu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu, organizacja i obsługa posiedzeń zarządu
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
NZOZ ORTHO-DENT s.c. Wioletta i Grzegorz Kowalscy - 2017-11-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Organizacyjne wsparcie w bieżącej pracy działu planowania produkcji, przygotowywanie i drukowanie zleceń produkcyjnych, dostarczanie zleceń produkcyjnych do odpowiednich wydziałów na hali produkcyjnej, kontrola obiegu zleceń, przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji, praca w zespole. Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, komunikatywność, inicjatywa w działaniu, solidność i odpowiedzialność, mile widziana znajomość j. angielskiego. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja (at) zoeller.pl
Zoeller Tech Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Rekowo Górne (pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:- organizację polskiego oddziału firmy biuro projektowe branży IT (20 pracowników); - koordynację sprawnego obiegu dokumentów między oddziałem, centralą firmy oraz innymi instytucjami; -prowadzenie terminarza Prezesa Zarządu; -przygotowywanie spotkań biznesowych oraz konferencji; planowanie i organizację podróży służbowych pracowników (zakup biletów / rezerwacja hoteli); -archiwizowanie dokumentów w uzgodnionym zakresie (administracja); -wsparcie obsługi księgowo-finansowej oddziału (skanowanie i obieg faktur, umów); -obsługę poczty tradycyjnej oraz współpracę z firmami kurierskimi; -koordynację zaopatrzenia biura w potrzebne materiały biurowe i spożywcze.
SILICON CREATIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-19 - Kraków (małopolskie)
główne zadania: prowadzenie dokumentacji produkcyjnej przygotowywanie raportów i analiz produkcyjnych
"GEBRUEDER PEITZ POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Żory (śląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie-kreślenie projektów budowlanych.
MIROSŁAW PIÓRKOWSKI - 2017-09-26 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
wsparcie dla pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentem, pomoc w opiece nad klientami, pozyskiwanie partnerów handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, obsługa i aktualizacja bazy danych, telemarketing, przygotowywanie pism
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji techniczno-budowlanej, instalacji sanitarnych wod.-kan., co, wentylacji, klimatyzacji, gazu. Umowa na czas nieokreślony
MAREK PODHARSKI MAREK PODHARSKI -M.P.PROJEKT MAREK PODHARSKI - 2018-02-09 - Piła (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
Organizowanie wszelkich formalności, związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy. Opieka nad dokumentacją, prowadzenie rejestrów. Wykształcenie min. średnie ekonomiczne, preferowane wyższe ekonomiczne lub pokrewne. J.angielski - dobry
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Mysłowice (śląskie)