ASYSTENT/KA ZARZĄDU. Ełk oferta pracy Impress decor Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT/KA ZARZĄDU.
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: -organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu Spółki,-prowadzenie spraw zleconych przez Zarząd,-prowadzenie terminarza i umawianie spotkań Zarządu,-koordynacja przyjazdów gości,-obsługa spotkań biznesowych Zarządu i firmy,-prowadzenie spisu delegacji, zamawianie biletów lotniczych, wiz, polis,-przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał-nadzorowanie i odbieranie korespondencji pocztowej.
Data publikacji: 2016-01-19
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Impress decor Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Handlowa 1, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu Spółki,-prowadzenie spraw zleconych przez Zarząd,-prowadzenie terminarza i umawianie spotkań Zarządu,-koordynacja przyjazdów gości,-obsługa spotkań biznesowych Zarządu i firmy,-prowadzenie spisu delegacji, zamawianie biletów lotniczych, wiz, polis,-przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał-nadzorowanie i odbieranie korespondencji pocztowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA ZARZĄDU.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Data zakończenia pracy: 31.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sekretarka (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs komputerowy - pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne i interpersonalne,- umiejętność pracy pod presją czasu, - dokładność, systematyczność, odpowiedzialność,- wysoka kultura osobista.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Impress decor Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 38, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny, skierowania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: druk papieru dekoracyjnego
Nazwisko osoby zgłaszającej: Joanna Kadłubowska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 19.01.2016
Oferta pracy ważna do: 17.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprawowanie opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie.Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu materiałów i pomocy do prowadzeniu zajęć.
Polskie Stowarzysz. Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Kutnie - 2018-04-13 - Kutno (łódzkie)
pomoc przy bieżącej obsłudze klientów, obsługa posprzedażowa, koordyanowanie kontaktów z klientami (obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, obsługa centrali telefonicznej), koordynowanie obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
opracowywanie niezbędnych wskaźników i analiz, współpraca z innymi działami, tworzenie dokumentów dla produkowanych elementów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-02-23 - Mława (mazowieckie)
wykształcenie wyższe inżynierskie (budownictwo, architektura, gospodarka przestrzenna, pokrewne), doświadczenie mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość obsługi programu CAD. Mile widziani tegoroczni absolwenci. Pracodawca gwarantuję pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, udział w ciekawych projektach, możliwość rozwoju zawodowego.Zakres obowiązków: wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie postępowań w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, analiza mpzp pod kątem zgodności z planami spółki, formułowanie wniosków i uwag do mpzp, wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych, wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
DINO POLSKA S. A. - 2016-03-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
sprzedaż towarów w sklepie monopolowo-spożywczym - obsługa klienta
ALIGATOR S.C - 2018-01-25 - Częstochowa (śląskie)
wg syanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Ząbki (mazowieckie)
- Przygotowywanie posiłków. Praca w Restauracji "CLUB 99" w Katowicach na ul. Brackiej 16.- Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, mile widziane wykształcenie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kucharza. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-21:00) (Tel. 601-471-960) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bracka 16, 40-858 Katowice).
P.H.U. GRZEGORZ KAWIORSKI "Restauracja Club 99" - 2017-10-12 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Czeladź (śląskie)
pomoc
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kozice Dolne (lubelskie)
układanie dokumentacji, praca w biurze budowy
FHU RAFBACH Rafał Bach Łęg Tarnowski - 2016-07-08 - Hajnówka (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Transport krajowy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Lizak Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-05-14 - Otfinów (małopolskie)
Krojenie pieczywa i przygotowanie towaru do wysyłki.
Piekarnia Ciastkarnia Sezamka p.Stanisław Hinc - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
- opracowywanie planu produkcji i kolejności zleceń produkcyjnych, - kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniam, - wykonywanie analiz, raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego, - utrzymywanie kontaktów z działem marketingu i logistyki.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Września (wielkopolskie)
praca przy projektach branży elektrycznej
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- obsługa administracyjno-finansowa projektu- przygotowywanie umów, protokołów, sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatność, kosztorysów, harmonogramów płatności zgodnie z zawartymi umowami na realizację projektów- bieżąca obsługa elektronicznego Systemu SL2014 (w zakresie związanej z rozliczaniem projektów)- kontrola wydatkowanych środków finansowych – prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej związanej z wydatkowaniem środków- opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi oraz archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów- współpraca z zespołem projektowym, podmiotami zewnętrznymi oraz instytucjami wdrażającymi
Fundacja OKNO NA WSCHÓD - 2018-04-20 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad niepełnosprawnym ruchowo uczniem klasy VI
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Wola Blakowa (łódzkie)
Praca na rejestracji przychodni.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Pomoc dzieciom niepełnospr. przy czynnościach samoobsługowych, przy ubieraniu się,podczas zajęć wg zaleceń nauczyciela, dbanie o ład i porządek.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Kraków (małopolskie)
Asystent prawnyOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
czynności opiekuńczo-wychowawcza,dbałość o dzieci,dbałość o porządek
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Odbiór i wysyłka korespondencji. Wystawianie faktur. Obsługa klienta. Wprowadzanie danych do programu księgowego. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
- prace pomocnicze w księgowości
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa komputera,- obsługa urządzeń biurowych,- analizowanie pitrzeb klienta,- prwadzenie dokumentacji,- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem,- pomoc w pozostałych pracach biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Sosnowiec (łódzkie)
Nauczanie języka ukraińskiego dla uczniów I, II,III etapu edukacyjnego.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 57 im. gen. Władysława Andersa - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
wsparcie przełozonego w bieżcych czynnościach, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,
METEC Sp. z o.o. Miłomłyn - 2016-06-15 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Prace projektowo-kreślarskie w systemie AUTOCAD, Sketchup, Photoshop, praca przy sporządzaniu projektów architektonicznych od koncepcji po dokumentację budowlaną i wykonawczą, drukowaniu i kompletowaniu projektów architektonicznych i prezentacyjnych, inwentaryzacje i pomiary obiektów, pomocnicze prace związane a działalnością biura i wykonywaniem projektów.
W&W ARCHITEKCI HALINA WIDUCH-WIEWIÓRA, JACEK WIEWIÓRA SPÓŁKA CYWILNA - 2016-03-10 - Bielsko-Biała (śląskie)