ASYSTENTKA Hajnówka oferta pracy FHU RAFBACH Rafał Bach Łęg Tarnowski
Stanowisko: ASYSTENTKA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: układanie dokumentacji, praca w biurze budowy
Data publikacji: 2016-07-08
Lokalizacja: Hajnówka (podlaskie)
Pracodawca: FHU RAFBACH Rafał Bach Łęg Tarnowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 18, 17-200 Hajnówka, powiat: hajnowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: układanie dokumentacji, praca w biurze budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Hajnówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: hajnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Hajnówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: FHU RAFBACH Rafał Bach Łęg Tarnowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Adres pracodawcy:
Przedmieście 9, 33-131 Łęg Tarnowski, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Żabno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęg Tarnowski
Ulica pracodawcy: Przedmieście
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.07.2016
Oferta pracy ważna do: 05.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent księgowego
Kancelaria Podatkowa Reising, Hals-Chalcarz Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
pomoc w realizacji zadań nauczyciela, pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, pomoc uczniom w zajęciach edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Luszowice (małopolskie)
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych: elektroenergetyka lub pokrewne; znajomość programu AUTOCAD oraz pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; mile widziana znajomość prawa budowlanego oraz doświadczenie w projektowaniu sieci lub instalacji elektrycznych; b. dobra organizacja pracy, samodzielność, dyspozycyjność; Udział w przygotowywaniu dokumentacji projektowej; inwentaryzacja istniejących sieci NN i SN; pomoc przy sporządzaniu projektów;praca w terenie w zakresie uzgodnień z właścicielami gruntów i nieruchomości; kontakt z pracownikami starostw powiatowych oraz urzędów miast; wynagrodzenie do uzgodnienia; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ELTRAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Gliwice (śląskie)
Miejsce stażu - Gogolin. Wymagane prawo jazdy kat. b, wyk. średnie ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Gogolin (opolskie)
praca w księgowości , księgowanie zdarzeń gospodarczych
BIURO RACHUNKOWE DOMINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie ciągnikiem siodłowym, transport ładunków, wystawianie dokumentów przewozowych.
"LAJON" TADEUSZ ZAJĄC Spółka Jawna - 2018-01-16 - Świętoszowice (śląskie)
przygotowanie dokumentacji projektowych,wykonywanie rysunków technicznych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Chrzanów (małopolskie)
- pomoc oosbie niepełnosprawnej w uzyskaniu jak największej samodzielności- ułatwianie oosbie niepełnosprawnej wykonywanie czynności dnia codziennego- wspieranie w rehabilitacji społecznej i zawodowej
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa klienta restaracji
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
bieżąca współpraca z Dyrektorem Szkoły, pomoc w przygotowywaniu materiałów informacyjnych dla słuchaczy Szkoły, rzetelne prowadzenie dokumentacji Szkoły, przygotowywanie danych na potrzeby bieżących sprawozdań, aktywny udział w planowaniu i przeprowadzaniu promocji Szkoły pod nadzorem zwierzchnika, dbanie o przepływ informacji w Szkole, prowadzenie korespondencji szkolnej, wspieranie pozostałych pracowników oddziału w ich działaniach, dbanie o pozytywny wizerunek szkoły
kontakt przez OHP - 2017-08-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta biznesowego (B2B) przez telefon i e-mail; szukanie i pozyskiwanie nowych klientów; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; przygotowanie ofert handlowych; realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka; planowanie spotkań z klientami; reprezentowanie firmy na targach branżowych.
"PRIXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Opole (opolskie)
Wsparcie administracyjne i logistyczne poszczególnych działów firmy i zarządu, koordynowanie współpracy z kontrahentami i dostawcami wybranych usług. Przedstawianie i realizacja własnych projektów z zakresu organizacji pracy sekretariatu.
HEALTH-MED Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
- asysta przy fotelu, rejestracja pacjentów- sprzątanie gabinetu, poczekalni- sterylizacja narzędzi- obsługa pacjenta- wypełnianie kart pacjenta
Gabinet Stomatologiczny Sylwia Rydel-Niżnik - 2015-12-21 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Grójec (mazowieckie)
Kontakt z pracodawcą tylko drogą e-mailową CV należy wysyłać na adres e-mail marcin.burcy (at) expander.pl
MAKS-Profit Marcin Burcy - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
pomoc przy montażu napraw centralnego ogrzewania
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
RPO niepełnosprawni, 50
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łask (łódzkie)
opieka nad dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, wspieranie prac nauczyciela
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Koszalinie - 2017-08-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obowiązki asystenta menadżera działów sprzedaży, jakości oraz R&D, kontakt z klientami oraz pozyskiwanie nowych
"HANA-POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Mława (mazowieckie)
jw.
WYSPA SKARBÓW BOGUMIŁA TRZASKA - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej budowlanej
Grzegorz Gordziejowski Pracownia Projektowa Konstrukcji Budowlanych PRO-CAD - 2016-06-29 - Tarnów (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)
spotkania z klientami, uruchamianie nowych grup kursowych, układanie planów zajęć lektorom
EDWINGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Oświęcim (małopolskie)
uczestniczenie w wizjach, pomoc w sporządzaniu operatów szacunkowych, analiza rynku nieruchomości
INVEST Zbigniew Mijalski - 2017-07-20 - Stare Miasto (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, prowadzenie dokumentacji kadrowej, wystawianie faktur Vat, korespondencja przychodząca i wychodząca, archiwizacja dokumentów, nadzorowanie i porządkowanie dokumentów, realizacja bieżących poleceń Prezesa Zarządu.
AUTOCONSULT S.A. - 2017-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-03-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)