ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (CZELADŹ) Czeladź oferta pracy CCC S.A.
Stanowisko: ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (CZELADŹ)
Wynagrodzenie: 2 100 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Czeladź (śląskie)
Pracodawca: CCC S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (CZELADŹ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czeladź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: będziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czeladź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
OFERTA PRACY DLA OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄWymagania: odpowiedzialność, rzetelność i uczciwość, doskonałe umiejętności interpersonalne, entuzjazm i zaangażowanie, dyspozycyjność (praca na zmiany i w weekendy, w godzinach: 8:00-21:00, według ustalonego grafiku), zainteresowanie aktualnymi trendami mody. Obowiązki: profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu. [CV proszę przesłać na adres e-mail: rekrutacja.on (at) ccc.eu]
Nazwa pracodawcy: CCC S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Strefowa 6, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Strefowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 19.01.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Krosno (podkarpackie)
-
PRAKTYKA LEKARSKO - DENTYSTYCZNA KLONKO - DENT KLONKOWSKA ANNA - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kwalifikowanie dokumentów do księgowania
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)
kontakt z dostwacami azjatyckimi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, kompletowanie dokumentów, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pomoc w opracowaniu i sporządzaniu dokumentacji administracyjno- ksiegowych
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie; kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania; sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi; gromadzi we wskazanym zakresie orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych Sędziom w danym wydziale
Sąd Rejonowy - 2015-12-01 - Ostrołęka (mazowieckie)
- Rejestrowanie dokumentów przychodzących- Księgowanie faktur- Segregacja, archiwizacja dokumentów- Wspomaganie pracy działu księgowość i kadr
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Świebodzin (lubuskie)
przygotowywanie dokumentów księgowych do wprowadzania, księgowanie dokumentów, oferta dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Sosnowiec (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu, ciągła inwentaryzacja stanów magazynowych, przyjmowanie zleceń klientów, rozwiazywanie reklamacji, praca w systemie zmianowym
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pass (mazowieckie)
jw
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
praca administarcyjno-biurowa, prowadzenie biura, administrowanie korespondencją, przygotowywanie raportów i prezentacji
TRACK TEC S.A - 2016-05-16 - Goczałków (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie z maturą; doświadczenie: brak wymagań, mile widziane doświadczenie w sądzie oraz znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, znajomość edytora tekstu, znajomość programu SAWA , komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej; zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych w sprawach sądowych, t.j. sporządzanie dokumentów i akt sprawy, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przepisywanie uzasadnień i postanowień, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, kompleksowa obsługa programu SAWA, wykonywanie innych poleceń kierownika sekretariatu i przewodniczącego wydziału; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2018-10-31 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie korespondecnji tradycyjnej i elektronicznej w j. polskim i angielskimprzyjmowanie, nadawanie, rejestrowanie korespondencji i przesyłekprzyjmowanie i obsługa interesantów oraz udzielanie im informacjiprzygotowanie i obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Kraków (małopolskie)
- archiwizacja dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- prowadzenie ewidencji korespondencji- sprawdzanie i opisywanie faktur- przyuczenie do zawodu
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe LAKMET Mariusz Kasicki - 2016-02-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Jabłonowo (mazowieckie)
SZYCIE W PRZYCIEMNIONYM POMIESZCZENIU POD ULTRAFIOLETEM, SZYCIE NA MASZYNACH PRZEMYSŁOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE KIERUNKOWE, SZYBKIE I DOKŁADNE SZYCIE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W SZYCIU PRZEMYSŁOWYM Z GRUBYCH TKANIN W FIRMIE PRODUKCYJNEJ
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- dbanie o ekspozycje towarów; - obsługa klienta; - wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami; - dbanie o porządek na sali sprzedaży. Wynagrodzenie 2.350,00 zł (brutto) + premia uznaniowa.
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-15 - Lubiąż (dolnośląskie)
przygotowywanie podłoża i układanie kostki brukowej
BDB-BRUK DAMIAN SZPATOWICZ - 2018-04-18 - Głogów (dolnośląskie)
j.w.
VIVA XPRESS LOGISTICS (Polska) Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
obserwacja hali sprzedaży; praca w godzinach 06.00-22.00 - wg. grafika, również w dni wolne;
GRUPA SOLID SECURITY Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Łagów (dolnośląskie)
Przygotowanie i rozdział posiłkówutzrymanie porządku w przedszkolunauczanie języka angielskiego w przedszkolunauczanie języka rosyjskiego w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
pomoc w zarządzaniu schroniskiem
Fundacja Wzajemnej Pomocy " ARKA" - 2019-03-22 - Bogatynia (dolnośląskie)
miejsce pracy : Dobra – koło SzczecinaZakres obowiązków: - obsługa sekretariatu oraz biura, - obsługa telefoniczna oraz mailowa, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - zarządzanie pomieszczeniami wspólnymi w biurze, - obsługa zamówień artykułów biurowych, gospodarczych dla biura, - obsługa spotkań firmowych oraz organizacja pobytu i przejazdów gości, - przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów na zlecenie bezpośredniego przełożonego, - opracowywanie
Lars Laj - 2016-09-01 - Dobra (zachodniopomorskie)
Pracodawca poszukuje asystenta nauczyciela w przedszkolu anglojęzycznym, który pomoże przy opiece nad dziećmi z mniejszości rosyjskiej i ukraińskiej.Praca w godzinach 8:30-16:30Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Sudecka 100 INTERNATIONAL PLAYSCHOOLSala C
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Justynówka (lubelskie)
- Sporządzanie dokumentacji księgowej : pisma, dowody wewnętrzne, noty korygujące, rozliczanie zaliczek i delegacji pracowniczych, archiwizowanie dokumentacji księgowej, praca w programach Symfonia- Handel, Symfonia Finanse Księgowość, Enova, Saldeo, rozliczanie czasu pracy pracowników, wykonywanie raportów i zestawień na potrzeby działu. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto, do negocjacji po okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na okres próbny na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt e-mail: ferox (at) ferox.pl
"FEROX-ENERGY-SYSTEMS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)