ASYSTENT/-KA DS.SPRZEDAŻY Strzelce Opolskie oferta pracy AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE
Stanowisko: ASYSTENT/-KA DS.SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert i dokumentacji technicznej współpraca i utrzymywanie kontaktów z klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, uzgadnianie rozrachunków z Klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy, dokonywanie bieżących raportów, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa sklepu internetowego
Data publikacji: 2017-12-05
Lokalizacja: Strzelce Opolskie (opolskie)
Pracodawca: AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MARKA PRAWEGO 24, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert i dokumentacji technicznej współpraca i utrzymywanie kontaktów z klientami, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, uzgadnianie dostaw, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, uzgadnianie rozrachunków z Klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy, dokonywanie bieżących raportów, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa sklepu internetowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/-KA DS.SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Opolskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Strzelce Opolskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, rolnicze
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność analitycznego myślenia, wysokie umiejętności interpersonalne (kontakt z klientem i praca w zespole)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dyspozycyjność, komunikatywność i dynamizm, biegła znajomośc pakietu MS Office, doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość programów graficznych, znajomość programu AutoCAD lub podobnych, gotowość do wyjazdu na szkolenie w kraju i za granicą
Nazwa pracodawcy: AGRO-SKLEP SP. Z O.O. SP.K. STRZELCE OPOLSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Adres pracodawcy:
MARKA PRAWEGO 24, 47-100 Strzelce Opolskie, powiat: strzelecki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8:00 DO 16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: strzelecki
Gmina pracodawcy: Strzelce Opolskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Opolskie
Ulica pracodawcy: MARKA PRAWEGO
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 05.12.2017
Oferta pracy ważna do: 30.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
"INŻYNIER" ADAM LASKA - 2018-04-05 - Kościerzyna (pomorskie)
Pomoc przy sporzadzaniu różnego rodzaju potraw z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń. Obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna), gastronomiczny rozbiór mięsa, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy (mycie, wyparzanie, suszenie i polerowanie naczyń oraz sprzętu kuchennego).
Szpital Powiatowy w Zawierciu - 2018-03-26 - Zawiercie (śląskie)
segregowanie,sprawdzanie dokumentów , wprowadzanie danych, wypełnianie dokumentacji podatkowej
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć oraz pomocy dydaktycznych, pomoc w czasie spacerów i wycieczek itp.
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Nowa Rokitnia (lubelskie)
Wykonywanie obliczeń statyczno – wytrzymałościowych stalowych konstrukcji wsporczych, wykonywanie analiz kosztowych zaprojektowanych konstrukcji, wykonywanie projektów budowlanych i wykonawczych
VALMONT POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)
SEGREGOWANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM ICH RODZAJU, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW POD WZGLĘDEM FORMALNO-RACHUNKOWYM, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZAPŁATY ZA DOSTAWY I USŁUGI WYNIKAJĄCE Z ZATWIERDZONYCH DOWODÓW KSIĘGOWYCH, SPRAWDZANIE ZAPISÓW KONT ROZRACHUNKOWYCH ORAZ UZGADNIANIE SALD Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI, WPROWADZANIE DO SYSTEMU FINANSOWO-KSIĘGOWEGO ZADEKRETOWANYCH DOKUMENTÓW, KOMPLETOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW KORYGUJĄCYCH, PRZYGOTOWYWANIE KORESPONDENCJI Z KONTRAHENTAMI, URZĘDAMI I BANKAMI, WYPEŁNIANIE FORMULARZY PODATKOWYCH I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ FINANSOWYCH NA PODSTAWIE ZAPISÓW KSIĘGOWYCH, ARCHIWIZOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH, ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY Z UWZGLĘDNIENIEM ZASAD BHP I OCHRONY PPOŻ., OCHRONY ŚRODOWISKA I ERGONOMII
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie sekretariatu, w tym korespondencję i przyjmowanie gości Programu, archiwizowanie dokumentacji, kierowanie zespołem administracyjno-technicznym Programu, nadzór nad remontami i inwestycjami w Programie, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi, organizowanie wsparcia technicznego i administracyjnego dla wszystkich jednostek programowych Programu Siedlce, inne zadania, jak prowadzenie kasy, sporządzanie faktur sprzedaży, prowadzenie ewidencji i rozliczanie darów w naturze, inwentaryzacja mienia Programu, itp.
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce - 2017-04-21 - Siedlce (mazowieckie)
-organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu Spółki,-prowadzenie spraw zleconych przez Zarząd,-prowadzenie terminarza i umawianie spotkań Zarządu,-koordynacja przyjazdów gości,-obsługa spotkań biznesowych Zarządu i firmy,-prowadzenie spisu delegacji, zamawianie biletów lotniczych, wiz, polis,-przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał-nadzorowanie i odbieranie korespondencji pocztowej.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sekretariatu, analiza pism z kraju i zagranicy, redagowanie pism, obsługa kont mailowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, Wykonywanie zadań ad hoc. praca w godz.8-16
Kancelaria K&W Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Zabrze (śląskie)
POMOC PRZY PEŁNEJ STYLIZACJI
WIZAŻYSTA-STYLISTA-FRYZJER LEMO JACEK WYSOCKI - 2018-07-09 - Polkowice (dolnośląskie)
- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (609-458-820) (8:00-16:00) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Opole (opolskie)
Usługi fryzjerskie damskie i męskie. Wykonywnaie zabiegów trychologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Legionowo (mazowieckie)
prowadzenie dokumentów , przygotowanie spraw do załatwienia, sprawozdań,
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2016-08-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie obsługi biurowej Zarządu Spółki, przygotowywanie i odbieranie korespondencji, wyznaczanie terminów, organizowanie spotkań służbowych członków Zarządu, współpraca z wietnamskim Zarządem
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Strzyżenie, modelowanie, farbowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Mielno (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w języku angielskim i arabskim.Koordynacja bieżących spraw klientów, w tym z Algierii.Analiza otoczenia rynkowego.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Leszno (mazowieckie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Brzeg (opolskie)
przygotowanie raportów nowych modeli; pomoc w codzinnych obowiązkach kontroli jakości
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Mława (mazowieckie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów ksiegowych. analiza kont rachunkowych. Wstępna weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. prowadzenie kartotek ilościowo-wartościowych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kęty (małopolskie)
asystentka biura zarządu,tłumaczenie i redagowanie dokumentów, prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością firmy, tworzenie ofert handlowych, wynagrodzenie 2000 - 3000zł brutto, praca Września,
WINTEC Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Września (wielkopolskie)
Pomoc w prowadzeniu księgowości budżetowej, przygotowywanie dokumentów do księgowania, regulowanie należności bezgotówkowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Żelechów (mazowieckie)
Sprawowanie opieki podczas dowozu do i ze szkoły dwojga dzieci niepełnosprawnych na trasach: Śrem-Śrem, Śrem-Kościan. Praca w godzinach: pon, wt., pt. 7.20-9.50, 11.50-12.20, 13.50-15.50, śr.-czw. 7.20-9.50, 12.40-13.20, 13.50-15.50 w dni nauki szkolnej
Szkoła Podstawowa w Zbrudzewie - 2018-01-12 - Zbrudzewo (wielkopolskie)
Wspracie organizacyjnoe działu sprzedaży, obsługa klientów w bieżących sprawach, przygotowywanie zestawiań i raportów dla klientów i działu handlowego, przygotowywanie ofert i cenników. Oferta dostępna w sali G, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) etlogistik.com
ET Logistik Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
dbanie o relacje z klientami z Nepalu przez telefon, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Magdalenka (mazowieckie)
weryfikacja CV; przeprowadzanie rozmów wstępnych;umawianie spotkań; telefoniczna weryfikacja kandydatów; przeprowadzanie rozmów wstępnych; zakładanie i prowadzenie teczek osobowych; obrót dokumentacją; plakatowanie i inne działania zlecone przez przełożonego, udział w procesach rekrutacyjnych, wsperanie konsultantów; archiwizacja dokumentówDEKLARACJA ZATR.: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Pruszków (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prace projektowe związane z drogownictwem
Biuro Inżynierskie TRAKT Grzegorz Lewowski - 2018-02-01 - Sędzisław (dolnośląskie)