ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU Z PŁYNNĄ ZNAJOMOŚCIĄ J. NIIEMIECKIEGO Września oferta pracy WINTEC Sp. z o.o.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU Z PŁYNNĄ ZNAJOMOŚCIĄ J. NIIEMIECKIEGO
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: asystentka biura zarządu,tłumaczenie i redagowanie dokumentów, prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością firmy, tworzenie ofert handlowych, wynagrodzenie 2000 - 3000zł brutto, praca Września,
Data publikacji: 2016-08-19
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: WINTEC Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Sikorskiego 36, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
asystentka biura zarządu,tłumaczenie i redagowanie dokumentów, prowadzenie bieżących spraw związanych z działalnością firmy, tworzenie ofert handlowych, wynagrodzenie 2000 - 3000zł brutto, praca Września,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU Z PŁYNNĄ ZNAJOMOŚCIĄ J. NIIEMIECKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana płynna znajomość j. nienieckiego, mile widziana znajomość j. angielskiego, odpowiedzialność i zaangażowanie,
Nazwa pracodawcy: WINTEC Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Gen. Sikorskiego 36, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcąKozubińska Żannatel. 691771001email. biuro (at) win-tec.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Gen. Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2016
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sprzętu biurowego, drukowanie dekretów dokumentów dotycz. zakupów
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
j.w.
GEOVITA S.A. - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
wsparcie menagera - właściciela placówki franczyzowej w realizacji bieżących zadań, wyszukiwanie informacji z róznych źródeł, sporządzanie raportów pism i prezentacji dotyczących produktów wsparcia marketingowego
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Tczew (pomorskie)
kontakt z chińskimi dostawcami i odbiorcami, obsługa klientów i kasy fiskalnej, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o dostępność towarów i ekspozycję towarów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie biura, umawianie spotkań, prowadzenie korespodencji, uczestniczenie w spotkaniach i sporządzanie notatek, koordynacja biura,
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Sady (wielkopolskie)
Praca w charakterze nauczyciela wspomagającego ucznia klasy drugiej z zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej.
Szkoła Podstawowa im.C.K.Norwida w Dąbrówce - 2016-01-15 - Dąbrówka (mazowieckie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obowiązki: kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna członków zarządu;wspieranie pracy i działań członków zarządu; sporządzanie na potrzeby członków zarządu niezbędnych raportów i zestawień. Czuwanie nad logistyką, administracją sprzedaży i funkcjonowaniem biura.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Legionowo (mazowieckie)
pomoc przy samoobsłudze dzieci i przygotowywaniu posiłków, dbanie o bezpieczeństwo dzieci, pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu pomocy dydaktycznych, pomoc w prowadzeniu zajęć
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Zakrzew (lubelskie)
- Wykonywanie projektów i ich uzgadnianie, zakres sporządzania dokumentacji projektowej: projekty budowlane i wykonawcze: (obliczenia, rysunki, schematy, opisy techniczne, etc.). Międzybranżowa koordynacja projektów. Ocena poprawności rozwiązań budowlanych i technologicznych. Ścisła współpraca z innymi projektantami branżowymi.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Znajomość obsługi Auto CAD, REVIT, MS Office. Znajomość podstawowych zagadnień branży. Opracowywanie projektów budowlanych. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań, umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. Doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań. Dokładność, rzetelność i terminowość. Czynne prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt telefoniczny (32-200-01-81) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: biuro (at) terrabud.pl
TERRABUD PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-10 - Katowice (śląskie)
Dbanie o relacje z klientami przez telefon, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa. Praca 10 godzin w tygodniu od poniedziału do piątku, od 9 do 12.
TULIPA ENTERPRISE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Wolica (mazowieckie)
- pomoc nauczycielowi przedszkola w zapewnieniu opieki i bezpieczeństwa dzieciom w wieku od 3-6 lat,- odbieranie dzieci z autobusu szkolnego i przyprowadzanie ich do szatni oraz odprowadzanie dzieci do autobusu szkolnego,- współudział w organizowaniu zajęć pod kontrolą nauczyciela, wykonywanie pomocy dydaktycznych,- planowanie i organizowanie wszystkich typów zabaw- planowanie i wykonywanie czynności pielęgnacyjnych u dzieci
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Łosie (małopolskie)
Przygotowywanie projektów pism procesowych, opinii prawnych, biegła znajomość obsługi komputera, programów prawniczych.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łódź (łódzkie)
obsługa połączeń przychodzących i wychodzącychwspółprowadzenie prezentacjianalizowanie potrzeb klienta i rekomandowanie odpowiedniego towaru po akceptacji przełożonegodoradztwo w zakresie ITwsparcie merytoryczne i techniczneprowadzenie video konferencji szkoleniowych dla użytkowników systemupomoc w przygotowaniach do targówsprzedaż produktów i negocjowanie warunków umowybudowanie długoterminowych relacji z kleintami i partnerami
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie prostych czynności księgowych wspomagających pracę księgowego; przyjmowanie, gromadzenie, segregowanie dokumentów; przygotowywanie dowodów księgowych do zapłaty; wykonywanie prostych, powtarzalnych czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych; wprowadzanie zadekretowanych dowodów księgowych do systemu finansowo - księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Będzin (śląskie)
-windykacje należności,-korespondencja z członkami wspólnot mieszkaniowych, -dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
wspieranie handlowca w jego pracy związanej z wejściem na rynek wschodni (Ukraina, Białoruś), ułatwianie kontaktów z klientami, udział w rozmowach handlowych, wspieranie handlowca w codziennych obowiązkach
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Magdalenka (mazowieckie)
udział w realizowanych w dziele projektach, archiwizacja dokumentów, analiza stanów zużycia, zgłoszenie zapotrzebowań, spis materiałów na magazynie,wprowadzanie i modyfikacja danych,wsparcie w badaniu przewodów
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Żory (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, kasy fiskalnej oraz programu magazynowego; wystawianie faktur; bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami; sprzedaż oraz przyjmowanie zamówień od klientów; prowadzenie ewidencji zamówień; adresowanie i wysyłanie paczek/ przesyłek; prowadzenie raportów kasowych oraz bieżącej korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Parzniew (mazowieckie)
Praca z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo wychowawczych.
Ośrodek Pomocy Społecznej Opalenica - 2018-03-02 - Opalenica (wielkopolskie)
Obsługa gości na kawiarni, sporządzanie drinków i napojów, podawania napojów, obsługa kasy fiskalnej
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. Ośrodek Wczasowy JAWOR - 2016-08-08 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
- obsługa klienta,- wystawianie dokumentów sprzedażowych,- zajmowanie się korespondencją firmową.Staż odbywać się będzie w gminie: Osielsko.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Żołędowo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i sprzedaż towaru, przesunięcia międzymagazynowe.
PPHU "Lodex" Mirosław Piskorski w Parczewie - 2016-03-09 - Parczew (lubelskie)
praca w godzinach od 12.00 do 20.00, orgazizacja czasu wolnego, czuwanie nad rozwojem wszelkich form integracji i usamodzielniania, pomoc w codziennych czynnosciach.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie - 2017-10-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obróbka szkła.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Grajewo (podlaskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod wzhlędem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Moryń (zachodniopomorskie)
praca biurowa, wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych, dbanie o wizerunek i wygląd biura oraz zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania, asystowanie i pomoc w działalności zarządu
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łosice (mazowieckie)
Zapoznanie się z dokumentacją rachunkowo-księgową.Zapoznanie się z programami księgowymi.Zapoznanie się z programem płatnik, segregacją i dekretacją dokumentów.Wprowadzanie dokumentów w program księgowy.Zapoznanie się z przepisami prawa podatkowego.Zapoznanie się z zasadami amortyzacji.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)