ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Parczew oferta pracy PPHU "Lodex" Mirosław Piskorski w Parczewie
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i sprzedaż towaru, przesunięcia międzymagazynowe.
Data publikacji: 2016-03-09
Lokalizacja: Parczew (lubelskie)
Pracodawca: PPHU "Lodex" Mirosław Piskorski w Parczewie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 131, 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i sprzedaż towaru, przesunięcia międzymagazynowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Parczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: parczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Parczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Data zakończenia pracy: 14.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe mile widziane, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności-wymóg konieczny.
Nazwa pracodawcy: PPHU "Lodex" Mirosław Piskorski w Parczewie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 131, 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z pracodawca pod adresem: ul. Kolejowa 131, Parczew
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: parczewski
Gmina pracodawcy: Parczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Parczew
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 131
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2016
Data dodania oferty pracy: 09.03.2016
Oferta pracy ważna do: 08.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
samodzielne prowadzenie projektów i koordynacja działań marketingowych,opieka nad materiałami marketingowymi i reklamowymi,wsparcie pracowników działu sprzedaży,dbałość o wizerunek firmy, współudział w przygotowywaniu materiałów reklamowych, przygotowywanie analiz i raportów, przygotowywanie i organizacja spotkań z klientami
kontakt przez OHP - 2016-03-23 - Żarów (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chinskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Częstochowa (śląskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik biurowy (staż)
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Bieruń (śląskie)
praca w gabinecie
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Koluszki (łódzkie)
wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, uzgadnianie dokumentacji technicznej, rozwijanie umiejętności pracy w programach CAD
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Sandomierz (świętokrzyskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Żabno (małopolskie)
Realizacja zadań administracyjno-biurowych: redagowanie dokumentóworaz zarządzanie dokumentacją współpraca z pracownikami firmy, pomocw prowadzeniu bieżących spraw oraz wsparcie w projektach prowadzonychprzez firmę; obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych; zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i ich archiwizacja; organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, podróżysłużbowych; sporządzanie zamówień na artykuły biurowe, bieżącawspółpraca z dostawcami usług przygotowanie i składanie dokumentówurzędowych
FOSSECO Anna Skirzyńska-Gabriel - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
Pomoc w opiece nad dziećmi w przedszkolu, organizowanie zajęć i imprez dla dzieci, prowadzenie zajęć wychowawczych i profilaktycznych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa: urządzeń biurowych, programów finansowo-księgowych, kadrowych, nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregowanie i weyfikacja dokumentów finansowo-księgowych, numeracja dokumentacji księgowej, pomoc w kontroli rozrachunków, tworzenia raportów i zestawień na potrzeby rozliczeń finansowo-księgowych, prowadzenie księgi poczty przychodzącej i wychodzącej, bieżąca obsługa biura, wykonywanie zadań zleconych przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kiszewo (wielkopolskie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby Dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań oraz konferencji, organizowanie podróży służbowych Dyrektora, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami i dekretacją, przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie archiwizowanie korespondencji przychodzącej, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych, współpraca z krajami azjatyckimi
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Gdynia (pomorskie)
księgowanie faktur, administracja dokumentów ksiegowych, kadrowych, przyjmowanie i odbieranie poczty firmowej, wykonywanie innych poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Komorniki (dolnośląskie)
monitorowanie rynku ofert przetargowych, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, przygotowanie zapytań ofertowych, promowanie produktów wsród potencjalnych grup klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Olkusz (małopolskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świdnik (lubelskie)
produkcja i montaż mebli
GRYMLEX PIOTR KAMINSKI - 2017-04-27 - Chojniczki (pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji biurowej, wysyłka listów, segregowanie dokumentów, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie czystości w biurze, zaopatrzenie biura w materiały biurowe.- Wynagrodzenie: 875 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). - Praca: 9:00-13:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: asystaubezpieczenia (at) interia.pl
ASYSTA-UBEZPIECZENIA AGATA WASILEWSKA - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMPLETOWANIE, PRZYGOTOWYWANIE ORAZ ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI INWESTYCYJNEJ, KONTAKT BEZPOŚREDNI Z KLIENTEM ORAZ REPREZENTOWANIE FIRMY W URZĘDACH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (KIERUNKOWE), OBSŁUGA KOMPUTERA PAKIET MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA, PRCA W PROGRAMIE PROJEKTOWYM DWG, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ INNYCH JĘZYKÓW
WORLD WIDE SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie analizy akt spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących, sporządzanie projektów zarządzeń, odroczeń lub uzasadnień, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi. Umowa o pracę na czas określony - 2 lata
SĄD REJONOWY W PILE - 2016-01-26 - Piła (wielkopolskie)
wykonywanie projektów architektonicznych i projektów wnętrz
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Przygotowywanie sprzętu do pracy (podłączenie, uruchomienie), utrzymanie sprzętu w należytej czystości. Pielęgnacja chorych. Ważenie pacjentów. Dokumentacja w komputerze, kopiowanie dokumentó.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Archiwizacja dokumentów, kontakt z klientem, kalkulacje ubezpieczeniowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta oraz kasy fiskalnej, obsługa komputera,sporządzanie zamówień na towar
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ropica Górna (małopolskie)
wprowadznie danych do programu Cabman, kompletowanie dokumentów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość, weryfikowanie i księgowanie dokumentów księgowych, współpraca z działami wewnętrznymi firmy, monitoring zaległych płatności, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa administracyjna, archiwizacja dokumentów, pomoc w bieżących pracach działu księgowości. Praca przez około 80 godzin miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7-15 (do ustalenia, elastyczne godziny pracy). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: ksiegowosc (at) tako-ar.eu
TAKO ARMATURA RUROCIĄGI Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dok., ogólne prace ksiegowe;wymagania:wykształcenie wyższe lub średnie do przyuczenia, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc w nadzorze nad administrowanymi budynkami
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Pruszków (mazowieckie)