ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ - STAŻYSTA Racibórz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ - STAŻYSTA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ - STAŻYSTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Data zakończenia pracy: 16.08.2020
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Klasztorna 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z UP + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Ulica pracodawcy: Klasztorna
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c6f26ba357cb35bb390b9e5d3e48a78c
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Racibórz (śląskie)
Prace przy opracowywaniu projektów sieci wodno-kanalizacyjnych. Oferta skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy kwalifikujących się do udziału w projekcie POWER. Miejsce odbywania stażu: Alll-Pro Consulting Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
I. Wymagania: - na podstawie ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 998 ze zm.) asystentem rodziny może być osoba, która posiada:- wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy i udokumentowany co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną oraz udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną; - nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;- wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- posiada obywatelstwo polskie lub innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP. II. Wymagania dodatkowe:- wysoka kultura osobista, - umiejętność prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,- wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,- umiejętność nawiązywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami,- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy, - umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,- kreatywność, odporność na stres,- komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność, - znajomość przepisów ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, kodeksu rodzinnego oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną, - umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- posiadanie prawa jazdy kat. B i własnego środka transportu.III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Asystent rodziny: - opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1 ustawy;- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi; - wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; - udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; - motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.IV. Informacje dodatkowe:1. Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego, na terenie gminy, w której praca jest prowadzona.2. Asystent rodziny nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę.V. Warunki zatrudnienia: - forma zatrudnienia: umowa zlecenie (ok. 50 godzin miesięcznie z możliwością zwiększenia lub zmniejszenia, w zależności od potrzeb),- przewidywany termin zawarcia umowy: październik 2019 r.,- okres zawarcia umowy: od października 2019 r. do grudnia 2019 r. z możliwością przedłużenia, - asystent rodziny prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzanowicach - 2019-10-11 - Krzanowice (śląskie)
wstępna obróbka produktów,przygotowywanie posiłków według receptury, utrzymanie czystości w pomieszczeniach kuchennych
FUNDACJA IN CORPORE - 2019-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w
Elproma Electronics Poland sp. z o.o. - 2017-10-06 - Łomianki Dolne (mazowieckie)
Zgodny
Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych.
HARDWORK SPÓŁKA Z O.O. - 2016-03-21 - Hucisko (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji. Monitoring zleceń.
WGL POLAND Sp.z.o.o. - 2018-01-05 - Wronki (wielkopolskie)
Asystent projektanta branży sanitarnej
ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowanie gabinetów do zabiegów, prowadzenie dokumentacji medycznej oraz rejestrowanie pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
Zgodny z zajmowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Stary Uścimów (lubelskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji budowy, nadzorowanie pracowników i kontrola techniczna. Praca na terenie powiatu jarosławskiegoWYMAGANIA: wykształcenie wyższe budowlaneKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 536 393 633
EKOLINE BUDOWNICTWO SP. Z O. O. - 2017-09-01 - Niziny (podkarpackie)
Pomoc w prowadzeniu pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej nauczycielowi grupy "0". Zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom podczas zajęć organizowanych przez placówkę. Pomoc dzieciom przy czynnosciach codziennych tj. toaleta, ubieranie. Prowadzenie zajęć, zabaw poza pracami dydaktycznymi. Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości nauczycielowi.Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Strzelin (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa osób niedosłyszących, uzupełnianie kalendarza wizyt. Pomoc w doborze oraz sprzedaż aparatów słuchowych, dbanie o wizerunek firmy.Wykształcenie wyższe. Prawo Jazdy KAT. B. Obsługa komputera i urządzeń biurowych. Mile widziany dyplom protetyka słuchu. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Lublin (lubelskie)
Wsparcie w bieżących pracach działu HR, w tym:-organizacja szkoleń, -redakcja magazynu firmowego i informatorów,-organizacja konkursów i integracji dla pracowników,-przygotowywanie prezentacji i spotkań dla pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT, praca w godz 7-15 lub 8-16. (serwis 12h/5 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- sa 2 zmiany ośmiogodzinne: ranna (6:00) i południowa (11:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Hrubieszów (lubelskie)
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl, zakładka: oferty pracy. Podania należy składać w terminie do dnia 1.08.2018 r.
SĄD REJONOWY W RYBNIKU - 2018-06-29 - Rybnik (śląskie)
- Obsługa kasowa klienta,- wpłaty, wypłaty,- zakładanie, obsługa rachunków,- sprzedaż.
Powiślański Bank Spółdzielczy Filia Ostróda - 2019-02-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wieliczka (małopolskie)
asystentka medyczna
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Słubice (lubuskie)
Prowadzenie biura firmy i koordynowanie spraw dotyczących wykonywanych prac-zleceń. Przedstawianie oferty firmy oraz kontakt z potencjalnymi klientami.Miejsce pracy: Wrocław siedziba firmyKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny.Oferta w sali: D
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskien
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Strzelce (kujawsko-pomorskie)
Rejestrowanie faktur od dostawców, rozliczanie należności i zobowiązań, wprowadzanie wyciągów bankowych do programu, prowadzenie raportu kasowego, sporządzanie listy płac, obsługa programu płatnik, przygotowanie dokumentów księgowych do biura rachunkowego, obsługa klienta (RPO) staż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wola Łącka (mazowieckie)
- praca z systemami wspierającym zarządzanie zasobami IT (inwentaryzacja, serwisy, ewidencja),- stałe monitorowanie sprawności sprzętu i sieci komputerowej,- bieżąca naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,- administrowanie lokalną siecią komputerową,- dbanie o bezpieczeństwo sieci komputerowej i przetwarzania danych.
KUJAWSKO-POMORSKIE BIURO PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REGIONALNEGO WE WŁOCŁAWKU - 2018-09-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Zakładanie i weryfikacja akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika. Rozliczanie parowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenia. Rozliczanie wynagrodzenia z tytułu posiedzeń zarządu i rad nadzorczych. Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących. Sporządzanie miesięcznych raportów rozliczeniowych dla pracowników i właścicieli. Reprezentowanie klienta przed kontrolami ZUS i US. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-14 - Katowice (śląskie)
W/G PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Tołwin (podlaskie)