ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI Świdnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: według wniosku
Data publikacji: 2016-06-16
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: według wniosku
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 17.06.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Skłodowskiej 5, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: według wniosku
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 17.06.2016
Oferta pracy ważna do: 16.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
wsparcie działu kadr i księgowości w administracji biurowej
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zimnodół (małopolskie)
Zapoznanie z działalnością biura, strukturą organizacyjną, obiegiem dokumentacji.Zapoznanie z dokumentacją projektową - regulaminy, formularze, załączniki. Czynny udział w realizacji projektu: wsparcie kadry merytorycznej, koordynacja pracy podwykonawców, weryfikacja dokumentów uczestników projektów. Ogólne wsparcie biurowe i administracyjne.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Czarny Las (mazowieckie)
układanie dokumentacji księgowej, prowadzenie rejestru VAT, prowadzenie KPiR, rejestr obiegu dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie i koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej oraz jej rejestracja, bieżąca realizacja zadań zleconych przez zarząd, obsługa urządzeń biurowych, koordynacja spotkań i wymiany informacji pomiędzy współpracownikami i zarządem
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2016-12-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Grajewo (podlaskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie dokumentów księgowych zgodnie z ich podziałem na typy, wstępna kontrola formalno - rachunkowa, księgowanie dokumentów w programie finansowo - księgowym Sage - Symfonia ERP Finanse i Księgowość, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
- realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd,- redagowanie pism,- zarządzaniem korespondencją i informacją,- nadzór nad obiegiem dokumentów w Spółce,- mile widziane umiejętności dot. tłumaczenia dokumentów j. angielski.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-05-31 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Do obowiązków pracownika będzie należało kontaktowanie się z instytucjami oświatowymi, urzędami miast i powiatów, w celu nawiązania współpracy w zakresie działań szkoleniowych i edukacyjnych Tworzenie zestawień, bieżąca korespondencja z placówkami oświatowymi, urzędami miast i powiatów oraz innymi podmiotami. Praca od pn do pt w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Śrem (wielkopolskie)
-
Niepubliczne Przedszkole Bajeczny Zakątek - 2017-01-31 - Wszembórz (wielkopolskie)
● sprawne zarządzanie kalendarzem przełożonego, organizacja spotkań i podróży służbowych● zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji● przygotowywanie sprawozdań, raportów i prezentacji● codzienne kontakty w imieniu przełożonego z klientami● udział w spotkaniach wewnętrznych, tworzenie notatek, dopilnowywanie terminów realizacji● zarządzanie połączeniami telefonicznymi, organizacja telekonferencji● przepisywanie, redagowanie i formatowanie dokumentów● dbanie o dokumentację papierową i elektroniczną
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczycielowi grupy w edukacji i opiece dzieci w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na stanowisku asystent nauczyciela w klasie II w Szkole Podstawowej. Wymiar etatu: 21/40. Zatrudnienie zgodnie z Kodeksem Pracy. Wymagania: wykształcenie wyższe pedagogiczne - mile widziany kierunek pedagogika wczesnoszkolna.
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Koleczkowie - 2018-02-19 - Koleczkowo (pomorskie)
przekazywanie dokumentów do wskazanych podmiotów, dokonywanieczynności urzędowych w ramach upoważnienia, np. rej. pojazdów.całość w obszarze Miasta Opola.Praca na zlecenie w określonymczasie, bez stałych godzin.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-23 - Opole (opolskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Koło (wielkopolskie)
weryfikacja dokumentów,wprowadzanie danych do systemu księgowego,prowadzenie akt pracowników
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Lublin (lubelskie)
Zapoznaie z zasadami rozliczania należności za usługi i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, pomoc dzieciom wczynnościach samoobsługowych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Jazowsko (małopolskie)
oferowanie i sprzedaż produktów bankowych, realizacja transakcji
Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie - 2018-08-08 - Lututów (łódzkie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Zadania:- opracowywanie dokumentacji projektowej w branży elektroenergetycznej - pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWarunki:- możliwość odbycia praktyki zawodowej- wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami- zatrudnienie w młodej, dynamicznie rozwijającej się firmie- miła i przyjazna atmosfera pracyWymagania:- znajomość branży elektroenergetycznej- umiejętność obsługi programów CAD oraz pakietu Office - prawo jazdy kat B - umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NormaPro (dodatkowy atut)- komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2015-11-18 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Wiewiórczyn (łódzkie)
Praca w magazynie przy komplementacji, załadunku i rozładunku towarów
kontakt przez OHP - 2017-11-20 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabrze (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pomoc w prowadzeniu recepcji, obsługa urządzeń biurowych, planowanie pracy fryzjera, prowadzenie dokumentacji firmy, pomoc w pracach porządkowych; WYMAGANIA: wykszt. średnie
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Lubliniec (śląskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-04-10 - Zgierz (łódzkie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Kraków (małopolskie)