ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI Tarnobrzeg oferta pracy CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i TelcoBudowanie i zarządzanie bazą kandydatówWeryfikacja kompetencji kandydatów w rozmowie telefonicznejKoordynacja realizowanych procesów rekrutacyjnychŚcisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Business Developmentpraca w Tarnobrzegu w godz. 9-17
Data publikacji: 2018-02-20
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja projektów rekrutacyjnych z obszaru IT i TelcoBudowanie i zarządzanie bazą kandydatówWeryfikacja kompetencji kandydatów w rozmowie telefonicznejKoordynacja realizowanych procesów rekrutacyjnychŚcisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Business Developmentpraca w Tarnobrzegu w godz. 9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zainteresowanie branżą HR oraz chęć poznania branży IT, doskonałe umiejętności komunikacyjne, swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych, kreatywność, otwartość na niestandardowe rozwiązania, duża samodzielność oraz dyscyplina pracy, skuteczność i silna orientacja na osiągnięcie zamierzonego celu.
Nazwa pracodawcy:
CYCLAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Chłodna 48/1, 00-872 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chłodna
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.02.2018
Data dodania oferty pracy: 20.02.2018
Oferta pracy ważna do: 19.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pilnowanie tras jazdy kierowców, wysyłanie zleceń, ewidencja palet, rozliczanie kilometrów, kontakt z kierowcami z Ukrainy
J.P.Transport Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2018-04-19 - Skwierzyna (lubuskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowo-sanitarno-socjalnych w firmie produkcyjnej. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
AKROPOLISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Mazańcowice (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Praca z Lekarzem Stomatologiem w zakresie udzielania świadczeń medycznych + higiena gabinetu i sprzętu.- Wynagrodzenie: od 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące jako Asystentka stomatologiczna lub Higienistka stomatologiczna lub Pomoc stomatologiczna. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 509-582-921) lub e-mail: naszaprzychodnia (at) onet.pl
AMANDA LUX MAREK PAPIS - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
- Obsługa Klienta;- Prowadzenie projektów tłumaczeniowych;- Przygotowywanie wycen dla Klientów i Tłumaczy;- Przyjmowanie i przekazywanie zleceń do realizacji;- Udzielanie wszelkich informacji handlowych Klientom firmy;- Weryfikacja tekstów przy współpracy z Tłumaczami;- Przygotowywanie dokumentów do tłumaczenia;- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami;- Koordynowanie współpracy z tłumaczami;- Egzekwowanie poprawnego i terminowego wykonywania zleceń od Tłumaczy;- Prace administracyjne: fakturowanie, archiwizacja dokumentów.Pracodawca oferuje:- Pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę;- Możliwość zdobycia doświadczenia w: zarządzaniu projektami, sprzedaży usług i obsługi Klienta;- Możliwość nauki pracy biurowej;- Możliwość rozwoju umiejętności językowych przy obsłudze projektów;- Ciekawą pracę w dynamicznym i młodym zespole.
BigLetter Tłumaczenia Jarosław Kościelski - 2018-04-26 - Gdańsk (pomorskie)
Ewidencja zamówień klientów, fakturowanie sprzedaży, prace recepcyjne. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-10-25 - Janki (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, podpisywanie umów, prace biurowe
Eko-Dom Sp. zo.o. - 2016-08-05 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studniów kierunków związanych z zarządzaniem i inżynierią produkcji, znajomość pakietu MSOffiece ( ze szczególnym uwzględnieniem Excel, Power Point), znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, zainteresowanie procesami produkcyjnymi, pracowitość, otwartość na nowe doświadczenia, szybkość nauki. Firma oferuje stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość rozwoju kompetencji poprzez zdobywanie doświadczenia w międzynarodowym środowisku, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych celów. Charakterystyka pracy: weryfikacja procesów produkcujnych oraz wydajności każdego etapu, przygotowanie raportów związanych z realizowanymi procesami produkcyjnymi, wdrażanie usprawnień i działań korygujących procesy produkcyjne, kontrola jakościowa produkowanych detali, informowanie o problemach jakościowych na podstawie raportów, współpraca z innymi działami w celu rozwiązywania problemów produkcyjnych oraz jakościowych, prowadzenie audytów z obszaru 5S, szkolenie pracowników z zasad i obowiązujących standardów. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji z zaznaczniem numeru referencyjnego na adres: rekrutacja (at) nifcokorea.pl.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Żory (śląskie)
Prace fizyczne związane z budową dróg i mostów.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Gromnik (małopolskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja projektów systemowych finansowych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych; koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszlekich inicjatyw programowych służących aktywaicaji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-10-05 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc nauczycielowi podczas pracy z osobami niepełnosprawnymi, opieka nad osobami niepełnosprawnymi w busie, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Cukiernik
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Recz (zachodniopomorskie)
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości Dz. U. 2012 poz. 1270
Sąd Rejonowy w Zielonej Górze - 2016-11-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie: średnie; średniozaawansowana znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: organizacja i bieżąca obsługa zleceń spedycyjnych w ruchu krajowym i międzynarodowym, nadzór nad sprawnym przebiegiem transportu, budowanie długotrwałych relacji z klientem, doświadczenie nie jest wymagane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-08 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa działu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chełm Śląski (śląskie)
projektowanie architektoniczne, obsługa procesu projektowego w zakresie kompletowania warunków technicznych, decyzji itp.; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia
Inwestprojekt sp. z o.o. - 2017-07-18 - Słupsk (pomorskie)
obsługa punktu pocztowego w MERCREDO CENTER
DIWA Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Piekary Śląskie (śląskie)
zakres obowiązków określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości (Dz.U. 2006 Nr 220 poz. 1610)
Sąd Rejonowy w Sanoku - 2017-05-10 - Sanok (podkarpackie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Goleniów (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem Asystent Sędziego w Sądzie Okręgowym w Łomży Nr A-1110-18/17. wiecej informacji na stronie: http://www.lomza.so.gov.pl/index.php?wiad=1288
Sąd Okręgowy w Łomży - 2017-04-18 - Łomża (podlaskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Asystent ds. Standardów Sklepowych. [Godzina zakończenia pracy] : 16:00
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
- Projektowanie sieci i instalacji wodnych, kanalizacyjnych. Projekty techniczne kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej. Uzgodnienia branżowe. Prace kreślarskie w programie AUTO-CAD. Kreślenie rysunków wodno-kanalizacyjnych.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne o specjalności INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNEJ. Mile widziane doświadczenie zawodowe na tym samym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu AUTO-CAD. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 693-542-707, 32-258-90-15) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wierzbowa 14 m. 1, 40-169 Katowice).
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
Asystent ds. sprzedaży i administracji (staż)
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Tychy (śląskie)
zgodny
Design Construction Studio s.c. A. Redmerski, R. Modzelewski, A. Redmerska, E. Modzelewska - 2018-07-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie planu pracy, sporządzanie kalendarza słuzbowych spotkań, narad, konferencji, czuwanie nad terminami spotkań, narad, współtworzenie programów rehabilitacji i pomocy osobie niepełnopsrawnej, doradzanie i wspieranie podopiecznego w zakr. usług medycznych, rehabilitacyjnych, przekwalifikowania zawodowego, diagnozowanie warunków życia i dążenie do usuwania barier, pobudzanie aktywności sosoby niepełnosprawnej, prowadzenie punktu informacyjnego, uczestniczenie z podopiecznym w zajęciach sportowych, integracyjnych i imprezach zorganizowanych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja współpracy członków zarządu z poszczególnymi działami firmy, przygotowywanie dokumentacji dla celów obsługi prawnej oraz ich koordynowanie, kontakt z prawnikami współpracującymi ze spółką, opracowywanie pod kątem administracyjnym regulaminów , procedur obowiązujących wewnątrz firmy, współpraca z działem kadr pod kątem znajomości prawa pracy, prowadzenie oficjalnej korespondencji, tłumaczenie spotkań i dokumentów, raportowanie i sporządzanie protokołów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami, współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy, sporządzanie i aktualizowanie umów, kontraktów, nadzór nad dokumentami założycielskimi firmy, nad umowami krajowymi i zagranicznymi.
HLT sp. z o.o. - 2017-03-03 - Głuchołazy (opolskie)
Sporządzanie kosztorysów napraw pojazdów, analiza uszkodzeń pojazdów, analiza budowy uszkodzonych pojazdów, weryfikacja technologii naprawy pojazdów.Początkowo praca z drugą osobą.Wynagrodzenie 2500 - 3000 zł brutto w okresie próbnym
Mr Biuro Paweł Burdzy - 2018-01-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)