ASYSTENT PREZESA Chełm Śląski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT PREZESA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: obsługa działu księgowego
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Chełm Śląski (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełm Śląski, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa działu księgowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PREZESA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm Śląski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: C.V.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2017
Data dodania oferty pracy: 15.09.2017
Oferta pracy ważna do: 15.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
P.W. Lokator Sp. cywilna, M. Lisiecki, J. Ryszczewski - 2016-10-04 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie i ibsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa zebrań, sporządzanie protokołów, obsługa biura porad prawnych, współpraca z innymi organizacjami, dbanie o czystość i porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Sosnowiec (śląskie)
montaż okien, rolet, drzwi, montowanie stolarki PCV i Aluminium, prace ogólnobudowlane, tynkowanie, praca na terenie Śląska..
P.H.U. ARTPOL STANICZEK ARTUR - 2017-02-28 - Piekary Śląskie (śląskie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej, w tym opisów technicznych, bilansów masowych i cieplnych, schematów PFD oraz P&ID, list rurociągów, itp. Wykonywanie obliczeń procesowych związanych z wymianą ciepła, masy, itp. Obliczenia i dobór urządzeń procesowych (pompy, zawory bezpieczeństwa). Opracowywanie klasyfikacji stref zagrożenia wybuchem. Współpraca z branżą mechaniczną, elektryczno - pomiarową, orurowania, budowlaną, ppoż. Dokonywanie inwentaryzacji instalacji, wizji lokalnych w terenie.
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Oświęcim (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP oraz przepisami przeciwpożarowymi.2. Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy i stanowiskiem pracy.3. Przygotowywanie i uczestniczenie w naradach, zebraniach i spotkaniach z kontrahentami jednostki organizacyjnej oraz sporządzanie protokołów ze spotkań.4. Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, redagowanie pism i prowadzenie korespondencji.5. Organizowanie pracy biura.6. Archiwizacja dokumentów i akt spraw jednostki.7. Obsługa klientów zainteresowanych kupnem i wynajmem lokali mieszkalnych i użytkowych.8. Prowadzenie zbioru informacji o inwestycjach.9. Współpraca z zespołem pracowników.10. Przestrzeganie zasad wewnętrznego ładu i porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Kartuzy (pomorskie)
przewóz surowca i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym
Patria-Top Sp.z o.o. Wieleń - 2016-04-04 - Wieleń (wielkopolskie)
obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej ,sprzedaż paliw
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wsypywanie węgla do pieca, czyszczenie pieca, sprzątanie, koszenie trawy, utrzymywanie w czystości posesji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Ostrołęka (mazowieckie)
Praca przy rozbiorze półtusz
Firma Handlowo - Usługowa Adrian Urbanik - 2016-08-30 - Mokrsko (łódzkie)
jw
AWBUD S>A/ Budownictwo przemysłowe - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie w przygotowaniu/koordynacji projketów lokalnych i międzynarodowych, wsparcie wolontariuszy zagranicznych, poszukiwanie partnerów z Turcji oraz utrzymanie z nimi kontaktu, wsparcie przy przygotowaniu warsztatów edukacyjnych dla uczniów, gromadzenie i administracja dokumentacją projektową.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Jabłonowo (mazowieckie)
- prace ślusarskie zgodnie z dokumentacją,- drobne prace szlifierskie,- ręczna lub mechaniczna obróbka elementów metalowych, miedzy innymi składanie przyrządów i narzedzi,- wykonywanie produktów prototypowych,
IP SYSTEM MANUFACTURING SP. Z O.O. - 2018-08-22 - Szamotuły (wielkopolskie)
Udział w zajęciach dydaktycznych i innych czynnościach wykonywanych przez dzieci. Pomoc przy karmeiu dzieci niepełnsprawnych. Organizowani zabaw tematycznych. Czuwanie nd ezpieczeestwm dzieci podcas wyjść na spacer. Pomoc w prowadzeniu ajęć dydaktycznych. Pomoc dzieciom w czynnościch samoobsługowych. Udział w zajęciach prowadzonych metodą Weroniki Sherbourne wspólnie w rodzicami i specjalistami, zajęciach dla dzieci z autyzmem, z Zespołem Downa. Udział w zajęciach prowadzonych metodą Ruchu Kierowanego.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Chełm (lubelskie)
wykonywanie makijażu, manicure i pedicure, udzielanie porad kosmetycznych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Serwisowanie urządzeń elektronicznych, komputerowych i medycznych zarówno u klienta jak i on-line.
EXAMION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Cisek (opolskie)
Murarz - samodzielny na swoim stanowisku, z doświadczeniem w zawodzie, prace na terenie Piły i okolic. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące. Wynagrodzenie uzależnione o kompetencji i doświadczenia zawodowego.
DOM PARTNER JAROSŁAW GROCH - 2016-12-22 - Skórka (wielkopolskie)
sporządzanie pakietów golfowych , przygotowywanie ofert sprzedaży , odpisywanie na maile
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Rzeczna (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w zapewnieniu pełnego bezpieczeństwa dzieciom i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2016-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wspieraie pracy działu marketingu i reklamy w firmie, obsługa i organizacja pracy biurowej, sprzedaż interetowa.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Siedlce (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Kostrza (dolnośląskie)
Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : 2018.02.28
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
praca w wykopach sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O. O. - 2017-06-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w gabinecie stomatologicznym.
Prywatna Praktyka Stomatologiczna Marceli Frukacz - 2016-05-05 - Konopiska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiemIII zmiany, godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)