ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Oleśnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ, - ODBIERANIE TELEFONÓW, - KSIĘGOWANIE FAKTUR SPRZEDAŻY I FAKTUR ZAKUPÓW ORAZ DOWODÓW WEWNĘTRZNYCH, - SPORZĄDZANIE DEKLERACJI VAT, - SPORZĄDZANIE DEKLARACJI CIT I PIT, - INNE CZYNNOŚCI KSIĘGOWE, - OBSŁUGA KLIENTA
Data publikacji: 2020-02-24
Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- PRZYJMOWANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ, - ODBIERANIE TELEFONÓW, - KSIĘGOWANIE FAKTUR SPRZEDAŻY I FAKTUR ZAKUPÓW ORAZ DOWODÓW WEWNĘTRZNYCH, - SPORZĄDZANIE DEKLERACJI VAT, - SPORZĄDZANIE DEKLARACJI CIT I PIT, - INNE CZYNNOŚCI KSIĘGOWE, - OBSŁUGA KLIENTA
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Data zakończenia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
OFERTA STAŻOWA TYLKO DLA OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Oleśnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oleśnica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.02.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d057d09f2cf06df0eb5938d5eebc6c93
Podobne oferty pracy
Do zadań asystenta rodziny będzie należało w szczególności:1) diagnozowanie sytuacji rodziny;2) porządzanie planu pomocy rodzinie, organizowanie wsparcia środowiskowego oraz podejmowanie wspólnie z rodziną działań związanych z realizacją zadań zawartych w planie;3) pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych i psychologicznych w rodzinie;4) pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów wychowawczych z dziećmi;5) pomoc rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; 6) wspieranie aktywności społecznej rodzin; 7) współpraca z pracownikami socjalnymi.Zadaniowy czas pracy.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Zbuczynie - 2018-11-28 - Zbuczyn (mazowieckie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Asystowanie glównemu spedytorowi w wykonywaniu swoich zadań-prowadzenie dokumentacji, rozmowy telefoniczne z przewoźnikami, wystawianie faktur transportowych itp. Wykształcenie średnie, podstawowa obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, mile widziana znajomość języków obcych.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie: zawodowe; doświadczenie zawodowe mile widziane; uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym; kompletacja towaru; miejsce pracy: Gliwice-Kleszczów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
współorganizacja zajęć edukacyjnych, prowadzenie zajęć rewalidacyjnych, socjoterapełtycznych, prowadzenie różnego rodzaju form pomocy pedag.-psych. dla dziecka i jego rodziny, udzielanie pomocy nauczycielą prowadzącym
Szkoła Podstawowa nr 4 Lubań - 2017-08-04 - Lubań (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć. Przygotowywanie pomocy dydaktycznych, zabawek i innych akcesoriów do zajęć. Udzielanie pomocy dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela, podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych: obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych. Prowadzenie dokumentacji dydaktycznej, porządkowane pomocy dydaktycznych i zabawek. Zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Bolesławiec (dolnośląskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Zielona Góra (lubuskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola, opieka nad dziećmi. Praca na pełny etat (możliwość podjęcia pracy na 5/8 etatu w godz. 12-17).
PRZEDSZKOLE PRYWATNE NR 9 OGNISKO JĘZYKOWO-ARTYSTYCZNE - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
Asystent projektanta instalacji elektrycznych
MM Gacoń Inżynieria s.c. - 2019-01-17 - Tarnów (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola / nabór staż do 30 r. ż. POWER
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Stara Gadka (łódzkie)
Obsługa klienta call center w języku angielskim i rosyjskim i ukraińskimRozwiązywanie problemów technicznych i wparcie klientaWsparcie kierownika zespołu w kierowaniu zespołem
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
asyatent projektanta
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)
administracja
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Śrem (wielkopolskie)
obsługa programów księgowych: KAPER, FAKIR - delegacje, różnice kursowe; sporządzanie deklaracji, sprawozdań finansowych; wyliczanie podatków i rozliczanie z budżetem
Biuro Rachunkowe SYLMIR Sylwia Barszcz - 2019-11-22 - Dąbie (lubelskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2016-12-29 - Pelplin (pomorskie)
prowadzenie działalności handlowej, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem exportu, optymalizacja kosztów logistycznych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
MAGFIN Magdalena Smędzik - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-20 - Unin (mazowieckie)
1.Sporządzanie kosztorysów budowlanych.2.Analiza kosztów ponoszonych przy realizacji robót budowlanych.3.Opis technologii i organizacji wykonywania robót.4.Ustalenie ilości robót podanych w przedmiarze i obmiarze, określenie podstawy ustalania cen jednostkowych robót. Oferta pracy dla osób, które odbyły staż w firmie.
BUD-DOM Przedsiębiorstwo Budowlane s.j.Janusz Marcinkowski,Zofia Stawińska - 2019-07-01 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie sekretariatu ( obrót korespondencją, pocztą mailową, odbieranie głównego telefonu w firmie, informacja petentów, kontakt z firmami spedycyjnymi). Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie przetargów i dokumentacji DTR. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów finansowych do Biura Rachunkowego i kontakt z Biurem Rachunkowym. Przygotowanie umów z kontrahentami oraz dla pracowników. Obsługa gości. Windykacja
SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Lublin (lubelskie)
prace biurowe, prace terenowe, opracowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontakt z klientami, prace biurowe, tworzenie baz danych, archiwizacja dokumentów, telemarketing
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Andrychów (małopolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 53/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. prowadzenie prac analitycznych w zakresie realizacji kontraktów oraz dostępność do świadczeń,2. dokonywanie analizy danych w zakresie udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej, wynikających z zawartych umów ze świadczeniodawcami,3. czynności związane z monitorowaniem sprawozdawczości statystycznej, 4. udzielanie wyjaśnień w sprawie sporządzania sprawozdań statystycznych oraz warunków wynikających z zawartych umów na świadczenia opieki zdrowotnej,5. przygotowywanie okresowych raportów na potrzeby Centrali NFZ.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie : wyższe lub średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany, przy wykształceniu średnim wymagane jest minimum 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 września 2015 r. w sprawie ogólnych warunków umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej (t. j. Dz.U. z 2016 r. 1146 z późn. zm.),3. biegła znajomość programów komputerowych (Word, Excel, PowerPoint),4. znajomość programów komputerowych MS Access,Wymagania dodatkowe:1. praktyczna znajomość SQL for Oracle,2. znajomość podstawowych technik analizy statystycznej,Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność i dyspozycyjność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-06-11 - Katowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-08-02 - Skarbimierz (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Skarbimierz (opolskie)
pomoc przy czynnościach administracyjno-kadrowych, tj. kserowanie i opisywanie dokumentów, wpisywanie urlopów i nieobecności pracowników, odpowiedzi na pisma z urzędów komorniczych itp., tworzenie tabel i wpisywanie danych do GUS, prowadzenie korespondencji pocztowej
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Mikołów (śląskie)
pon- pt 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Opole (opolskie)
wykonywanie prac za i wyładunkowych oraz manewrowanie wózkiem, przemieszczanie materiałów pomiędzy stanowiskami produkcyjnymi i magazynami, zabezpieczenie przewożonych materiałów przed zniszczeniem i uszkodzeniem podczas transportu oraz za i wyładunku
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2018-11-27 - Jarocin (wielkopolskie)