ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH (O) Tarnów oferta pracy MM Gacoń Inżynieria s.c.
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH (O)
Wynagrodzenie: 3 493,21 - 4 210,19 PLN
Zakres obowiązków: Asystent projektanta instalacji elektrycznych
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: MM Gacoń Inżynieria s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Asystent projektanta instalacji elektrycznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 493,21 - 4 210,19 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 493,21 - 4 210,19 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), elektryczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziane doświadczenie na stanowisku, wykształcenie wyższe kierunkowe. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.00-15.00; wynagrodzenie: od 2 500 zł - 3 000 zł netto ( od 3 493,21 zł - 4 210,19 zł brutto) . Kontakt: MM Gacoń Inżynieria s.c.; CV można przesyłać na adres e-mail: firma (at) mmg-inzynieria.pl
Nazwa pracodawcy: MM Gacoń Inżynieria s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-101 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie lub bezpośrenio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.01.2019
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 06.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie wymaganej dokumentacjibieżące wsparcie uczestnikówrealizajca planów prowadzenia treningówwspółpraca z innymi instytucjamiprowadzenie zajęć terapeutycznych - pomocStaż odbywać się będzie w dzielnicy Szwederowo, Błonie
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych pod kierunkiem i nadzorem projektanta. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) na terenie Bielska-Białej (w biurze i w terenie).
AKTYN SP. Z O. O. - 2016-11-03 - Bielsko-Biała (śląskie)
Remonty, naprawa rowerów własnych i powierzonych przez klientów serwisu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Opole (opolskie)
administrowanie dokumentacją personalną, sporządzanie raportówi dokumentacji, kontakt z Agencjami niemieckojęzycznymi, rezerwacje przejazdów, korespondencja mailowa.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Jabłonowo (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Częstochowa (śląskie)
- Podnoszenie, przenoszenie ciężkich garnków, termosów. Pomoc przy obsłudze urządzeń mechanicznych. Pomoc przy pracach wymagających precyzji. Monitoring wykonywanych czynności.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 01.06.2016 do 30.11.2016. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
montaż instalacji wentylacji - praca w województwie mazowieckim
ABAR-INSTAL Sp. z o.o. - 2016-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; inne obowiązki wymienione na stronie internetowej: http://mokobody.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-asystenta-rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mokobodach - 2016-10-25 - Mokobody (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Węgrzynice (lubuskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Gospodarka magazynowa, wydawanie narzędzi, kontrola sprawności będących na wyposażeniu narzędzi, utrzymanie porządku i dbanie o stan techniczny obiektu firmy.
PROXIMA Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Zabrze (śląskie)
Pomoc w administrowaniu i nadzorowaniu pracy sieci teleinformatycznej, diagnozowanie stanu technicznego, eksploatowanie i naprawa sieci teleinformatycznej, instalowanie i konfigurowanie systemów, aplikacji i urządzeń sieciowych, rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, usuwanie wszelkiego rodzaju awarii sieci internetowej, usuwanie usterek abonamentu, pomoc w sprawowaniu nadzoru nad działaniem sieci, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Tarnów (małopolskie)
Praca w biurze i w terenie
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna W Ostrzeszowie - 2017-01-05 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
- bieżąca współpraca z handlowcami pracującymi w terenie;- dbanie o pozytywny wizerunek sklepu internetowego; - pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe;- przygotowywanie ofert i prezentacji w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta;- organizacja spotkań i prezentacja oferty firmy;- przygotowywanie i organizacja imprez oraz innych wydarzeń branżowych, np. targów, wystaw, konferencji;- planowanie i realizacja komunikacji z klientami, w tym opracowanie treści mailingowych i realizacja kampanii newsletterowych;- planowanie kampanii promocyjno - reklamowych i gadżetów promocyjnych;- przygotowywanie opisów produktów, materiałów graficznych, aktualizacja treści na stronie internetowej.
Media-MED Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
wizualizacja projektów budowlanych
GRUPA BUDOWLANA WCS SP.Z.O.O - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Promocja marki, pomoc przy akcjach marketingowych, wyszukiwanie nowych trendów w kosmetyce.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
KSIĘGOWANIE FAKTUR, PROWADZENIE EWIDENCJI, OBSŁUGA PROFRAMÓW PODATKOWYCH, TŁUMACZEIE PISM OD KONTRAHENTÓW, OBSŁUGA BIURA, TWORZENIE SPRAWOZDAŃ
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Rożno-Parcele (kujawsko-pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kraków (małopolskie)
Agent Ubezpieczeniowy PZU to profesjonalny doradca, który buduje i utrzymuje długofalowe relacje z klientami oraz dba o odpowiednie zabezpieczenie finansowe klientów poprzez wybór najkorzystniejszych rozwiązań ubezpieczeniowych. Agent jako samodzielny przedsiębiorca ma elastyczny czas pracy i sam decyduje o wysokości swoich zarobków. Oferujemy atrakcyjny system wynagrodzeń z dodatkowym wsparciem finansowym w pierwszych dwóch latach, profesjonalny system szkoleń, indywidualną ścieżkę kariery i bogaty program lojalnościowy. Szukamy kandydatów z terenu Słupsk, Ustka, Miastko, Bytów i Lębork. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na wskazany adres mailowy.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA - 2016-11-15 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
LUCKY DIP Sebastan Wajda - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami indyjskimi, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
KOS - EL Instalacje Elektryczne - Projektowanie, Wykonanie Mariusz Kosiorz - 2016-04-11 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż artykułów gospodarstwa domowego oraz branża obuwnicza.
Handel Hurtowy i Detaliczny Ireneusz Fieducik - 2017-09-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Gliwice (śląskie)
-
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)
- Obsługa ptrzychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów, rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń, określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń, analizowanie i rowiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą, zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami, przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia, praca wykonywana wjęzyku japońskim.- Wynagrodzenie: 3220 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny: 15.11.2018 r. - 25.01.2020 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 8:00-16:00, 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Katowice (śląskie)
prowadzenie terapii psychologicznej z dzieckiem posiadającym orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalistycznego
SZKOŁA PODSTAWOWA STOWARZYSZENIA ''EDUKATOR'' - 2018-04-24 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
koncepcje, wizualizacje
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Szamotuły (wielkopolskie)