ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU Lublin oferta pracy SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu ( obrót korespondencją, pocztą mailową, odbieranie głównego telefonu w firmie, informacja petentów, kontakt z firmami spedycyjnymi). Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie przetargów i dokumentacji DTR. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów finansowych do Biura Rachunkowego i kontakt z Biurem Rachunkowym. Przygotowanie umów z kontrahentami oraz dla pracowników. Obsługa gości. Windykacja

Data publikacji: 2019-07-03

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
TURYSTYCZNA 44 k, 20-207 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu ( obrót korespondencją, pocztą mailową, odbieranie głównego telefonu w firmie, informacja petentów, kontakt z firmami spedycyjnymi). Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie przetargów i dokumentacji DTR. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów finansowych do Biura Rachunkowego i kontakt z Biurem Rachunkowym. Przygotowanie umów z kontrahentami oraz dla pracowników. Obsługa gości. Windykacja

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i umiejętności

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2019

Data zakończenia pracy: 02.10.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umięjetność pracy pod presją czasu, odporność na stres, sumienność w wykonywanej pracy, samodzielność w wykonywaniu obowiązków,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy:
SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
TURYSTYCZNA 44 k, 20-207 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowy:biuro (at) sanitgaz.lublin.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Adres strony pracodawcy: www.sanitgaz.eu

Ulica pracodawcy: TURYSTYCZNA

Numer budynku pracodawcy: 44 k

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.07.2019

Data dodania oferty pracy: 03.07.2019

Oferta pracy ważna do: 31.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3190168eb2593435591cc4ed587726d

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

staż w banku
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Ustroń (śląskie)

ASYSTENT - od 1 000 PLN

obsługa systemu ewidencjonowania przesyłek "Eilis" zawierającego moduły i polecenia w języku koreańskim; szkolenie z importu danych księgowania w systemie logistycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT - od 1 850 PLN

praca w pracowni gospodarstwa domowego warsztatów terapii zajęciowej, asystowanie uczestnikom wtz w zdobywaniu umiejętności kulinarnych oraz posługiwania się sprzetem AGD
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Olsztynie - 2016-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 700 PLN

Odbieranie telefonów od klientów w jęz. azerskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz azerskim
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

wspieranie działu księgowego
PST s.c. Kamil Płaczkowski Samsonowicz Igor - 2017-07-28 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT - od 2 400 PLN

- Bieżąca kontrola obiektów w zakresie nadzoru sanitarnego,- Prowadzenie dokumentacji pokontrolnej,- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: kadry.stat (at) psse.tczew.pl, telefon kontaktowy: 58 531-39-31 wew. 17
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W TCZEWIE - 2018-02-21 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTU - od 2 700 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PRZETWARZANIA DANYCH - od 1 000 PLN

segrgowanie i archiwizowanie dokumentów w języku wietnamskim, przetwarzanie danych w języku wietnamskim w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzanymi danymi, plikami, katalogami
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWNIK MARKETU - od 3 500 PLN

zarządzanie zespołem, prowadzenie marketu wg standardów firm, miejsce pracy: ul. Gorzowska Kłodawa
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-12 - Kłodawa (lubuskie)

INSTALATOR - od 1 850 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 050 PLN

Oferta z programu zatrudnienie osób do 30 roku życia. Pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania własnej opieki nad dziećmi przebywającymiw przedszkolu. Pomaganie dzieciom przy spożywaniu posiłków a także w sprzątaniu po zajeciach. Czynne uczestniczenie w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni oraz przed i po leżakowaniu. Opiekowanie się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu. Wspieranie dzieci w czynnościach higieniczno- sanitarnych. Wspólne z nauczycielami uczenie dzieci dbałosci o higienę osobistą, czystość i porządek. Uczestniczenie w przygotowaniu zajęć objętych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielem koordynowanie ich właściwą realizację.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE WESOŁE SMYKI WERONIKA DEHLING - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

przygotowanie stanowiska pracy dla dentysty
MA - DENT Gabinet Stomatologiczny - 2017-10-18 - Jaworzno (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łużna (małopolskie)

ASYSTENTKA PREZESA - od 2 774,96 PLN

Prace biurowe, prowadenie księgi przychodów i rozchodów oraz prowadzenie płatnika.
EL TEL K.M. Jarosz spółka jawna - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT/KA MAGAZYNU (DZIAŁ WYPALANIA) - od 2 274 PLN

- prace biurowe na magazynie zlecone przez przełożonego, kontrola jakości i wymiarów detali zgodnie z wymaganiami dokumentacji technicznej, wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń na dziale,- potwierdzenie zgodnośc lub niezgodności detalu ze zleceniem,- przygotowywanie raportów
Akrostal Produkcja Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-03-04 - Garbatka (wielkopolskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

- SOROTWANIE I DZIELNIE PRZESYŁEK,- SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ POMOCNICZYCH,- REJESTRACJA PRZESYŁEK W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM,- PORZĄDKOWANIE I WPINANIE DOKUMENTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Skierniewice (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 100 PLN

Współuczestnictwo w wizjach lokalnuch budowy, przygotowywanie ofert, opracowywanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysów. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca na jedną zmianę od godziny 7.00 do 15.00. Zatrudnienie od zaraz. Miejsce pracy: Piła.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE SEZUP CLIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Piła (wielkopolskie)

ASYSTENT MENAGERA - od 2 500 PLN

Pomoc menagerowi w pracy.
Capas International Trading Sp. z o.o - 2017-06-06 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - 997,4 PLN

współpraca z dostawcami, pomoc w pozyskiwaniu nowych dostawców na rynku krajowym i zagranicznym, budowanie bazy danych dostawców, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 1 850 PLN

praca fizyczna przy budowie
GRANT-KL - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 750 PLN

Praca z osobami z niepełnosprawnością intelektualną.Oferta dotyczy osób podejmujących zatrudnienie w formie -"Pierwsza Praca"
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysł. - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS KOSZTORYSOWANIA - 3 000 - 4 000 PLN

sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert do przetargu
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 3 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
NZOZ Praktyka Stomatologiczna Piotr Viscardi - 2017-04-10 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wynagrodzenie do uzgodnienia, uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy. Kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00.
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI; INICJATYWA HANDLOWO - USŁUGOWA I (wspólnik spółki cywilnej) - 2019-06-26 - Kobylnica (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 850 PLN

Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prowadzenie rejestru VAT.Prowadzenie książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jabłonowo (mazowieckie)