ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU Lublin oferta pracy SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu ( obrót korespondencją, pocztą mailową, odbieranie głównego telefonu w firmie, informacja petentów, kontakt z firmami spedycyjnymi). Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie przetargów i dokumentacji DTR. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów finansowych do Biura Rachunkowego i kontakt z Biurem Rachunkowym. Przygotowanie umów z kontrahentami oraz dla pracowników. Obsługa gości. Windykacja
Data publikacji: 2019-07-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TURYSTYCZNA 44 k, 20-207 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu ( obrót korespondencją, pocztą mailową, odbieranie głównego telefonu w firmie, informacja petentów, kontakt z firmami spedycyjnymi). Obsługa urządzeń biurowych. Przygotowywanie przetargów i dokumentacji DTR. Prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów finansowych do Biura Rachunkowego i kontakt z Biurem Rachunkowym. Przygotowanie umów z kontrahentami oraz dla pracowników. Obsługa gości. Windykacja
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2019
Data zakończenia pracy: 02.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umięjetność pracy pod presją czasu, odporność na stres, sumienność w wykonywanej pracy, samodzielność w wykonywaniu obowiązków,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
SANITGAZ CM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
TURYSTYCZNA 44 k, 20-207 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowy:biuro (at) sanitgaz.lublin.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Adres strony pracodawcy: www.sanitgaz.eu
Ulica pracodawcy: TURYSTYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 44 k
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.07.2019
Data dodania oferty pracy: 03.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a3190168eb2593435591cc4ed587726d
Podobne oferty pracy
staż w banku
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Ustroń (śląskie)
obsługa systemu ewidencjonowania przesyłek "Eilis" zawierającego moduły i polecenia w języku koreańskim; szkolenie z importu danych księgowania w systemie logistycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
praca w pracowni gospodarstwa domowego warsztatów terapii zajęciowej, asystowanie uczestnikom wtz w zdobywaniu umiejętności kulinarnych oraz posługiwania się sprzetem AGD
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Olsztynie - 2016-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. azerskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz azerskim
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Łódź (łódzkie)
wspieranie działu księgowego
PST s.c. Kamil Płaczkowski Samsonowicz Igor - 2017-07-28 - Słubice (lubuskie)
- Bieżąca kontrola obiektów w zakresie nadzoru sanitarnego,- Prowadzenie dokumentacji pokontrolnej,- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: kadry.stat (at) psse.tczew.pl, telefon kontaktowy: 58 531-39-31 wew. 17
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W TCZEWIE - 2018-02-21 - Tczew (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
segrgowanie i archiwizowanie dokumentów w języku wietnamskim, przetwarzanie danych w języku wietnamskim w systemach komputerowych, zarządzanie wprowadzanymi danymi, plikami, katalogami
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zarządzanie zespołem, prowadzenie marketu wg standardów firm, miejsce pracy: ul. Gorzowska Kłodawa
DINO POLSKA S.A. - 2016-01-12 - Kłodawa (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Białystok (podlaskie)
Oferta z programu zatrudnienie osób do 30 roku życia. Pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania własnej opieki nad dziećmi przebywającymiw przedszkolu. Pomaganie dzieciom przy spożywaniu posiłków a także w sprzątaniu po zajeciach. Czynne uczestniczenie w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni oraz przed i po leżakowaniu. Opiekowanie się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu. Wspieranie dzieci w czynnościach higieniczno- sanitarnych. Wspólne z nauczycielami uczenie dzieci dbałosci o higienę osobistą, czystość i porządek. Uczestniczenie w przygotowaniu zajęć objętych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielem koordynowanie ich właściwą realizację.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE WESOŁE SMYKI WERONIKA DEHLING - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)
przygotowanie stanowiska pracy dla dentysty
MA - DENT Gabinet Stomatologiczny - 2017-10-18 - Jaworzno (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Łużna (małopolskie)
Prace biurowe, prowadenie księgi przychodów i rozchodów oraz prowadzenie płatnika.
EL TEL K.M. Jarosz spółka jawna - 2018-07-04 - Zamość (lubelskie)
- prace biurowe na magazynie zlecone przez przełożonego, kontrola jakości i wymiarów detali zgodnie z wymaganiami dokumentacji technicznej, wyceny zamówień oraz wykonywanie rysunków do zleceń na dziale,- potwierdzenie zgodnośc lub niezgodności detalu ze zleceniem,- przygotowywanie raportów
Akrostal Produkcja Sp. z o.o. Sp. k. - 2019-03-04 - Garbatka (wielkopolskie)
- SOROTWANIE I DZIELNIE PRZESYŁEK,- SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ POMOCNICZYCH,- REJESTRACJA PRZESYŁEK W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM,- PORZĄDKOWANIE I WPINANIE DOKUMENTÓW.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Skierniewice (łódzkie)
Współuczestnictwo w wizjach lokalnuch budowy, przygotowywanie ofert, opracowywanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysów. Umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca na jedną zmianę od godziny 7.00 do 15.00. Zatrudnienie od zaraz. Miejsce pracy: Piła.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE SEZUP CLIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Piła (wielkopolskie)
Pomoc menagerowi w pracy.
Capas International Trading Sp. z o.o - 2017-06-06 - Opole (opolskie)
współpraca z dostawcami, pomoc w pozyskiwaniu nowych dostawców na rynku krajowym i zagranicznym, budowanie bazy danych dostawców, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
praca fizyczna przy budowie
GRANT-KL - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Praca z osobami z niepełnosprawnością intelektualną.Oferta dotyczy osób podejmujących zatrudnienie w formie -"Pierwsza Praca"
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysł. - 2016-09-05 - Staszów (świętokrzyskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
pomoc w obsłudze biura
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Kluczbork (opolskie)
sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert do przetargu
Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
NZOZ Praktyka Stomatologiczna Piotr Viscardi - 2017-04-10 - Tychy (śląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat. Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Godziny pracy: 8.00- 16.00. Wynagrodzenie do uzgodnienia, uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy. Kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00.
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI; INICJATYWA HANDLOWO - USŁUGOWA I (wspólnik spółki cywilnej) - 2019-06-26 - Kobylnica (pomorskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rejestru VAT.Prowadzenie książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowanie ofert handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Jabłonowo (mazowieckie)