ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (J. ANG. I ROS.) K/M Warszawa oferta pracy MAGFIN Magdalena Smędzik
Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (J. ANG. I ROS.) K/M
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-12-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MAGFIN Magdalena Smędzik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamieniecka 54 lok. 13, 04-158 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Premia uznaniowa (wg wyników pracy)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (J. ANG. I ROS.) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość i podatki
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prowadzenie ksiąg rachunkowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - rachunkowość i podatki. Prowadzenie ksiąg rachunkowych (mile widziane). Prawo jazdy kat. B. Znajomość j. angielskiego i rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.Zakres obowiązków: porządkowanie dokumentów, księgowanie prostych dokumentów księgowych (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rapoertów kasowych), możliwość przyuczenia się. Praca w godz. 9.00-17.00.Zgłoszenia: ul. Zamieniecka 54/13, Warszawa, CV na adres: biuro (at) magfin.wp.pl, tel. 502 031 921.
Nazwa pracodawcy: MAGFIN Magdalena Smędzik
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Zamieniecka 54 lok. 13, 04-158 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Zamieniecka
Numer budynku pracodawcy: 54 lok. 13
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.12.2018
Oferta pracy ważna do: 17.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie min. zawodowe, staż min. 2 lata, prace budowlane w tym również na wysokości pow. 3m, praca na terenie całego kraju
INSSTAL Adrian Sójka - 2017-03-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-05 - Katowice (śląskie)
Wypełnianie formularzy podatkowych, wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych, prowadzenie ewidencji księgowej.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)
Pomoc w prowadzeniu zajęc edukacji wczesnoszkolnej
Szkoła Podstawowa Nr 10 im. Stefana Żeromskiego - 2017-09-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia dydaktyczno-wychowawcze i opiekuńcze w klasie I z dzieckiem posiadającym orzeczenie o ptrzebie kształcenia specjalnego. Pomoc dzieciom w zajęciach lekcyjnych
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Wł. Reymonta w Sieradzu - 2016-08-05 - Sieradz (łódzkie)
ścisła współpraca z zarządem firmy oraz pozostałymi działami; obsługa korespondencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji; dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i współpracę z dostawcami usług, obsługa połączeń telefonicznych; przygotowywanie pism i zestawień
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie faktur do systemu księgowego, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży oraz otrzymanych faktur zakupu, opisywanie dokumentów, księgowego, rozliczanie rozrachunków, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-05-19 - Gorlice (małopolskie)
Asysta czynna, sterylizacja, umawianie pacjentów, sprzątanie stanowiska pracy. Praca dwa dni w tygodniu.
Kamil Irla Indywidualna Praktyka Stomatologiczna - 2018-09-07 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
1. Prowadzenie listy adresowej, pocztowej i telefonicznej2. Przyjmowanie korespondencji i rozdzielanie jej na poszczególne komórki.3. Obsługa urządzen techniki biurowej4. Sporzadzanie listy płac pracowników5. Wymiana danych Zus-obsługa programu Płatnik6. Prowadzenie książki przychodów i rozchodów7. Prowadzenie ewidencji przychodów8. Zakładanie oraz uzupełnianie akt osobowych pracowników
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Sierakowice (pomorskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2017-10-10 - Otwock (mazowieckie)
według standardów panujących w zakładzie
Stomatologia Usmiechnij się - 2018-11-16 - Człuchów (pomorskie)
Dekoracja tortów, wypiek tortów, praca z masą plastyczną, prowadzenie ewidencji zamówień, ewentualnych zwrotów, przygtowanie wyrobu do wydania. Praca w systemie trzyzmianowym, praca również w soboty i niedziele.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Łęczna (lubelskie)
● Zarządzanie obiegiem dokumentacji w organizacji i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja,● Sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji,● Zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą,● Zarządzanie operacjami administracyjno - organizacyjnych na potrzeby biura zarządu,● Współprace z firmami kurierskimi i firmami zewnętrznymi,● Tłumaczenia na język rosyjski czy ukraiński z języka polskiego przygotowywanie pism, prezentacji oraz zestawień.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie i administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi, obsługa klienta, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Sosnowiec (śląskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, 3/4 etatu
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Lubin (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Sejny (podlaskie)
POMOC W PROWADZENIU ZAJĘĆ Z DZIEĆMI DO LAT 3.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Opoczno (łódzkie)
Montaż pokrowców na zagłówki i podłokietniki samochodowe, praca manualna, stojąca. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku (możliwe również soboty) w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2018-11-15 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
czynności finansowo - księgowe pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
układanie gotowych produktów w kartony
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
kontakt telefoniczny ze zleceniobiorcami, administrowanie dokumentacja personajna, tworzenie umów, raportów, tworzenie pism do US,ZUS itp.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Świdnica (dolnośląskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 -2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
praca biurowa, wypisywanie faktur, przygotowywanie małych form reklamy, obróbka zdjęć, przygotowywanie dokumentów do wysyłki i nadzór nad punktami reklam zewnętrznych w placówkach zdrowia, szpitalach.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie kalendarzemorganizacja spotkańorganizacja podróży służbowychprzygotowywanie fakturwprowadzanie danychnadzór nad prawidłowym obiegiem dokumnetówwypełnienie rejestru czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gniezno (wielkopolskie)
Opracowanie strategii marketingowej sportowca i imprezy sportowej, organizacja imprez sportowych, prowadzenie social mediów sportowców, opracowanie draftów medialnych, przygotowywanie kontraktów, negocjowanie współpracy, prace administracyjne. Wymagania: wykształcenie średnie, język angielski komunikatywny, mile widziana znajomość 2-go języka.
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wejherowo (pomorskie)
świadczenie usług opiekuńczych w domach podopiecznych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie - 2018-09-28 - Augustów (podlaskie)
montaż, naprawa urządzeń materiałów instalacji sanitarnych, wykonanie pomocniczych robót budowlanych związanych z montażem instalacji klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
ZECHIK SP. Z O.O. - 2018-09-04 - Zabierzów (małopolskie)