ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lidzbark Warmiński oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Data zakończenia pracy: 16.08.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: rzetelność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: dokładność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: lidzbarski
Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński
Ulica pracodawcy: Dębowa
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?de108639e2f5dea9dd5b539704963865
Podobne oferty pracy
- udział w Wakacyjnym Programie Stażowym z możliwościąprzedłużenia współpracy na stałe - praca w Dziale Utrzymania Ruchu- obsługa urządzeń i maszyn - uprawnienia elektroenergetyczne SEPkat I
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
w/g stanowiska
CREOCONCEPT - TOMASZ RYBKA - 2015-12-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Zwoływanie posiedzeń zarządu,kontakty z członkami zarządu,opracowywanie pism i sprawozdań,organizacja wyjazdów krajowych i zagranicznych,monitoring mediów,autoryzacja wywiadów,obsługa zagranicznych zapytań/kontrahentów,newsletter,organizacja spotkań,koordynacja aktualnych projektów PR,organizacja konferencji,prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu,współpraca z kancelarią prawną.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa biura
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2016-08-09 - Sady (wielkopolskie)
dbałość o czystość dzieci, pomoc nauczycielowi
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Łęczna (lubelskie)
Bieżące wsparcie pracy Zarządu;Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy;Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej; Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych , kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi , przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- Przygotowywanie dokumentów do zapłąty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych,- Sprwadzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami,- Wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- Kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, kontrahentami, urzędami i bankami,- Wypełnianie formularzy podatkowych i finansowych na podstawie zapisów księgowych,- Archiwizowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert handlowych, koordynowanie bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Będzin (śląskie)
WERYFIKACJA POPRAWNOŚCI WYSTAWNIANIA FAKTUR, WPROWADZANIE DOKUMNETÓW DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO, ARCHIWIZACJA DOKUMNETÓW, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I RAPORTÓW.DEKLARACJA ZATR.: UMOWA ZLECENIE NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN WYMIAR GODZIN
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Raszyn (mazowieckie)
Przygotowanie miejsca pracy lekarza przed i po przyjęciu pacjęta, mycie, sterylizacja, umawianie pacjętów. Praca na dwie zmiany: 8-16 / 12-20
Gabinet Stomatologiczny ANETA MOSTOWY - 2019-05-21 - Opole (opolskie)
jw.
"Glass Decorator"s.c. E.K Jabłońscy - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy Nr 3 im. DR Grzegorza Maja - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie funkcji wychowawczej i opiekuńczej w internacie; dążenie do stworzenia warunków do pełnego rozwoju osobowości wychowanka; kształtowanie postaw moralnych iobywatelskich; opieka podczas dyżuru porannego, nauki własnej, dyżuru wieczornego i ciszy nocnej; realizowanie zadań planu wychowawczego internatu i szkoły w czasie wolnym wychowanków; przeciwdziałanie wszelkim formom nieprawidłowych relacji między wychowankami, praca w godz. 6-14/14-21/21-6
Zespół Szkół im. Warszewicza w Prószkowie - 2018-06-12 - Prószków (opolskie)
Logistyka dostaw i odbioru odpadów. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej.
POGOTOWIE SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE "NOWISTA" SPÓŁKA CYWILNA SERGIUSZ STANEK, GRZEGORZ WĄS - 2017-10-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
POMOC OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM W CODZIENNYCH CZYNNOŚCIACH ŻYCIOWYCH.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE MAKSYMALNIE ŚREDNIE, PREDYSPOZYCJE OSOBOWOŚCIOWE I FIZYCZNE DO PRACY Z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI. UPRAWNIENIA DO ZAWODU MILE WIDZIANE.PRACA NA TERENIE GMINY DOBRA ORAZ GMINY KOŁBASKOWO. CV NA EMAIL - ANNA.SOSNA (at) PCPR.POLICE.PL
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2019-05-08 - Police (zachodniopomorskie)
- Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna Klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-18 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie gabinetu do pracy, sprzątanie gabinetu, sterylizacja narzędzi, rejestrowanie pacjentów, prowadzenie dokumentacji medycznej
GRUPOWA PRAKTYKA LEKARSKA s.c. - 2019-11-25 - Sulechów (lubuskie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Poszukiwanie i sprzedaż ładunków transportowych na terenie Europy
FONOKAJ SP.ZO.O. SP.K. - 2019-07-16 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat; Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy; kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI; INICJATYWA HANDLOWO - USŁUGOWA I (wspólnik spółki cywilnej) - 2019-02-21 - Kobylnica (pomorskie)
-
PPHU PROMODA & PROHIPO - 2015-11-30 - Chrósty Wysińskie (pomorskie)
Obsługa administracyjna dokumentacji powstałej w procesiehandlowym, wprowadzanie danych do systemów komputerowych,przygotowywanie korespondencji, organizacja wizyt kontrahentów,dokonywane czynności urzędowych i inne. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-02-28 - Opole (opolskie)
wystawianie faktur, wprowadzanie wyciągów bankowych, kontakty z kontrahentami, wizytacje nieruchomości, sporządzanie zestawień, monitoring płatności, obsługa biura, prowadzenie terminarza
Miłe Mieszkanie Dariusz Cichoń - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
1. Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo - wychowawczej2. Uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci3.Dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków4. Pomoc w przygotowaniu posiłków5. Utrzymywanie porządku i czystości w przydzielonych pomieszczeniach
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Pilawa (mazowieckie)
Zakres zadań asystenta rodziny :1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzinyi w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej.2. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych i wychowawczych z dziećmi.4. Wspieranie aktywności społecznej rodzin.5. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców.6. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.7. Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych.8. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci.10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny.12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną.13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.Pełna treść ogłoszenia https://sztutowo.naszops.pl/ogloszenia-o-naborze-do-pracy/nabor-na-stanowisko-asystent-rodziny
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztutowie - 2019-10-11 - Sztutowo (pomorskie)
DO ZADAŃ ASYSTENTA RODZINY NALEŻĄ W SZCZEGÓLNOŚCI:A) OPRACOWANIE I REALIZACJA PLANU PRACY Z RODZINĄ WE WSPÓŁPRACY Z CZŁONKAMI RODZINY I W KONSULTACJI Z PRACOWNIKIEM SOCJALNYM;B) UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W POPRAWIE ICH SYTUACJI ŻYCIOWEJ, W TYM W ZDOBYWANIU UMIEJĘTNOŚCI PRAWIDŁOWEGO PROWADZENIA GOSPODARSTWA DOMOWEGO;C) UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SOCJALNYCH;D) UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW PSYCHOLOGICZNYCH;E) UDZIELANIE POMOCY RODZINOM W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW WYCHOWAWCZYCH Z DZIEĆMI;F) WSPIERANIE AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ RODZIN;G) MOTYWOWANIE CZŁONKÓW RODZIN DO PODNOSZENIA KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH;H) UDZIELANIE POMOCY W POSZUKIWANIU, PODEJMOWANIU I UTRZYMYWANIU PRACY ZAROBKOWEJ;
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE - 2016-06-22 - Boguchwała (podkarpackie)
obsługa administracyjna biura, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klientów, przyjmowanie przesyłek, sporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kościan (wielkopolskie)