ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kobylnica oferta pracy BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI; INICJATYWA HANDLOWO - USŁUGOWA I (wspólnik spółki cywilnej)
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat; Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy; kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00
Data publikacji: 2019-02-21
Lokalizacja: Kobylnica (pomorskie)
Pracodawca: BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI; INICJATYWA HANDLOWO - USŁUGOWA I (wspólnik spółki cywilnej)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajczyka 10, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów księgowych w systemie ERP, monitoring należności, rozliczanie płatności i wyciągów bankowych, zamawianie części i materiałów eksploatacyjnych, wystawianie faktur i dbałość o kompletność przygotowanej dokumentacji, wsparcie działu księgowości w pracach bieżących; pracodawca oferuje: interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia w obszarze księgowości, podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy, szkolenia umożliwiające rozwój własnych umiejętności, wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat; Umowa do 3 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00; wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji, zaangażowania i efektów pracy; kontakt osobisty z pracodawcą we wtorki i czwartki w godz. 8.00-9.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kobylnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobylnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym; znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego; prawo jazdy; odpowiedzialność, dokładność, skrupulatność, uczciwość; pracodawca zachęca osoby uczące się oraz osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności do aplikowania na ww. stanowisko; może być osoba do przyuczenia
Nazwa pracodawcy:
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI; INICJATYWA HANDLOWO - USŁUGOWA I (wspólnik spółki cywilnej)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Mikołajczyka 10, 76-251 Kobylnica, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Godziny : 8.00-9.00 we wtorki i czwartki
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Kobylnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kobylnica
Ulica pracodawcy: Mikołajczyka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 21.02.2019
Oferta pracy ważna do: 23.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie spraw związanych z polityką kadrową spółki, współpraca z inprowadzenie spraw związanych z polityką kadrową spółki, współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kadr i innych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji Kadry i Płace w systemie informatycznym, prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących, przygotowywanie pism oraz zarządzeń, obsługa pracy Rady Nadzorczej, prowadzenie przedsięwzięć z zakresu reklamy i promocjinymi działami w zakresie wynikającym z potrzeb działu kadr i innych komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji Kadry i Płace w systemie informatycznym, prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących, przygotowywanie pism oraz zarządzeń, obsługa pracy Rady Nadzorczej, prowadzenie przedsięwzięć z zakresu reklamy i promocji
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Tryńcza (podkarpackie)
pomoc przy rekrutacji kandydatów chętnych do podjęcia pracy za granicą, umtrzymywanie kontaktów z zagranicznymi firmami
ANSOU KEITA LORD-SHAMAN RECORDS-Wolf-People-Recruitment - 2016-08-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim;KONKURS PRZEPROWADZONY ZOSTANIE 13 GRUDNIA 2018, GODZ 09:00, w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie WIelkopolskim, ul. Sądowa 2, sala nr. 27. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2018, poz. 23 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 26 listopada 2018 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-10/18) na adres:Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2018-11-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozliczanie firm pod względem podatkowym: wprowadzanie danych do systemu komputerowego, prowadzenie podatkowej ksiegi przychodów i rozchodów, prowadzenie rejestru zryczałtowanego podatku dochodowego
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
.
Firma Sanitarno-Budowlana "JAN-BUD" Jan Jaroszewski Bartoszyce - 2016-10-04 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, naliczanie wynagrodzeń pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sprawozdawczośc GUS,naliczanie podatków, przesyłanie deklaracji podatkowych, naliczanie składek ZUS,rozliczanie SOD.
P.P.U.H. DOLAMEX MAREK DOLINSKI - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja telefoniczna kandydatów, zainteresowania pracą, selekcja nadesłanych aplikacji, spotkania rekrutacyjne, wsparcie działu rekrutacji, publikacja ogłoszeń na wybranych p[ortalach i stronach internetowych, przeprowadzanie rozmów z kandydatami poza biurem praca w godz. 8-16
CONTRAIN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Opole (opolskie)
Praca będzie polegała na zapewnieniu opieki i bezpieczeństwa osobom starszym, pomocy w prowadzeniu gospodarstwa domowego oraz pomocy w aktywizacji społecznej (asystowanie np. w wyjściach na spacer, do instytucji kultury…). Praca w dni robocze w przedziale 6:00-20:00. Praca na terenie Mikołowa.
Fundacja Zakątek Pokoleń - 2017-03-09 - Mikołów (śląskie)
pomoc przy wykonywaniu zabiegów stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bytom (śląskie)
dostarczanie potraw z restauracji Cleopatra
LUK4vine KAMIL ŁUKOWIEC - 2017-01-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
organizowanie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, w tym narodowości wietnamskiej
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Okonek (wielkopolskie)
-sprawowanie opieki nad dziećmi-wykonywanie pomocy dydaktycznych-wykonywanie czynności porządkowych-pomoc w organizowaniu imprez przedszkolnych-wykonywanie elementów dekoracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gorlice (małopolskie)
kucharz
Fornal Andrzej - Usługi Handel i Gastronomia - 2016-05-27 - Sielpia Wielka (świętokrzyskie)
- Prowadzenie baz danych (z ofertami) w dziale handlowym. Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z kantrahentami. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie potwierdzeń zamówień. Opracowywanie potrzebnych tłumaczeń.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Luboń (wielkopolskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola, opieka nad dziećmi. Praca na pełny etat (możliwość podjęcia pracy na 5/8 etatu w godz. 12-17).
PRZEDSZKOLE PRYWATNE NR 9 OGNISKO JĘZYKOWO-ARTYSTYCZNE - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Węgrów (mazowieckie)
Wg programu stażu (POWER 5/6) (Staż dla osób do 29r.ż)
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
księgowanie klientów Biura Rachunkowego, sporządzanie deklaracji, sporządzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Góra (dolnośląskie)
Organizacja gabinetu, asysta przy fotelu, rejestracja.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Garwolin (mazowieckie)
Brak danych
P.P.U.H. DOMAR DOMINIKA REMBISZ - 2018-01-11 - Duble (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi lub chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej - 2017-06-19 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Praca na wewnętrznym systemie Storeline, praca ze skanerem, kontrola, i weryfikacja zamówień, wykonywanie inwentaryzacji częściowych, praca z brakami towarowymi.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, nauczanie w szkole językowej
Izabela Buassa Karibu Polska - 2016-09-15 - Zator (małopolskie)
- PLANOWANIE I ORGANIZACJA ŁADUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW TRANSPORTOWYCH I ZLECEŃ-NADZÓR NAD REALIZOWANYMI ZLECENIAMI I DBANIE O ICH WŁAŚCIWY PRZEBIEG-NADZÓR I DBAŁOŚĆ W OBIEGU DOKUMENTACJ
ALTA-TRANS TRANSPORT-SPEDYCJA-LOGISTYKA WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-19 - Żyraków (podkarpackie)
pomocy przy wykonywaniu prac polowych, prace terenowych i kameralne.
Usługi Geodezyjne Oraz Informatyczne Piotr Wdowiak - 2017-08-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)