ASYSTENT RODZINY Bystrzyca Kłodzka oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
Data publikacji: 2017-06-19
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1-go Maja 1, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych i psychologicznych, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Bystrzycy Kłodzkiej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
1-go Maja 1, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty potwierdzające zdobyte wykształcenie: pedagogiczne, psychologiczne, praca socjalna, socjologiczne, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Ulica pracodawcy: 1-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: opieka społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 19.06.2017
Oferta pracy ważna do: 18.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
malowanie różnego rodzaju budynków, malowanie elewacji budynków, dachów, elementów metalowych i drewnianych, szpachlowanie.
DAKAD Sp.z o.o. - 2017-03-22 - Wilków (opolskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Świdnik (lubelskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z NAWIĄZYWANIEM, TRWANIEM I ROZWIĄZYWANIEM STOSUNKU PRACY, OBSŁUGA PROGRAMÓW KADROWO-PŁACOWYCH, CZYNNY UDZIAŁ W REALIZACJI PROJEKTÓW HR, ZATRUDNIANIE PRACOWNIKÓW Z UKRAINY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO ZATRUDNIENIA W JĘZYKU UKRAIŃSKIMWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI PROGRAMÓW KADROWYCH, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGOGODZINY PRACY: 08:00-16:00
LSJ HR Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialności Sp.k. - 2018-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Secemin (świętokrzyskie)
Opracowywanie wyników pomiaru, przygotowywanie danych do tyczenia, aktualizacja mapy, tyczenie sieci uzbrojenia terenu.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wysoka (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w opiece nad dziećmi w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Płońsk (mazowieckie)
kontakty z dostawcami i odbiorcami wietnamskimi, współpraca z zarządem
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie faktur zakupowo-sprzedażowych; rozliczanie rozrachunków, kontrachentów; monitorowanie płatności
KIKAS LOGISTICS Sp. z o. o. - 2016-03-15 - Wieniawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Jaszkowa Dolna (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert, opracowywanie zamówień, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce - 2016-08-23 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa gości w recepcji , sprzedaż pakietów pobytowych
TROJANÓW Sp. z o. o. - 2016-11-02 - Trojanów (mazowieckie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-06-07 - Zgierz (łódzkie)
pomoc nauczycielowi w organizacji zabaw i zajęć w wieku przedszkolnym.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Nowy Targ (małopolskie)
prace przy obsłudze linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Marysinek (mazowieckie)
sporzadzanie projektów branży elektrycznej
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania pracodawcy: wykształcenie: średnie. Zakres obowiązków: pomoc w pracy nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Rzepnica (pomorskie)
Kelnerska osługa gości. Praca w godz. 7-19
Hotele i Domy Wczasowe DIAMENT Sp z o.o. - 2016-08-17 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
Ustalenie i opracowanie wspólnie planu działań na czas trwania projektu; pomoc w wykonywaniu podstawowych czynności; pomoc w razie potrzeby, podczas snu; pomoc w dojeździe do pracy/szkoły; pomoc podczas podróży środkami komunikacji; pomoc w uzyskaniu właściwego poradnictwa; pomoc i wsparcie w podstawowej reintegracji społecznej; wspomaganie uczestników projektu w pełnieniu ról życiowych, społecznych,zawodowych i rodzinnych; udzielanie pomocy w korzystaniu z różnych form kompleksowej rehabilitacji i rekreacji; zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt rehabilitacyjny; monitoring i sprawozdawczość z wykonywanych zadan
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY - 2017-04-13 - Szamotuły (wielkopolskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
P.U.H. EL-TEAM Patryk Sowiński - 2015-11-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe. Wprowadzanie dokumentów do systemu handlowo-magazynowego. Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Gąbin (mazowieckie)
staż - pomoc w pracy nauczyciela przedszkola w zakresie realizacji zadań dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych z dziećmi przedszkolnymi, uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizacji, udział w przygotowaniu pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach edukacyjnych, spełnianie czynności opiekuńczo-obsługowych w stosunku do dzieci mniej sprwanych ruchowo, uczestniczenie w organizacjach przez przedszkole formach aktywności ruchowej, utrzymywanie czystości w powierzonych pomieszczeniach, wykonywanie innych czynności przydzielonych, poleconych przez dyrektora. Na stanowisku wymagane badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Przygodzice (wielkopolskie)
Pomoc pracownikom którzy przybyli z Ukrainy we wdrożeniu na stanowisko pracy, zalokowaniu w mieszkaniu, organizacji badań lekarskich. Tworzenie dokumentacji w języku polskim oraz ukraińskim lub rosyjskim. Obsługa skanera, kserokopiarki oraz innych urządzeń biurowych. Praca na jedną zmianę w godzinach 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Zapoznanie z programem księgowym "CZYNSZE", księgowanie wpłat czynszowych wpłacanych przez mieszkańców, księgowanie wpłat czynszowych, analiza kont (kartotek) mieszkańców, wysyłanie wezwań do zapłaty, wygenerowanie z programu F-r sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gostynin (mazowieckie)