ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM Międzyrzecz oferta pracy A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Stanowisko: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert, opracowywanie zamówień, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
Data publikacji: 2016-08-23
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie projektów graficznych, sporządzanie ofert, opracowywanie zamówień, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziana znajomość programów graficznych
Nazwa pracodawcy: A.S.AKTUELL AG S.A. Oddział w Polsce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Zakaszewskiego 8, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny w języku niemieckim
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Zakaszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.08.2016
Oferta pracy ważna do: 22.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z harmonogramem
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
wspieranie wychowawcy grupy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do dziecka z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym. Pomoc dziecku w czynnościach obsługowych. Pomoc dziecku podczas zajęć.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Prudnik (opolskie)
- stała współpraca z technologiem w usługach czystościowych,- pomoc w nadzorze nad kontraktami Spółki pod kontem optymalizacji kosztów,- pomoc w opracowaniu technologii sprzątania obiektów z uwzględnieniem stosowanych preparatów chemicznych, niezbędnych maszyn i urządzeń; organizacji pracy (w języku ukraińskim),- pomoc w prowadzeniu kontroli obiektów oraz ocenianie pracy zespołu w zakresie stosowania środków i urządzeń czystości (także w języku ukraińskim oraz rosyjskim),- pomoc w prowadzeniu szkoleń, dotyczących stosowania środków i urządzeń czystości (w języku ukraińskim).
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wyszków (mazowieckie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert ubezpieczenia, negocjowanie warunków ubezpieczenia, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
- Kompleksowe wsparcie organizacyjne i administracyjne biura firmy tj.: przyjmowanie i przekazywanie rozmów telefonicznych. Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja. Obsługa korespondencji i przygotowywanie przesyłek pocztowych, kurierskich itp. Organizacja spotkań (rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych). Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze. Wsparcie działu handlowego w kompletowaniu dokumentacji do ofert oraz wyszukiwaniu przetargów. Koordynacja realizacji zamówień przez wybranych dostawców (dbanie o przepływ informacji, terminowość, dokumentację). Współpraca z dostawcami usług typu ubezpieczenia, karty flotowe, leasingi samochodów itp. Pomoc w organizacji szkoleń. Wsparcie w przygotowywaniu i wprowadzaniu dokumentów księgowych.- Wynagrodzenie: od 2400 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. 1 rok doświadczenia zawodowego. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra obsługa komputera. Umiejętności komunikacyjne. Łatwość nawiązywania kontaktów, sumienność i dokładność. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Katowice (śląskie)
Pomoc w nauczaniu dzieci przedszkolnych.
Klub Malucha BABY TOWN Iwona Bąkiewicz - 2016-10-07 - Bełchatów (łódzkie)
asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Zgorzelec (dolnośląskie)
PRACA W SKLEPIE SPOŻYWCZYM
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zwoleń (mazowieckie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie projektów pism w postępowaniu administracyjnym,prowadzenie kalendarza kancelarii,prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,organizacja spotkań z klientami kancelarii,obsługa konta poczty mailowej ePUAP
Kancelaria Doradztwa Podatkowego TK TAX Tomasz Kaczyński - 2016-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Obsługa kasy i klientów w sklepie spożywczym.
COMEX PH KONRAD I WIESŁAW WCISŁO SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-17 - Lublin (lubelskie)
Rejestracja pacjentów zgłasczających się na badania.
LUX MED Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Gdynia (pomorskie)
kontaktr z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
DO ZADAŃ ASYSTENTA RODZINY NALEŻEĆ BĘDZIE WSPARCIE I AKTYWIZACJA RODZIN ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM ORAZ KIEROWANIE PROCESEM ZMIANY POSTAW ŻYCIOWYCH CZŁONKÓW RODZINY. ASYSTENT RODZINY ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA SYSTEMATYCZNĄ INDYWIDUALNĄ PRACĘ Z RODZINAMI WSKAZANYMI PRZEZ OŚRODEK, UDZIELANIE IM KOMPLEKSOWEJ POMOCY I WSPARCIA W WYPEŁNIANIU SWOICH ZADAŃ. W TYM CELU ASYSTENT RODZINY M.IN. BĘDZIE: -WSPÓŁPRACOWAŁ Z INSTYTUCJAMI TAKIMI JAK SZKOŁA, PRZEDSZKOLE, SĄD, URZĄD PRACY, URZĄD GMINY, ITP., - POMAGAŁ W WYPEŁNIANIU ZADAŃ OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH, - POMAGAŁ I UCZYŁ OSZCZĘDNEGO ZARZĄDZANIA BUDŻETEM DOMOWYM, - MERYTORYCZNIE POMAGAŁ W PROWADZENIU GOSPODARSTWA DOMOWEGO, - POMAGAŁ W ROZWIĄZYWANIU PODSTAWOWYCH PROBLEMÓW SOCJALNYCH RODZINY, - MOTYWOWAŁ DO PODNOSZENIA KWALIFIKACJ
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU - 2016-09-09 - Borówki (podkarpackie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
- obowiązki asystentki stomatologicznej.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Szwederowo.
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Gromadzenie orzecznictwa i literatury przydatnych do rozpoznawania spraw sądowych, wykonywanie innych czynności związanych z działalnością orzeczniczą w wydziale karnym, Analiza akt spraw przydzielonych do referatu sędziego, sporzadzanie projektów odpowiedzi na pisma wpływające w danej sprawie, sporządzanie projektów orzeczeń i ich uzasadnień, sporządzanie wniosków o wydanie Europejskiego Nakazu Aresztowania, inne czynności zlecone przez przewodniczącego wydziału lub sędziego sprawozdawcę.
Sąd Rejonowy w Drawsku Pom. - 2017-01-13 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczychopieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Osiek (łódzkie)
pisma procesowe, obsługa klienta kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Częstochowa (śląskie)
Projektowanie konstrukcji stalowych i żelbetowych.
Firma Inżynierska "PROGRES" Jerzy Olesiak - 2017-01-04 - Krosno (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gryfów Śląski (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z pracą w biurze.2. Obsługa sprzętu biurowego: komputera, faksu, drukarki, wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco-skanującego.3. Obsługa poczty elektronicznej.4. Archiwizacja dokumentów.5. Nauka zasad księgowania i prowadzenia ewidencji środków trwałych.6. Nauka obsługi programu PŁATNIK oraz zdobywanie wiedzy w zakresie kadr i płac.7. Nauka księgowania dokumentów księgowych w programie INFOR SYSTEM MAŁE BIURO DGCS.8. Księgowanie i wyliczanie podatku.9. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Kartuzy (pomorskie)
asysta przy zabiegach, rejestracja , komunikacja z pacjentem, sprzątanie gabinetu i poczekalniwymagane prawo jazdy kat. B1/2 etatuwynagrodzenie: 1050 zł brutto
Renata Barczyńska NZOZ POLDENTAL Stomatologia Ortodoncja - 2017-11-30 - Wtórek (wielkopolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Montowanie urządzeń grzewczych, wykonywanie napraw instalacji grzewczych, przygotowanie instalacji do odbioru. Wymagania: wykształcenie zawodowe - techniczne, kierunkowe, prawo jazdy kat. B, umiejętność montowania instalacji grzewczych, mile widziane doświadcznie.
WARM SERWIS MICHAŁ NIEDŹWIADEK - 2017-02-07 - Wejherowo (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kraśnik (lubelskie)
Przyjmowanie korespondencji, prowadzenie księgi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rodzielanie jej na poszczególne komórki. Przygotowywanie paczek, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów przedsiębiorstwa. Obsługa urzadzeń biurowych. Organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie robót ziemnych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Budmex" sp. z o.o. - 2017-04-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace związane z wykonywaniem pomiarów w terenie i prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)