ASYSTENT DS. REALIZACJI KONTRAKTÓW Kraków oferta pracy SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: ASYSTENT DS. REALIZACJI KONTRAKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna Klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
Data publikacji: 2017-10-18
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SOLIDEX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sosnowiecka 75, 31-345 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Obsługa realizacji kontraktów, w tym obsługa logistyczna Klientów firmy w kontraktach typu B2B z zachowaniem wysokiej jakości obsługi, terminowości i optymalizacji kosztów w procesie realizacji kontraktów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 8.30 - 17.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. REALIZACJI KONTRAKTÓW
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 01.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (kierunek dowolny), 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, znajomość pakietu MsOffice, dobra znajomość języka angielskiego.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.10.2017
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy ważna do: 17.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2017
Podobne oferty pracy
Spawanie elementów konstrukcji stalowych (spawanie metodą MAG, elektroda) znajomość rysunku technicznego. Wymagane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Rychtal (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Jarosław (podkarpackie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniachgodziny pracy do uzgodnienia
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent / Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji. Miejsce pracy: Katowice (centrum). Region: Śląsk.- Zadania: Redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych, Aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy, Telefoniczna selekcja i rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, Tworzenie bazy kandydatów, Terminowa i prawidłowa obsługa zleceń rekrutacyjnych, Przygotowywanie sprawozdań i raportów z prowadzonych rekrutacji, Prawidłowy obieg informacji dotyczącej nowo zatrudnianego personelu.- Oferujemy: Stabilną pracę w kreatywnym zespole. Możliwość rozwoju oraz awansu. Ciekawe projekty rekrutacyjne. Umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Wymaganie doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w rekrutacji. Gotowość do samodzielnej pracy na w/w stanowisku. Bardzo dobra znajomość pakietu Office. Umiejętność pracy pod presją czasu.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie-kreślenie projektów budowlanych.
MIROSŁAW PIÓRKOWSKI - 2017-09-26 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
obsługa maszyn i urzadzeń do obróbki i cięcia kamieni naturalnych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Krzeszów Górny (podkarpackie)
1. opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, 2. opracowywanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, 3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, 4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, 5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, 6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, 7. wspieranie aktywności społecznej rodzin, 8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 9. udzielenia pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, 10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, 11. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych, 12. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin, 13. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci, 14. realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem, 15. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, 16. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny kierownikowi Ośrodka, 17. sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach, 18. monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną, 19. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny, 20. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Rejowiec - 2017-07-06 - Rejowiec (lubelskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Mońki (podlaskie)
zgodny ze st.
POLPRO sp. z o.o. - 2015-12-17 - Milicz (dolnośląskie)
Podstawowe zadania na stanowisku: wsparcie Prezesa w zakresie działań biurowych, przygotowywanie i weryfikacja niezbędnej dokumentacji, w tym księgowej, rozliczanie podróży służbowych i wyjazdów serwisowych (także zagranicznych),planowanie, koordynacja i organizacja podróży służbowych oraz serwisowych, zapewnienie sprawnej komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy,kontakt z koordynatorem ds. technicznychOferujemy: inspirującą pracę w młodym, ciągle rozwijającym się zespole,pracę w międzynarodowej firmie, która ma swoje oddziały na 4 kontynentachUmowę o pracę na zastępstwo (z możliwością przedłużenia na podobnym stanowisku) Rozwój umiejętności językowych - kursy, szkolenia. Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop).
"VITRONIC MACHINE VISION POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie projektów sieci i instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów (w tym pochodzenia wietnamskiego), przygotowywanie dokumentów do zapłaty, sporządzanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Jabłonowo (mazowieckie)
Wykładanie towarów. Przestrzeganie zasady przydatności towaru. Dbanie o czystość stoiska. Budowanie ekspozycji.
kontakt przez OHP - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy sporządzaniu dokumentacji projektowej, obsługa programu AUTOCAD. Praca w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 a 17.00.
ARCHIconcept Mikołaj Kowalczys - 2017-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowanie listów przewozowych,odpisywanie na maile, przygotowywanie i wydawanie paczek, przygotowywanie aukcji internetowych
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
Według zawodu
Ciastkarnia-Piekarnia Marek Wuttke - 2017-04-21 - Żary (lubuskie)
PRACODAWCA POSZUKUJĘ OSOBY ZAINTERESOWANEJ ODBYCIEM STAŻU-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-01-22 - Tczew (pomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; roczne doświadczenie zawodowe; znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość podstaw rachunkowości i zasad księgowania; mile widziana znajomość programu SYMFONIA; wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego; rozliczanie zaliczek oraz delegacji krajowych i zagranicznych; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, tworzenie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc dziecku z niepełnosprawnościa intelektualną
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Stubienku - 2018-08-08 - Stubienko (podkarpackie)
obsługa systemu OPITIMA, RAMZES, przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzedami i bankami,wypełnianie formularzy finansowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Lubań (dolnośląskie)
Kierowca kategorii C+E
MEBLOTECH-BIS A. Wołosiański - 2017-05-25 - Oława (dolnośląskie)
nawiązywanie nowych kontaktów handlowych , wyszukiwanie nowych odbiorców, dostawców, wykonywanie raportów sprzedaży dla przełożonych, kontakt z kontrahentami w chinach, telefoniczny i mailowy, kontakt z firmami chińskimi na terenie kraju oraz wykonywanie innych prac przez nich zleconych
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Rozmowy z klientami - cudzoziemcami w zakresie sporządzania dokumentacji potrzebnych do uzyskania zezwoleń na pobyt i pracę. Wymagania: biegła znajomość języka rosyjskiego i języka ukraińskiego w mowie i piśmie, dobra organizacja pracy.
BIURO USŁUGOWO-SZKOLENIOWE BHP Kinga Skrzypiec - 2016-12-09 - Rumia (pomorskie)
/ nabór staż / przygotowywanie laszek ekspozycyjnych, pomoc dz. handlowemu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Pabianice (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowisko mięsa i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
DINO Polska Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Łękawica (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentów , przygotowanie spraw do załatwienia, sprawozdań,
"Paged-Sklejka" Spółka Akcyjna w Morągu - 2016-08-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- asystowanie uczestnikom ŚDS podczas terapii ,- realizacja indywidualnego programu terapii- opieka podczas zajęć w ŚS- opieka nad uczestnikami podczas transportu do ŚDS i odwozu po zajęciach
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Lucynowo (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)