ASYSTENTKA / ASYSTENT ZARZĄDU Lubawa oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENTKA / ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie pracy Zarządu;Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy;Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej; Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji
Data publikacji: 2018-07-10
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące wsparcie pracy Zarządu;Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy;Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej; Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.800 zł brutto - 3.000 zł brutto + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA / ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub e-mail: rekrutacja (at) szynaka.plOczekiwania: Wykształcenie średnie/wyższe; Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków; Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego;Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Word, Excel, Power Point, Wysokie umiejętności organizacyjne; Rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz dyskrecja; Otwartość, samodzielność i inicjatywa w działaniu; Odporność na stres i umiejętność pracy w zmieniającym się środowisku. Oferujemy: Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy; Atrakcyjny pakiet socjalny; Niezbędne narzędzia pracy; Możliwość rozwoju.
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydatom zapewniamy całkowita anonimowosc, informujemy, iz skontaktujemy sie tylko z wybranymi osobami. CV i list motywacyjny wraz z nazwa stanowiska prosimy przesłac na adres firmy: SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o., ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, lub rekrutacja (at) szynaka.pl tel. 89 645 53 92.Prosimy o dopisanie nastepujacej klauzuli: Wyrazam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbednychdo realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, t.j. Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926, ze zm.)prowadzonych przez Szynaka Meble Sp. z o.o. z siedziba w Lubawie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.07.2018
Data dodania oferty pracy: 09.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie; komunikatywna znajomość języka angielskiego lub włoskiego; samoorganizacja; zakres obowiązków: koordynacja dokumentacji, przygotowywanie raportów, komunikacja z kooperantami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MPT JACEK KOWALIK - 2015-12-30 - Gliwice (śląskie)
• Asystowanie przy pracy projektanta.
Pracownia Projektowa "ARCHITEKT" s.c. - 2016-11-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży w programie CorelDRAW, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2016-10-29 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w opiece
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kobierno (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie; dobra znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: tłumaczenie prezentacji, wypełnianie umów licencyjnych, prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i wychodzacej, kopiowanie dokumentów, zakupy firmowe; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Gliwice (śląskie)
wspieranie nauczyciela w wykonywaniu codziennych obowiązków d/t opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Pichlice (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji projektowych, kreślenie rysunków technicznych
ELNAT - Biuro Projektów Budownictwa Ogólnego Gimer - Kicman Elżbieta - 2016-02-11 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
cięcie pianki pod wymiar zgodnie z dokumentacją i wzorami
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Rogoziniec (lubuskie)
archiwizacja dokumentów, formułowanie pism, tworzenie baz klientów, nawiązywanie nowych kontaktów z wykładowcami, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie rozmów handlowych, prowadzenie ewidencji uczestników, nadzorowanie portali branżowych, analiza ofert konkurencji, reprezentowanie firmy przy organizacji szkoleń, przygotowanie materiałów szkoleniowych, reklamowych, fax-mailingów, e-mailingów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa kancelaryjno-biurowa zarządu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Raciąż (mazowieckie)
analiza zapytań ofertowych i dokumentacji, tworzenie zestawień materiałów,sporządzanie kosztorysów wykonawczych i powykonawczych, pozyskiwanie ofert od dostawców, wykonawców, podwykonawców
JAN KLEWINOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "ELTRON" - 2017-05-23 - Łapy (podlaskie)
Wspieranie nauczyciela w realizacji zadań opiekuńczo-wychowawczych i dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych i spożywaniu posiłków, nadzorowanie dzieci podczas zabaw i odpoczynku.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Giebułtów (małopolskie)
- towarzyszenie dorosłym osobom z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną (głównie mężczyznom), pomoc w czynnościach życia codziennego, czynnościach higienicznych i samoobsługowych, aktywizacja społeczna, uczenie samodzielności; - dyżury zarówno w godzinach dziennych, jak i nocnych
FUNDACJA WSPÓLNOTA NADZIEI - 2016-06-09 - Więckowice (małopolskie)
Pomoc nauczycielowi w organizacji i prowadzeniu pracy opiekuńczo - wychowawczej. Opieka podczas wycieczek, zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Skowierzyn (podkarpackie)
częste wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Doradztwo techniczne oraz obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych
MICROMAXXMARIAN RZEŻACZ - 2017-10-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Programista CNC w oparciu o program EDGE CAM: SolidWorks Programowanie wytaczarek CNC ze sterowaniem HAIDENHAIN, modelowanie 3D, znajomość SolidWorks, EdgeCAM, wprowadzanie i rozwój nowych narzędzi, dobór narzędzi i parametrów maszyny.I zmiana Wynagrodzenie 4000zł brutto ustalane podczas rozmowy kwalifikacyjnej uzależnione od kwalifikacji oraz doświadczenia kandydata. Umowa na czas nieokreślony Rozpoczęcie pracy: marzec, kwiecień 2018
KROMET sp. z o.o. - 2018-03-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Poszukiwanie i przeglądanie dokumentów związanych z historią Zgorzelca z okresu II wojny światowej- praca na terenie Zgorzelca, a także możliwość wyjazdów do archiwów położonych w Rosji lub na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Zgorzelec (dolnośląskie)
realizowanie zamówień klientów w zakresie zatrudnienia pracowników tymczasowych przez poszukiwanie kandydatów do pracy tymczasowej, prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych tj. przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych, analiza złożonych aplikacji, prowadzenie selekcji kandydatów oraz prowadzenie wstępnych wywaidów z kandydatami, koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Świebodzin (lubuskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie raportów kasowych i wyciągów bankowych do programów, uzgadnianie kont księgowych, prowadzenie akt osobowych pracowników.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GAMS" Stanisław Gancarz - 2017-02-03 - Kamień (podkarpackie)
asystent nauczyciela w szkole
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wykonywanie dokumentacji projektowej w branży drogowej, prowadzenie dokumentacji celem uzyskiwania pozwolenia na budowę
Usługi Projektowe "Mimar" Michał Adamczak - 2018-01-24 - Ruszowice (dolnośląskie)
wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji księgowej
ABC MEBLE Sp. z o.o. - 2017-09-18 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Świdnica (dolnośląskie)
praca terenowa przy uzyciu zestawu GPS oraz prace przy opracowaniu wyników tych pomiarów
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc przy organizacji wydarzeń kulturowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne; mile widziane doświadczenie; odpowiedzialność; wysoka kultura osobista; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: opracowywanie projektów pism; interpretowanie przepisów prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów; przyjmowanie interesantów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)
Pomoc nauczycielce w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci, organizowanie wypoczynku dzieci, utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Tarnów (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji do ZUS sporządzanie dokumentacji do księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Złotoryja (dolnośląskie)
organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
168.PL Sp. z o. o. - 2018-03-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)