ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Byszwałd oferta pracy ABC MEBLE Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 300 PLN

Zakres obowiązków: wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji księgowej

Data publikacji: 2017-09-18

Lokalizacja: Byszwałd (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: ABC MEBLE Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
14-260 Byszwałd 67, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji księgowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.000 zł brutto - 2.300 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Byszwałd

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub email: kadry (at) abc-meble.com.pl

Nazwa pracodawcy: ABC MEBLE Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
14-260 Byszwałd 67, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Lubawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Byszwałd

Numer budynku pracodawcy: 67

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.09.2017

Data dodania oferty pracy: 15.09.2017

Oferta pracy ważna do: 31.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/KA W BIURZE ZARZĄDU - od 2 000 PLN

- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - 13 - 16 PLN

Montaż urządzeń i instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-03-09 - Kutno (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

- realizacja funkcji dydaktycznej przedszkola,- prowadzenie, obserwacja zajęć edukacyjnych i zabaw
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)

ELEKTROMONTER LINII KABLOWYCH - od 2 500 PLN

prace pomocnicze przy budowie linii kablowych i napowietrznych
Zakład Usługowo-Handlowy "ELPROBUD" Jan Adaśko - 2018-08-10 - Tończa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 200 PLN

Wsparcie ucznia w toku zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, pomoc nauczycielowi w przygotowaniu pomocy do zajęć, dostosowanie środowiska pracy ucznia, organizacja miejsca pracy, asystowanie uczniowi w codziennych sytuacjach szkolnych, dbanie o jego bezpieczeństwo, opieka podczas czynności samoobsługowych, opieka podczas spacerów, wycieczek.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Jarczów (lubelskie)

ASYSTENT DS. RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent ds. rachunkowości- oferta pracy realizowana ze środków EFS w ramach RPO. Wymagania: wykształcenie średnie mile widziane ekonomiczne, obsługa komputera, sumienność, łatwość nawiązywania kontaktów.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Biczyce Dolne (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 000 PLN

Wykształcenie podstawowe, zawodowe; sprzątanie pomieszczeń biurowych; 1/2 etatu; miejsce pracy: Gliwice
"WOJ-MAR" EWA KURDZIEL - 2016-06-20 - Gliwice (śląskie)

BROKER INFORMACJI - od 16 PLN

wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Wietnamu potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy, obsługa poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o telefoniczne relacje z klientami indyjskimi, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY I HANDLU - od 2 200 PLN

kontakt z dostawcami i odbioracami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
YUTAO.MAX. Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Murowana Goślina (wielkopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 000 PLN

- Pomoc w prowadzeniu firmy, umawianie spotkań, przygotowywanie dokumentów itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 781-088-999) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bolesława Chrobrego 20, 41-605 Świętochłowice) lub e-mail: biuro (at) scansped.com.pl
SCANSPED Patryk Nadolny - 2016-11-18 - Świętochłowice (śląskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA ANGLOJĘZYCZNEGO - od 3 000 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY ENERGETYCZNEJ - od 1 850 PLN

Opracowanie dokumentacji technicznej z zakresu energetyki.
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Dębno (zachodniopomorskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 192 PLN

Szycie obić meblowych, wykonywanie naciągów do mebli tapicerowanych, dbanie o porządek na stanowisku pracy.
N.A.M. Nadiya Miszczyszyn - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA KLIENTA NIEMIECKOJĘZCZNEGO - od 3 450 PLN

Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 2 200 PLN

Stymulowanie rozwoju dzieci z zaburzeniami rozwoju, pzrygotowywanie materiałów do indywidualnej terapii.
EWA KOWALEWSKA TERAPIA MOBILNA WEJHEROWO - 2017-08-24 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT/KA PREZESA - od 3 000 PLN

poszukiwanie kontrahentów, sponsorów, sporządzanie pism, wyjazdy, zastępstwo
FUNDACJA PROMOCJI TWÓRCÓW KULTURY I SZTUKI im. Andrzeja Zauchy - 2017-12-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 925 PLN

zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA*/HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Asystowanie lekarzowi, sterylizacja narzędzi, praca na recepcji.
LUX-OKULISTYKA - 2017-01-05 - Przeworsk (podkarpackie)

ASYSTENT DS. WARZYW - OWOCÓW - od 1 015 PLN

Dbanie o klientów dokonujących zakupów poprzez aktywną sprzedaż, bycie uśmiechniętym. Przeprowadzanie degustacji owoców oraz warzyw w sklepie.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-20 - Kalisz (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI - do 1 850 PLN

Osoba odpowiedzialna za realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura zagranicznego, przygotowanie dokumentacji transportowej oraz aktualizowanie bazy z kodami nadruków.
INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-24 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT BIURA BROKERSKIEGO - 13 - 15 PLN

Prowadzenie sekretariatu biura, a w tym:- Prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej- Sprawowanie obsługi w zakresie poczty wychodzącej i przychodzącej w postaci papierowej, w tym korespondencji faksowej oraz elektronicznej- Obsługa biurowa- Rozliczanie rachunków- Sporządzanie raportów w tym ekspiracje i przypomnienia płatności- Rejestracja dokumentów- Sporządzanie zestawień, przygotowanie dokumentów, informacji zgodnie z wytycznymi- Prowadzenie dokumentacji biura i archiwizacja danych- Sporządzanie pism i opracowań na potrzeby biura- Komputerowe opracowanie danych- Obsługa rozmów telefonicznych.Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzycka Kontakt kandydatów z pracodawcą: m a r z e n a . k l o r e k (at) m e n t o r . p l (CV oraz list motywacyjny)Prosimy o zamieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.Oferujemy:-Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia-Pracę w młodym i energicznym zespole-Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00-Wdrożenie w codzienne obowiązki, szkolenie-Niezbędne narzędzia do pracy Oferta w sali: E
MENTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

przygotowywanie stanowiska pracy lekarza, przygotowanie i kompletowanie preparatów dentystycznych, przygotowanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych.przygotowywanie do użycia narzędzi stomatologicznych, pomoc w obsłudze maszyn dentystycznych, przygotowuje materiały stomatologiczne do wypełnień oraz wycisków.
Niepubliczny Zakład Opieki Stomatologicznej ''DENTES'';DENTES CLINIC Joanna Trochim - 2017-06-20 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT RODZINY - od 1 850 PLN

Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów dnia codziennego, wsparcie psychologiczne.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudniku - 2016-06-16 - Rudnik (lubelskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 057 PLN

Prowadzenie dokumentacji, planowanie tras, kontakt z klientem w kraju i zagranicą. Umowa o pracę na czas określony - 3 miesiące.
ATM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-13 - Dolaszewo (wielkopolskie)

ASYSTENTKA/SKRETARKA - od 4 000 PLN

Wsparcie administracyjne i logistyczne poszczególnych działów firmy i zarządu, koordynowanie współpracy z kontrahentami i dostawcami wybranych usług. Przedstawianie i realizacja własnych projektów z zakresu organizacji pracy sekretariatu.
HEALTH-MED Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat