ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Bytów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dok. do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych - spr. zapisów kont rachunkowych oraz uwzględnianie sald z dostawcami i odbiorcami - wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadeklarowanych dokumentów przygotowywanie korespondencji z kontrachentami, urzędami, bankami, ubezpieczycielami
Data publikacji: 2017-07-29
Lokalizacja: Bytów (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym- przygotowywanie dok. do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych - spr. zapisów kont rachunkowych oraz uwzględnianie sald z dostawcami i odbiorcami - wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadeklarowanych dokumentów przygotowywanie korespondencji z kontrachentami, urzędami, bankami, ubezpieczycielami
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bytowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 12
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 6, 77-100 Bytów, powiat: bytowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, dowód osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: bytowski
Gmina pracodawcy: Bytów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytów
Adres strony pracodawcy: http://gabit.eu/
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.07.2017
Data dodania oferty pracy: 28.07.2017
Oferta pracy ważna do: 26.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne; umiejętność obsługi komputera; analiza dowodów księgowych i sprawdzanie prawidłowości zapisów księgowych; edycja dokumentów tekstowych; sporządzanie dokumentacji kadrowo-płacowej; wprowadzanie danych do systemu księgowego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Gliwice (śląskie)
wydawanie towarów, przygotowywanie zamówień, obsługa, współpraca z produkcją, dbałość o porządek na magazynie
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sekretariatu szkoły językowej, obsługa klientów zainteresowanych pozyskaniem dotacji z funduszy Unijnych, prowadzenie rejestru klientów, pozyskiwanie danych statystycznych, monitoring projektów.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w pracach biurowych, pomoc w prowadzeniu ksiąg notarialnych, pomoc w wystawianiu faktur VAT, pomoc w pracach porządkowych Kancelarii, pomoc w sporządzaniu projektów aktów notarialnych, pomoc w wysyłaniu korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Pszczyna (śląskie)
Praca na I zmianę od 5:30 do 13:30Praca na II zmianę od 14:00 do 22:00Praca na III zmianę od 19:00 do 3:00( godziny mogą uleć przesunieciu)Ręczny załadunek i rozładunek paczek z kontenerów, obsługa taśmociągu, skanowanie paczek skanerem ręcznym.Wynagrodzenie: zasadnicze + premia regulaminowa + 2,20 zł/h dodatek nocny.Szczegóły dotyczące wynagrodzenie do uzgodnienia podczas rozmowy rekrutacyjnej.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Paprotna 10Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 71 323 90 28, 603 305 918 lub lucyna.urbanska (at) gls-poland.com
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP. Z O.O. - 2017-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Świdnik (lubelskie)
Prowadzenie sekretariatu
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-01-04 - Leżajsk (podkarpackie)
Wsparcie działu księgowo-finansowego w organizacji pracy: porządkowanie dokumentów, wpisywanie faktur w system księgowo-finansowy, prowadzenie rejestrów WAT. Sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, kontakt z Klientami i instytucjami.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Krosno (podkarpackie)
-opieka nad dziećmi w żłobku, opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego,
-przygotowywanie, organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych stymulujący wszechstronny rozwój dzieci,
-wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp. prowadzenie zajęć,
-współpraca z rodzicami uczęszczającymi do żłobka,
Małgorzata Dober - 2017-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Nasielsk (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z pracą w biurze.2. Obsługa sprzętu biurowego: komputera, faksu, drukarki, wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco-skanującego.3. Obsługa poczty elektronicznej.4. Archiwizacja dokumentów.5. Nauka zasad księgowania i prowadzenia ewidencji środków trwałych.6. Nauka obsługi programu PŁATNIK oraz zdobywanie wiedzy w zakresie kadr i płac.7. Nauka księgowania dokumentów księgowych w programie INFOR SYSTEM MAŁE BIURO DGCS.8. Księgowanie i wyliczanie podatku.9. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Kartuzy (pomorskie)
Obsługa urządzeń do mieszania farb.
KABOCHEM ZPH - 2016-12-29 - Józefów (mazowieckie)
Bieżące wykonywanie zadań zleconych przez pracodawcę (możliwości rozwoju, pracę w miłej atmosferze, atrakcyjne wynagrodzenie)
ATS Logistics Sp.z o.o. - 2017-11-06 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
STAŻ POW. 30
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Łęgowo (wielkopolskie)
praca jako stolarz meblowy w pomieszczeniach warsztatowych i u klienta
GE-MAR P.U.H. E.T.PIOTRZKOWSCY - 2018-03-06 - Poznań (wielkopolskie)
- wykonywanie prac projektowych w branży mechanicznej według wskazówek i w porozumieniu z prowadzącym projektantem,- Wykonywanie nadzoru autorskiego nad wdrażanymi projektami.- Sprawdzanie dokumentacji.- Inne prace zlecone przez przełożonego ze swojego zakresu działania.
IZOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wsparcie działu sprzedaży, obsługa klienta
AIRWENT SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Stare Babice (mazowieckie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełniosprawności. Obsługa klienta na wysokim poziomie, aktywna sprzedaż, przygotowywanie degustacji, korzystanie z mikrofonu.
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-07-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2017-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie usług w zakresie wsparcia funkcjonowania działu sprzedaży, obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych, tworzenie elektronicznej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej. Rodzaj umowy wynika ze specyfiki usług, które mają być świadczone na tym stanowisku. Zleceniobiorca będzie odpowiedzialny za prawidłowe, terminowe i z zachowaniem należytej staranności wykonywanie zleconych mu usług, z możliwością samodzielnego decydowania o sposobach i wykorzystanych środkach.Sam będzie organizował swoją pracę, decydując o miejscu i godzinach wykonywania usług oraz o powierzeniu części prac os. trzecim (za zgodą zleceniodawcy). Zleceniodawca nie będzie sprawować kierownictwa, czy wydawać poleceń. Zleceniobiorca będzie korzystać z własnego sprzętu -telefonu, komputera, za zwrotem kosztów.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa biura, korespondencji; tworzenie ofert, ulotek reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Sopot (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GUP. Pomoc w kompletowaniu dokumentów. Udział w rozliczeniach magazynowych. Archiwizacja dowodów księgowych. Przygotowanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
Bezpośrednia współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu przygotowywanie dokumentów fizycznych,prace pomocnicze w księgowości.
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI - 2016-01-21 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowe wsparcie organizacyjne i administracyjne biura firmy tj.: przyjmowanie i przekazywanie rozmów telefonicznych. Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja. Obsługa korespondencji i przygotowywanie przesyłek pocztowych, kurierskich itp. Organizacja spotkań (rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych). Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze. Wsparcie działu handlowego w kompletowaniu dokumentacji do ofert oraz wyszukiwaniu przetargów. Koordynacja realizacji zamówień przez wybranych dostawców (dbanie o przepływ informacji, terminowość, dokumentację). Współpraca z dostawcami usług typu ubezpieczenia, karty flotowe, leasingi samochodów itp. Pomoc w organizacji szkoleń. Wsparcie w przygotowywaniu i wprowadzaniu dokumentów księgowych.- Wynagrodzenie: od 2400 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. 1 rok doświadczenia zawodowego. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra obsługa komputera. Umiejętności komunikacyjne. Łatwość nawiązywania kontaktów, sumienność i dokładność. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Płock (mazowieckie)