ASYSTENT ZARZĄDU/PRACOWNIK ADMINSTRACYJNO-BIUROWY Kielce oferta pracy Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU/PRACOWNIK ADMINSTRACYJNO-BIUROWY

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Bezpośrednia współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu przygotowywanie dokumentów fizycznych,prace pomocnicze w księgowości.

Data publikacji: 2016-01-21

Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)

Pracodawca: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Hauke Bosaka 15, 25-217 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bezpośrednia współpraca z zarządem spółki, obsługa sekretariatu przygotowywanie dokumentów fizycznych,prace pomocnicze w księgowości.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT ZARZĄDU/PRACOWNIK ADMINSTRACYJNO-BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2016

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Obsługa programów komputerowych Office,łatwość nawiązywania kontaktów, bardzo dobra organizacja pracy wysoki poziom kultury osobistej, samodzielność, wiedza z zakresu księgowości.Bezpośrednia współpraca z zarządem Spółki, obsługa sekretariatu,przygotowywanie dokumentów fizycznych, prace pomocnicze w księgowości.

Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy ELEMENTÓW I UKŁADÓW PNEUMATYKI

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Adres pracodawcy:
Hauke Bosaka 15, 25-217 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: wskazany kontakt e-mail; obreiup (at) obreiup.com.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: świętokrzyskie

Powiat pracodawcy: m. Kielce

Gmina pracodawcy: Kielce

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kielce

Ulica pracodawcy: Hauke Bosaka

Numer budynku pracodawcy: 15

Profil działalności pracodawcy: Produkcja

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data dodania oferty pracy: 21.01.2016

Oferta pracy ważna do: 20.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-12-21 - Lublin (lubelskie)

SAMODZIELNY REFERENT DS. NORM - od 2 600 PLN

wykonywanie norm wstępnych i kalkulacji, opracowywanie dokumentacji technicznej na wyroby wdrażane koprodukcji, sporządzanie kalkulacji, bieżąca analiza norm, wystawienie zleceń, wykonywanie metek oraz ocena wzorców od strony technologicznej i jakościowej
Warszawskie Zakłady Kaletnicze "NOMA" Spółdzielnia Inwalidów - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT MENAGERA W DZIALE PRODUKCJI - od 12 000 PLN

- POMOC DLA KADRY W NOWYCH PROCESACH PRODUKCJI,- OBSŁUGA KOREAŃSKICH MASZYN DO HOT-STAMPINGU,- POMOC W USPRAWNIENIU PROCESU PRODUKCJI,
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Wronki (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Stemplowanie dokumentów księgowych. Uzupełnienie list zobowiązań i należności. Sprawdzanie faktur z zamówieniami. Uzupełnienie delegacji. Rozdzielanie dokumentów do segregatorów. Obsługa ksero, komputera, praca w Word, Exel, programie księgowym. Wprowadzanie dokumentacji do systemu.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - 2 500 - 3 200 PLN

spawanie konstrukcji stalowych
Auto-Kontener Jerzy Spych - 2018-10-23 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DS.ROZLICZEŃ Z ZUS - od 1 850 PLN

korygowanie składek ZUS oraz zasiłków w programie Płatnik,zgłaszanie do systemu Ubezpieczeń Społecznych oraz wyrejestrowanie pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wystawianie druków ZUS RMUA oraz innych zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie do ZUS pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wyjaśnianie i naprawianie kont ubespieczonych,prowadzenie korenspondencji w sprawach postepowań prowadzonych przez ZUS,kontakty z ZUS
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 13,7 PLN

Pomoc w czynnościach dnia codziennego.
Kancelaria Radcy Prawnego Monika Orłowska - 2018-04-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 22 PLN

ochrona na terenie jednostki wojskowej Kraków ul Wrocławska i Głowackiego - 12 h- 7:00-19:00-19:007:00, ul. Tyniecka 24 h 7:00-7:00
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-15 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA ROBOTYKI - od 14,7 PLN

pilnowanie porządku w klasie, rozkładanie sprzętu (laptop), pomoc przy układaniu robotów z klocków Lego; praca na terenie szkół powiatu zambrowskiego i wysokomazowieckiego
Kamil Kobyliński ROBOTYKA - 2019-09-17 - Zambrów (podlaskie)

ASYSTENT MUZEALNY - do 1 000 PLN

sprzedaz biletów wstępu, pomoc przy organizacji ruchu turystycznego, pomoc przy organizacji wystaw oraz pomoc przy inwentaryzacji eksponatów muzealnych
Muzeum Ziemi Miechowskiej w organizacji - 2017-03-29 - Miechów (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

według oferty pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Księgowanie dokumentów zakupowych, sprzedażowych w programie Fakt (księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, ryczałt), drukowanie rejestrów zakupu i sprzedaży, sporządzanie wydruków książki przychodów i rozchodów, sporządzanie wydruków ksiąg handlowych (do pełnej księgowości), księgowanie zapłat za faktury, sporządzanie list płac, importowanie dokumentów z programu Fakt do programu PŁATNIK, prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych).
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielowi podczas zajęć, opieka nad dziećmi w sali pomoc dzieciom w ubieraniu, jedzeniu, czynnościach higienicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Glinka (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRACA NA 1/2 ETATU - od 1 500 PLN

praca w charakterze asystenta nauczyciela dla jednego ucznia.e-mail sp.marcinkowice (at) poczta.onet.pl
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Marcinkowicach - 2015-11-25 - Marcinkowice (dolnośląskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 400 PLN

- Telefoniczne rozmowy z klientami, prowadzenie baz danych, wysyłanie ofert oraz potwierdzeń dla klientów firmy, nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Wymagana komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zdolności organizacyjne. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt OSOBISTY w godz. 07:30 - 15:30 z CV w Katowicach ul. Wilcza 7 lub e-mail: jolah (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-26 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 800 PLN

obsługa kasy fiskalnej, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, sporządzanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Łazy (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA/MAJSTER BUDOWY - od 2 800 PLN

opracowywanie koncepcji, technologii, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, programu funkcjonalno-użytkowego i specyfikacji zamówieniowych dla urządzeń, instalacji i sieci energetycznych (np. bloków energetycznych, linii przemysłowych, rurociągów itp.), opraowywanie specyfikacji technicznych dla układw pomocniczych urządzeń i instalacji energetycznych (np. układu podawania paliwa stałego, układu przygotowania wody zdemineralizowanej, sprężarkowni itp.), analizowanie rozwiązań projektowych, wskazywanie błędów oraz prowadzenie konsultacji w zakresie wyeliminowania błędów, sprawdzanie projektu budowy pod względem formalnym, tzn. zgodności z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, opracowywanie kosztorysów budowy i optymalizowanie rozwiązań w zakresie technicznym i ekonomicznym, opracowywanie harmonogramów prowadzenia prac budowlanych i planów zamówień materiałowych, przygotowywanie dokumentacji projektowej oraz prowadzenie dokumentacji budowy, przyjmowanie terenu budowy od inwestora, prowadzenie prac budowlanych na odcinku powierzonym do realizacji w sposób zgodny z wymaganiami kontraktu oraz harmonogramem robót, wykonywanie prób materiałów budowlanych i sporządzanie protokołów zbadań, nadzorowanie prac mechanicznych i rozruchowych na budowie urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, nadzorowanie pracy podwykonawców i dostawców materiałów budowlanych, sporządzanie raportów z poszczególnych etapówprac budowlanych, w tym dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, współpracowanie w sprawach realizacji zadań inwestycyjnych z kierownictwem robót budowlanych, biurem projektowym i pozostałymi podmiotami zaangażowanymi w realizację danego projektu budowlanego, uczestniczenie w postępowaniach przetargowych w zakresie robót budowlanych urządzeń, instalacji i sieci energetycznych, zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy, kontrolowanie przestrzeganie przepisów bhp, p.poż. i ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

-asystowanie lekarzowi dentyście przy zabiegach stomatologicznych,-utrzymanie gabinetu w gotowości do pracy,-ewidencjonowanie procedur medycznychKontakt z pracodawcą: kadry (at) aps.wroclaw.pl, 71-78-40-421, osobisty lub listowny
Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii Sp.zo.o. - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)

MONTER SIECI WODNYCH I KANALIZACYJNYCH - 3 000 - 3 500 PLN

wyk. zawodowe , z dośw. min. 2 lata, umiej . obsługi niwelatora, montaż sieci wodnych i kanalizacyjnych, wykonywanie i zabezpieczanie wykopów, obsługa niwelatora, montaż drenokolektorów, prace konserwacyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Odolanów (wielkopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

praca w gabinecie stomatologicznym; przewidywany okres zatrudnienia: 1,5 roku; godziny pracy; 9.00- 21.00
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska Anna Filoda - 2017-08-24 - Słupsk (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. C+E - od 1 850 PLN

-Przewóz kontenerów na terenie kraju,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Kontakt telefoniczny: 602-299-422.
TRANSPORT CIĘŻAROWY MAREK WIŚNIEWSKI - 2016-03-11 - Gręblin (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

sprawowanie opieki nad uczniami oddziału przedszkolnego,pomoc w organizowaniu wycieczek szkolnych,udział w zebraniach rady pedagogicznej,utrzymanie porządku
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Łazany (małopolskie)

KASJER WALUTOWY - od 2 500 PLN

- Obsługa klientów - kupno, sprzedaż waluty obcej, raporty dzienne, miesięczne, obserwacja rynku finansowego, dbanie o stanowisko pracy. Praca w kantorze. Obsługa płatności Western Union. Aktualizacja kursów walut na stronach internetowych. Realizacja wymiany walut również przez rachunki bankowe za pomocą internetu.- Pracodawca zapewnia: Możliwość zdobycia uprawnień kasjera walutowego; Motywacyjny system wynagrodzeń; Szkolenia z nowych technologii.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + prowizja od utargu. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-20:00 + soboty. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Mile widziane doświadczenie w pracy na kasie. Mile widziana umiejętność handlowania z klientami. Wymagana osoba miła, sympatyczna, lubiąca zawiązywać kontakt z drugim człowiekiem. Wymagane zaświadczenie o niekaralności. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 602-396-497) lub e-mail: praca.kantor.katowice (at) maax.pl
MAX SPÓŁKA JAWNA MAJCHRZAK - 2019-05-15 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT/KA NAUCZYCIELA - od 2 300 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)