ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO
Wynagrodzenie: od 13 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie usług w zakresie wsparcia funkcjonowania działu sprzedaży, obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych, tworzenie elektronicznej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej. Rodzaj umowy wynika ze specyfiki usług, które mają być świadczone na tym stanowisku. Zleceniobiorca będzie odpowiedzialny za prawidłowe, terminowe i z zachowaniem należytej staranności wykonywanie zleconych mu usług, z możliwością samodzielnego decydowania o sposobach i wykorzystanych środkach.Sam będzie organizował swoją pracę, decydując o miejscu i godzinach wykonywania usług oraz o powierzeniu części prac os. trzecim (za zgodą zleceniodawcy). Zleceniodawca nie będzie sprawować kierownictwa, czy wydawać poleceń. Zleceniobiorca będzie korzystać z własnego sprzętu -telefonu, komputera, za zwrotem kosztów.
Data publikacji: 2017-09-20
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie usług w zakresie wsparcia funkcjonowania działu sprzedaży, obsługi procesów sprzedażowych i posprzedażowych, tworzenie elektronicznej korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej. Rodzaj umowy wynika ze specyfiki usług, które mają być świadczone na tym stanowisku. Zleceniobiorca będzie odpowiedzialny za prawidłowe, terminowe i z zachowaniem należytej staranności wykonywanie zleconych mu usług, z możliwością samodzielnego decydowania o sposobach i wykorzystanych środkach.Sam będzie organizował swoją pracę, decydując o miejscu i godzinach wykonywania usług oraz o powierzeniu części prac os. trzecim (za zgodą zleceniodawcy). Zleceniodawca nie będzie sprawować kierownictwa, czy wydawać poleceń. Zleceniobiorca będzie korzystać z własnego sprzętu -telefonu, komputera, za zwrotem kosztów.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rumuński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymiar czasu pracy jest uzależniony od zapotrzebowania na usługi
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Al. 3 Maja 36, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Al. 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 20.09.2017
Oferta pracy ważna do: 11.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
uczestniczenie w wykonywaniu zadań w ramach sporządzanych w biurze opracowań i dokumentów
Warmińsko-Mazurskie Biuro Planowania Przestrzennego - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wspomaganie funkcjonowania osoby niepełnosprawnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Legionowo (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gliwice (śląskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, formalno-prawnym
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Ujście (wielkopolskie)
ASYSTA W PRACY RADCÓW PRAWNYCH, SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW, PISM PROCESOWYCH, UMÓW, PROWADZENIE AKT SPRAWY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PRAWNICZE, OBSŁUGA KOMPUTERA (PAKIET WINDOWS), PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wsparcie nauczyciela prowadzącego
Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Stefana Żeromskiego w Zduńskiej Woli - 2017-12-08 - Zduńska Wola (łódzkie)
Obsługa administracyjna, obsługa w zakresie bhp i p.poż, organizacja i obsługa spotkań, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, zaopatrzenie w artykuły biurowe i spożywcze, wystawianie faktur i przygotowywanie dokumentacji dla ksiegowości.1/2 etatu.kontakt z pracodawcą: BIURO (at) HYDROKRUSZ.PL
PBH I PK HYDROKRUSZ SP. ZO.O. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja działań sprzedażowych i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałej relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji hadlowych, bieżące monitorowanie rynku pracy, analiza konkurencji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
ELPIGAZ Sp z o.o. - 2016-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Choszczno (zachodniopomorskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Radomsko (łódzkie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Legionowo (mazowieckie)
utrzymanie czystości obiektu, sprzątanie, polerowanie mebli, mycie podłóg, przygotowywanie pokoi dla gości, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Jaworzno (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Garwolin (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Lesznowola (mazowieckie)
• Asystowanie przy pracy projektanta.
Pracownia Projektowa "ARCHITEKT" s.c. - 2016-11-22 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Świdnica (dolnośląskie)
j.w.
TUKAN Wojciech Osówniak (Przedszkole Integracyjne) - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zduńska Wola (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.nowy.pcpr-gliwice.plWykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, pref. ukończony kurs asystenta osoby niepełnosprawnej; Zakres obowiązków: wspieranie osób niepełnosprawnych objętych asystą; prowadzenie ścisłej współpracy z opiekunami uczestników objętych wsparciem oraz Liderem ds. reintegracji; zadaniowy system czasu pracy, niepełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy: powiat gliwicki;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2016-08-10 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Rejestrowanie i pieczętowanie faktur. Dekretowanie dokumentów księgowych. Sporządzanie deklaracji PFRON. Wprowadzanie przelewów. Kompletowanie dokumentów księgowych. Rozliczenie delegacji. Adresowanie korespondencji.Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPOWD dla osób od 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Strzelin (dolnośląskie)
- Przygotowywanie projektów opinii z zakresu prawa podatkowego. Przygotowywanie projektów pism procesowych w postępowaniach podatkowych oraz sądowo administracyjnych. Sporządzanie projektów wniosków o wydanie indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego. Wsparcie klientów firmy w zakresie bieżącego doradztwa podatkowego. Udział w projektach podatkowych, świadczonych dla klientów o zasięgu krajowym i międzynarodowym. Porządzanie artykułów o tematyce podatkowej.- Pracodawca oferuje: pełną wyzwań pracę nad ciekawymi projektami, szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego, zaplanowaną ścieżkę kariery, możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, ekonomia). Wymagane 2-3 lat doświadczenia w doradztwie podatkowym. Chęć do zdobywania uprawnień doradcy podatkowego. Zainteresowania prawem podatkowym w szczególności w zakresie VAT/PIT/CIT. Umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Znajomości MS Office (MS Excel, MS Word). Nastawienia na realizację postawionych celów. Umiejętność analitycznego myślenia. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: m.lorek (at) tax-net.pl
TAX-NET DORADZTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH DOSTAWCÓW I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z OBECNYMI ORAZ PROWADZENIE NEGOCJACJI.KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM KRAJÓW AZJATYCKICH.NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI I ODBIORCAMI.ROZBUDOWA NOWYCH RYNKÓW ZBYTU O KRAJE AZJATYCKIE.WYMAGANE WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, PREFEROWANE WYŻSZE ( NAJLEPIEJ FILOLOGIA ANGIELSKA LUB TAJSKA).UMIEJĘTNOŚĆ ZARZĄDZANIA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRACA W ZESPOLE.MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU OBSŁUGI KLIENTA LUB W DZIALE ROZWOJU RYNKU. WYMAGANA BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA TAJSKIEGO I ANGIELSKIEGO. Cv wysłać na adres email : jarosz (at) beliani.itPraca w godzinach od 08:00-16:00.
TRADESERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc personelowi medycznemu w obsłudze osób chorych w zakresie utrzymania czystości
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kutno (łódzkie)
praca na programie Rewizor, przygotowywanie dokumentacji do księgowania
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Wola Wiązowa (łódzkie)
Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)
Asystowanie przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)