ASYSTENT BIURA-TŁUMACZ Gubin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT BIURA-TŁUMACZ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych z kandydatami do pracy z Europy wschodniej, Ukrainy, tłumaczenie wypowiedzi pracowników, pośrednictwo w kontaktach z polskimi pracownikami firm, urzedów i instytucjami ochrony zdrowia
Data publikacji: 2019-05-29
Lokalizacja: Gubin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gubin, powiat: krośnieński, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rozmów bezpośrednich i telefonicznych z kandydatami do pracy z Europy wschodniej, Ukrainy, tłumaczenie wypowiedzi pracowników, pośrednictwo w kontaktach z polskimi pracownikami firm, urzedów i instytucjami ochrony zdrowia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BIURA-TŁUMACZ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.06.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: Piastów
Numer budynku pracodawcy: 10B
Profil działalności pracodawcy: Produkcja pozostałych mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 29.05.2019
Oferta pracy ważna do: 19.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c7876ebf8f85230ff0ec8153ab656020
Podobne oferty pracy
Prace projektowe w zakresie projektowania architektoniczno-budowlanego. Przygotowanie dokumentacji projektowych, tworzenie rysunków budowlanych, opracowywanie rozwiązań budowlanych i architektonicznych. Praca w zespole projektowym przy projektach mieszkaniowych wielorodzinnych i rezydencjonalnych oraz usługowych. Prace biurowo-administracyjne: składanie i kompletowanie dokumentacji do projektów budowlanych; uzupełnianie wniosków, gromadzenie dokumentacji do pełnych projektów architektoniczno-budowlanych i wykonawczych.
Karolina Czupryniak Chiliart - 2018-10-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Wspomaganie funkcjonowania osoby niepełnosprawnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Legionowo (mazowieckie)
Pomoc przy układaniu kabli ziemnych, dostarczanie zaopatrzenia na plac robót, porządkowanie narzędzi i miejsca pracy. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku.
ELEKTROMAX Grzegorz Malesa - 2016-10-10 - Domaniew (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji projektowej oraz powykonawczej, wykonywanie rysunków warsztatowych pod kątem projektowania witryn.
kontakt przez PUP - 2019-04-12 - Zielona (małopolskie)
przyjmowanie klientów, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji firmowej kierowanej do zarządu, sporządzanie korespondencji wychodzącej od zarządudo klientów, obsługa skaner, faxu, drukarki, e-mail
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Gogolice (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
obsługa spycharki (praca w Chorzowie)
Przedsiębiorstwo Usług Handlowych Kościarz Władysław - 2017-02-23 - Chorzów (śląskie)
Asystowanie lekarzowi dentyście, pomoc w prowadzeniu przychodni stomatologicznej.
SoliDent s.c. Tomasz Stypułkowski, Błażej Wasilewski - 2018-09-21 - Łomża (podlaskie)
pomoc nauczyciela w zorganizowaniu zabaw, pomoc w łazience, szatni, spacery, pomoc przy spożywaniu posiłków, dekorowanie sali, otaczanie opieką dzieci
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Jawor (dolnośląskie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia. Sprawdzanie pod wzgledem formalnym dokumentów i ich segregowanie oraz archiwizowanie. Generowanie, sprawdzanie, i wysyłanie potwierdzeń sald. Kontrola rozrachunków z kontrahentami. Księgowanie i ewidencjonowanie dowodów zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów (mile widziane kierunki: logistyka, zarządzanie produkcją, jakością), znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, odpowiedzialność, otwartość na nowe doświadczenia oraz umiejętności analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: koordynowanie tworzenia dokumentacji projektowej (PSO, APQP), przygotowywanie kalkulacji kosztowych produktów oraz usług, przygotowywanie prezentacji, przedstawianie ich klientom oraz wewnątrz organizacji, ścisła współpraca z centrum badań i rozwoju w Korei, kontakt z klientami oraz dostawcami w celu wsparcia wdrożenia nowych produktów, wsparcie działów produkcyjnych oraz działu kontroli jakości w fazie wdrożenia produktu. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) nifcokorea.pl.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-11 - Żory (śląskie)
Pomoc w opracowywaniu planów dostaw, zaopatrzenia, utrzymywanie stanu zapasów magazynowych, pomoc w organizacji transportu wyroów gotowych, wydawanie środków ochrony indywidualnej, sprządzanie raportów i sprawozdań
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
1)Przygotowanie dokumentacji spedycyjnej.2)Obsluga zleceń spedycyjnych i transportowych.3)Negocjowanie stawek spedycyjnych.4)Dbałość o terminowość przyjetych zleceń.5)Utrzymywanie, rozwój współpracyz podwykonawcami.6)Prowadzenie korespondencji dot. zleceń spedycyjnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie działalności handlowej, organizacja pracy, organizacja spotkań, koordynacja przepływu dokumentacji pomiędzy firmą i dostawcami, kontakt z dostawcami i firmami spedycyjnymi, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, utrzymywanie baz danych
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:• Bieżące wsparcie pracy Zarządu• Dbanie o prawidłowy obieg informacji pomiędzy centralą, a innymi oddziałami Grupy• Prowadzenie kalendarza Zarządu, w tym organizowanie spotkań oraz konferencji;• Obsługę recepcyjną wizyt gości krajowych i zagranicznych, prowadzenie ewidencji oraz przygotowywanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.• Tworzenie prezentacji, raportów i zestawień dla Zarządu;• Współpraca z wewnętrznymi działami firmy oraz dostawcami zewnętrznymi;• Dbałość o prawidłowy obieg korespondencji (przychodzącej, wychodzącej) oraz dokumentacji biurowej,• Administracyjne wsparcie pracy biura i uczestniczenie w projektach działu administracji;
SZYNAKA MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Szczegółowe informacje o konkursie zamieszczono na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Olsztynie www.olsztyn.gov.plsamodzielne czynności administracyjne, związane z prowadzeniem i nadzrowowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowaniem decyzji kończących te postępowania oraz jest uprawniony do: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, eksperymentuGodziny pracy: 7.30-15.30
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2019-01-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1.Wykonywanie zadań pod kierunkiem nauczyciela.2.Pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się.3.Pomaganie dzieciom przy korzystaniu z toalety.4.Pomaganie w sprzątaniu zabawek.5.Sprzątanie stolików po wykonaniu przez dzieci różnych prac plastycznych, technicznych idt.6.Przynoszenie herbaty na śniadanie dla przedszkolaków.7.Nalewanie herbaty przedszkolakom.8.Mycie stolików po śniadaniu.9.Opiekowanie się i przygotowanie dzieci do spacerów oraz zajęć prowadzonych w terenie.10.Wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęć edukacyjnych oraz pomaganie dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela, podczas ich przeprowadzania.
Szkoła Podstawowa im. Janusza Kusocińskiego w Daleszynie - 2018-06-26 - Daleszyn (wielkopolskie)
Kierowanie działem RTV
Media Markt Polska Sp. z o.o. - 2016-02-16 - Płock (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie prezesa zarządu w wykonywaniu obowiązków oraz bieżące tłumaczenia polsko - rosyjskie podczas rozmów handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Nieporęt (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie, z zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 2410-2800 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące pracy w pionie finansowym. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-24 - Katowice (śląskie)
Wsaparcie administracyjne pracowników działu handlowego. Pomoc w przygotowywaniu ofert, umów, raportów i analiz. Zaangażowanie w sprzedaż produktów i usług firmy. Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej na rzecz uczestników projektu Teraz My
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przyjmowanie dostaw, przygotowywanie wysyłek, kontrola stanów magazynowych, praca z systemem informatycznym,
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Wieszowa (śląskie)
opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Chorzęcin (łódzkie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Stanisławów (śląskie)
x
BIURO PROJEKTÓW BUDOWNICTWA OGÓLNEGO I PRZEMYSŁOWEGO "PROFIL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Białystok (podlaskie)