ASYSTENT DS. LOGISTYKI Wieszowa oferta pracy MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na sklep łazienki.
Stanowisko: ASYSTENT DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: 2 400 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie dostaw, przygotowywanie wysyłek, kontrola stanów magazynowych, praca z systemem informatycznym,
Data publikacji: 2018-01-29
Lokalizacja: Wieszowa (śląskie)
Pracodawca: MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 1a, 42-672 Wieszowa, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie dostaw, przygotowywanie wysyłek, kontrola stanów magazynowych, praca z systemem informatycznym,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieszowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zbrosławice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie ogólnokształcące, inne, kierunek: logistyczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, umiejętność pracy pod presją czasu,
Nazwa pracodawcy:
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Wolności 1a, 42-672 Wieszowa, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Zbrosławice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieszowa
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data dodania oferty pracy: 29.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie lub wyższe (rachunkowość lub ekonomia); min. 2 lata doś. zawodowego w księgowości; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; praktyczna znajomość zasad księgowości i prawa podatkowego; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA; umiejętność pracy pod presją czasu; dobra organizacja pracy; samodzielność; biegła obsługa komputera; znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO - 2017-11-22 - Gliwice (śląskie)
organizowanie i planowanie pracy na własnym stanowisku, organizowanie opieki i pracy z osobą niepełnosprawną, organizowanie wsparcia społecznego, pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
doradztwo bankowe
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Żywiec (śląskie)
kontrola jakości żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcyjnym, nadzór nad przestrzeganiem wdrożonego systemu zarządzania jakością, bieżące rozwiązywanie problemow jakościowych, tworzenie dokumentacji jakościowej/raporty jakościowe, zapisy z przeprowadzonej kontroli/
Animex Foods Sp. z o.o. sp. k Morliny oddział Iława - 2017-12-04 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie do ewidencji ksiegowych faktur, sporządzanie rejestrów VAT, prowadzenie PKPiRPraca w godzinach od 7:30 do 15:30
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-07-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Prace administracyjne w biurze magazynu. Kontrola ewidencji czasu pracy. Współpraca z działami Transportu i Obsługi Klienta. Obsługa procesu reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
RABEN LOGISTICS sp. z o.o. - 2016-07-10 - Straszyn (pomorskie)
-obsługa i kontrola bieżącej korespondencji, -odpowiedzialność za administrowanie i właściwy obieg dokumentów w firmie, -prowadzenie i zarządzanie ,,Kalendarzem firmy", -przygotowanie niezbędnych dokumentów, -pisanie ofert handlowych, -telefoniczna opieka posprzedażowa nad Klientami, -przygotowywanie (w tym tłumaczenie) niezbędnych materiałów marketingowych (np.folder, ulotki) i reklamowych (gadżety - współpraca z firmą reklamową), -sporządzanie niezbędnych raportów, statystyk, analiz, -dokonywanie zakupów na potrzeby biura
DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
Opracowanie merytoryczne i formalne dokumentacji księgowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
OPIEKA, PIELĘGNACJA, ORGANIZACJA ZABAW, DBANIE O MIEJSCE PRACYWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KURS OPIEKUNA DZIECIĘCEGO,
HIPCIO - PRYWATNA OPIEKA NAD DZIEĆMI MAGDALENA GMITEREK - 2016-08-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Samodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej oraz przygotowywanie spraw sądowych do ich rozpoznania.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
animowanie społeczności lokalnych, prace biurowe, wspieranie uczestników projektu
Fundacja Inicjatywa - 2016-11-07 - Bytom (śląskie)
opieka nad dziećmi w żłobku
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
K.R. Group Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń bengalskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Płock (mazowieckie)
Praca asystentki stomatologicznej w pełnym zakresie (asysta, sterylizacja, dbanie o stanowisko pracy)
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
praca z dziećmi niepełnosprawnymi
NIEPUBLICZNE PLACÓWKI OŚWIATOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kalendarza zarzadu, tłumaczenie korespondencji, organizacja pracy zarzadu, tłumaczenie podczas spotkań z kontrahentami, organizacja wyjazdów zagranicznych zarzadu, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie z zasadami wykonywania obliczeń inżynierskich i inne
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- WSPÓŁPRACA Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE PRZYGOTOWYWANIA ROZLICZEŃ- OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ADMINISTRACYJNEJ- PRZEPROWADZANIE ROZMÓW HANDLOWYCH- NADZÓR NAD KOMPLETNOŚCIĄ DOKUMENTÓW ADMINISTRACYJNYCH- UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH- PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ W EXCEL
TMS AUDIT - 2017-03-20 - Trzebownisko (podkarpackie)
sporządzanie pism procesowychprzyjmowanie interesantów
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
wsparcie działań księgowych firmy oraz klientów firmysporządzanie raportów i sprawozdańadministacja biuremStaż obywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego
ELTECH Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15
Kancelaria Podatkowa PROFIT S.C. - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
kierowcza samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Uniejowice (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienie wysokiej, jakości obsługi klientów; Współpraca z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-06-06 - Katowice (śląskie)
-Praca od zaraz - możliwość pracy na dłuższy okres,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: dyrektor (at) suchy-dab.edu.pl-Informacje mozna uzyskać pod nr tel. 58 682-86-26.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W SUCHYM DĘBIE - 2016-05-04 - Suchy Dąb (pomorskie)
Prowadzenie księgowości. Godziny odbywania stażu pn - pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bełchatów (łódzkie)