ASYSTENT PROKURATORA Olsztyn oferta pracy Prokuratura Okręgowa w Olsztynie

Stanowisko: ASYSTENT PROKURATORA

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje o konkursie zamieszczono na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Olsztynie www.olsztyn.gov.plsamodzielne czynności administracyjne, związane z prowadzeniem i nadzrowowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowaniem decyzji kończących te postępowania oraz jest uprawniony do: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, eksperymentuGodziny pracy: 7.30-15.30

Data publikacji: 2019-01-07

Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Erwina Kruka 12, 10-959 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje o konkursie zamieszczono na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Olsztynie www.olsztyn.gov.plsamodzielne czynności administracyjne, związane z prowadzeniem i nadzrowowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowaniem decyzji kończących te postępowania oraz jest uprawniony do: przesłuchania świadka, zatrzymania rzeczy i przeszukania, oględzin, eksperymentuGodziny pracy: 7.30-15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROKURATORA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent prokuratora

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
szczegółowe informacje o konkursie zamieszczono na stronie Prokuratury Okręgowej w Olsztynie www.olsztyn.po.gov.pl

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1

Nazwa pracodawcy: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Adres pracodawcy:
Erwina Kruka 12, 10-959 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje o konkursie zamieszczono nma stronie www.olsztyn.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: m. Olsztyn

Gmina pracodawcy: Olsztyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olsztyn

Ulica pracodawcy: Erwina Kruka

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prokuratora

Data dodania oferty pracy: 07.01.2019

Oferta pracy ważna do: 25.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych, ubieraniu się i rozbieraniu się,- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków,- opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów, wycieczek,- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć,- nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku i zabawy- dbanie o bezpieczeństwo dzieci
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Korczyna (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 2 600 - 4 000 PLN

Praca z dziećmi w grupieKontakt e-mail: sekretariatmagdalenka (at) gmail.com
Ewa Stelmaszek Przedszkole Niepubliczne "Magdalenka" - 2017-08-29 - Oława (dolnośląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

opracowywanie przesyłek pocztowych zgodnie z przyjętymi zasadami prowadzenia dokumentacji ODDAWCZEJ W URZĘDZIE
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Wieruszów (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Grójec (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

sprawdzanie poprawności otrzymanych faktur, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, wprowadzanie faktur do systemu ERP, wysyłani dokumentów do akceptacji do poszczegolnych działów
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW EKSPORTU MATERIAŁÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 500 PLN

pomoc w kontaktach handlowych z krajami Azji- Pakistanem, Indiami w zakresie sprzedaży do przerobu plastiku pochodzącego z odpadów - zużytych opakowań, prowadzenie korespondencji i kontakt telefoniczny z kontrahentami, procedowanie dokumentacji związanej z wysyłaniem towarów do ww. krajów
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W PRZEDSZKOLU - od 1 900 PLN

Pomoc nauczycielowi w pracy z dziećmi, sprzątanie, pomoc w obsłudze dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-01-30 - Śrem (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. HANDLU I IMPORTU - od 2 200 PLN

prowadzenie działalności handlowej, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem exportu, optymalizacja kosztów logistycznych, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA/KREŚLARZ ARCHITEKTURY - od 2 000 EUR

1.Tworzenie i opracowanie planów i dokumentów budowlanych dla budynków przemysłowych, handlowych oraz instytucji użytku publicznego,2.Kreatywna i niezależna realizacjia różnych projektów,3.Przeprowadzenie inwentaryzacji i digitalizacja planów analogowych4. utworzenie koncepcji projektu, wdrożenie i omówienie szczegółów z architektami i innymi podmiotami zaangazowanymi w realizację projeku,5.Przygotowanie dokumentacji przetargowych6.Przygotowanie i aktualizowanie dokumentacji budowlanej,7. Kansultacje ze wszystkimi działami zaangażowanymi w projekt budowlany
GFE Gesellschaft für Energieeffizienz mbH - 2016-09-13 - Niemcy (Niemcy)

ASYSTENT STOMATOLOGICZNY - od 2 100 PLN

Rejestracja pacjentów, asysta przy fotelu, sterylizacja narzędzi, przygotowywanie gabinetu.
CENTRUM ZDROWEGO UŚMIECHU MILENA RÓŻEWSKA - 2018-11-02 - Kluczbork (opolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 800 PLN

KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA PRACY PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH CENTRUM PROMOCJI BIZNESU, ZAŁATWIANIE BIEŻĄCYCH SPRAW DZIAŁU HANDLOWEGO, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI FIRMY, UZUPEŁNIANIE DANYCH I INFORMACJI DLA KLIENTÓW, UMAWIANIE SPOTKAŃ, FEEDBACK POSPRZEDAŻOWY, PROWADZENIE KALENDARZA DZIAŁU HANDLOWEGO,
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-12-04 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 700 PLN

Organizacja i wsparcie pracy zarządu, przygotowywanie spotkań z kontrahentami z Bliskiego Wschodu, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby zarządu, bezpośredni kontakt z klientami z Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - FINANSE - od 3 000 PLN

1.Prowadzenie terminarza spotkań Prezesa2.Prowadzenie ewidencji płatności 3.Przygotowywanie i aktualizacja informacji i analiz finansowych na potrzeby Zarządu 4.Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie 5.Współpraca z biurem rachunkowym, instytucjami publicznymi.
Eubridge Sp. z o.o. - 2018-08-10 - Hucisko (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK - od 2 150 PLN

segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

Pomiary geodezyjne, wykonywanie oznakowania pomiarów geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DYSPOZYTORA - od 3 500 PLN

• Planowanie przewozów i zatwierdzanie tras• Współpraca z kierowcami i kontrola realizacji ich zadań• Bieżąca współpraca z klientem zagranicznym• Dbanie o wysoką jakość usług transportowych• Prowadzenie ewidencji zleceń, raportowanie• Realizacja zadań zespołu
ATS Logistics Sp.z o.o. - 2018-10-09 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

staż w banku
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Ustroń (śląskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA ROBÓT - od 3 500 PLN

Asystent kierownika robót (branża dekarska).Praca na terenie Krakowa i okolic.
PIOTR PTAK F.P.H.U. "REIMS" - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT - od 15 PLN

dbanie o telefoniczne relacje z klientami bengalskimi, wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 500 PLN

Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT - od 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, ewidencja dokumetów, korespondencja z urzędami, archiwizacja.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Legionowo (mazowieckie)

DEKARZ - od 1 850 PLN

prace dekarskieOferta pracy w ramach doposażenia stanowiska pracy - przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Retkowo (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA - DOSTAWCA PIECZYWA - od 1 850 PLN

Dostawy pieczywa do odbiorców. Kontakt osobisty w godz. 8.00-16.00 po wcześniejszym telefonicznym.
Zakład Produkcyjno-Usługowy Henryk Matejczuk - 2016-02-19 - Mordy (mazowieckie)

RECEPCJONISTKA - od 2 000 PLN

Obsługa recepcji, meldunek gości, obsługa sali śniadań, wystawianie faktur, wysyłka maili
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI(ADMINISTRATION ASSISTANT) - od 3 800 PLN

Praca na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) wymagana dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi a szczególnie koreańskimi klientami spółki.Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) ma za zadanie m.in.:- wspierać bieżące sprawy administracyjne- nawiązywać kontakt z międzynarodowymi klientami, w tym szczególnie z kontrahentami z Korei;- wprowadzać dane do komputera, przygotowywać zestawienia i prezentacje.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 1 rok.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA OPERACYJNEGO - od 2 700 PLN

- administracyjno-organizacyjne wspieranie bieżących spraw operacyjnych;- zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji, w tym obiegu dokumentów oraz współpraca z innymi działami;- redagowanie pism, przygotowywanie dokumentacji, prezentacji, zestawień, sprawozdań i raportów;- organizowanie i nadzór nad kalendarzem spotkań i podróżami służbowymi;- współpraca z Urzędami i zewnętrznymi dostawcami usług;- opieka nad sprzętem biurowym;- inne czynności administracyjno-biurowe
MAKARONY POLSKIE S. A. - 2016-08-26 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT SPEDYTORA 30+ WYPŁYN NA SZEROKIE WODY KARIERY GDYNIA I SOPOT (I) - 997,4 PLN

dostarczanie dokumnetówkreowanie bookingówtworzenie listów przewozowych i zleceńawizacja kontenerówwprowadzanie danych do instrukcji konosamentowychi VGMsprawdzanie sailingówkontakt z przewoxnikamiaktualizacja statusów przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT BIURA PROJEKTU - od 2 000 PLN

realizacja projektu, udział w procesie rekrutacji beneficjentów, świadczenie pomocy beneficjentom projektu, analiza dokonanych wydatków pod względem merytorycznym, monitoring i ewaluacja projektu, opracowywanie programów, analiz, ocen i sprawozdań z realizacji projektu, archiwizacja dokumentów projektowych, organizacja warsztatów, w tym wyjazdowych dla beneficjentów projektu oraz Akademii Letniej dla dzieci z rodzin zastępczych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie - 2017-12-06 - Głogów (dolnośląskie)