ASYSTENT ZARZĄDU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja i wsparcie pracy zarządu, przygotowywanie spotkań z kontrahentami z Bliskiego Wschodu, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby zarządu, bezpośredni kontakt z klientami z Bliskiego Wschodu
Data publikacji: 2017-03-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja i wsparcie pracy zarządu, przygotowywanie spotkań z kontrahentami z Bliskiego Wschodu, tworzenie zestawień i raportów na potrzeby zarządu, bezpośredni kontakt z klientami z Bliskiego Wschodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1/2 etatu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
arabski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.03.2017
Data dodania oferty pracy: 20.03.2017
Oferta pracy ważna do: 03.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Efektywna sprzedaż produktów na rynkach europejskich, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży i wsparcie klientapraca na jedną zmianę od 8.00do 16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2017-05-18 - Mielec (podkarpackie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
DOMOSFERA s.c. Robert i Lucyna Kozłowscy - 2018-07-30 - Białystok (podlaskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Radom (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, dbałość o bezpieczeństwa i higienę pracy, opieka nad dziećmi w sali przedszkolnej i na placu zabaw,dbałość o łąd i porządek w sali
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Piotrów (lubuskie)
1.Prowadzenie prac związanych z gromadzeniem i opracowaniem zbiorów dotyczących Jarosławia i powiatu jarosławskiego.2.Inwentaryzowanie i opracowywanie naukowe zbiorów.3.Opracowywanie historii poszczególnych obiektów użyteczności publicznej, budynków i budowli z terenu miasta Jarosławia i powiatu jarosławskiego, mających istotne znaczenie dla przeszłości miasta i regionu.4.Popularyzowanie zbiorów poprzez organizację wystaw i opracowywanie katalogów.5.Prowadzenie archiwum akt dawnych oraz opracowywanie zbiorów archiwalnych i udzielanie informacji archiwalnych.6.Współpraca z instytucjami, organizacjami i innymi podmiotami związanymi z miastem Jarosław i powiatem jarosławskim w zakresie działalności statutowej Muzeum.7.Prowadzenie działalności popularyzatorskiej, w szczególności poprzez organizację wystaw, odczytów, lekcji muzealnych, imprez plenerowych, prelekcji i konkursów oraz działań interdyscyplinarnych.8.Współpraca z instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi i placówkami oświatowymi z terenu powiatu jarosławskiego.9.Organizacja wystaw stałych i czasowych.10.Opracowywanie scenariuszy, katalogów i informatorów do wystaw oraz przygotowywanie i opracowywanie materiałów do katalogów, przewodników i publikacji, w tym elektronicznych.11.Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem, wypożyczaniem oraz przemieszczeniem muzealiów, w tym spraw związanych z udostępnianiem zbiorów ikonograficznych.12.Prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem muzealiów.13.Prowadzenie działań związanych z digitalizacją zbiorów.14.Przygotowywanie informacji dla mediów, w tym dla prasy i telewizji.15.Prowadzenie działalności promocyjnej.16.Wykonywanie dokumentacji fotograficznej zbiorów, wystaw i wydarzeń muzealnych.17.Wykonywanie projekty plakatów, zaproszeń i innych materiałów promocyjnych.18.Opracowywanie planów pracy i sprawozdań.19.Prowadzenie spraw związanych z realizacją działań współfinansowanych w ramach programów dotacyjnych i pomocowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Jarosław (podkarpackie)
- Sporządzanie elementów dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami. Czynny udział w projektach krajowych jak i międzynarodowych. Wykonywanie uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych na polecenie Kierownika Zespołu. Współpraca z projektantami innych branż: sanitarna, konstrukcyjna, hydrotechniczna. Możliwość wyjazdów na delegacje zagraniczne. Opracowywanie modeli 3D projektów infrastrukturalnych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe albo student. Znajomość Microstation, AutoCAD Civil. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2. Kontakt osobisty lub telefoniczny (601-691-041) w godzinach: 8:00-15:00.
SWECO ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
umiejętność księgowania faktur,obsługa programu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Czerwony Bór (podlaskie)
Sprzątanie obiektów biurowych
"SEKRET" Sp. z o. o.* - 2017-09-05 - Drezdenko (lubuskie)
świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej na rzecz uczestników projektu Teraz My
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-26 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa oraz doradztwo klientom, dbałość o ekspozycję i wizerunek salonu optycznego, dobór soczewek i innych pomocy wzrokowych, realizacja celów sprzedażowych i jakościowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Przed spotkaniem wymagany kontakt tel.: 663 162 297 Ilona Dwornik. Cv na adres: ilonadwornik (at) gmail.com
Tenbit Professional Ilona Dwornik - 2016-01-20 - Sulęcin (lubuskie)
praca z rodziną zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wręczyca Wielka (śląskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych
STOMATOLOGIA CHILEWSKI SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ CHILEWSKI MICHAŁ WDZIĘCZNY - 2017-02-16 - Lubin (dolnośląskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, pomoc dzieciom wczynnościach higienicznych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wojnarowa (małopolskie)
Wykonywanie prac geodezyjnych w terenie i biurze.
GEOPLAN DARIUSZ PATA - 2016-12-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
kierowanie zespołek pojazdów (ciągnik siodłowy+naczepa) - wywrotka, prowadzenie dokumentów kieorwcy, prowadzenie dokumentów dot. przewozówoferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Siechnice (dolnośląskie)
rejestracja komisjonowanych, odbiór kart obiegowych, kompletowanie dokumentacji orzeczniczej, współpraca z organami nadrzędnymi, instytucjami współpracującymi, wykonywanie obowiązków wynikających z bieżących potrzeb komisji
Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska w Bydgoszczy - 2017-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
układanie i przyjmowanie dokumentów od klientów biura; księgowanie w programie wf-kaper, wf-fakir; sporządzanie deklaracji ZUS w programie Płatnik; sporządzanie listy płac, dekretowanie dokumentów; kontakt z klientami biura; obsługa poczty firmowej, drukarki, skanera.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Łuków (lubelskie)
Obsługa sekretariatu i władz spółki, obsługa administaracyjna spółki, zbieranie ofert i sporządzanie na ich postawie zestawień, aktualizacja danych osobowych pracowników i prowadzenie sprzw socjalnych pracowników.
AMVIAN AUTOMATIVE (POLAND) - 2016-02-03 - Grójec (mazowieckie)
a) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjiz pracownikiem socjalnym,b) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej,planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,c) udzielaniu pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych,f) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,g) wspieranie aktywności społecznej rodzin,h) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,i) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej,j) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanieprawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, k) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych,l) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,m) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci,n) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, o) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,p) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,q) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach,r) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,s) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zadaniowy system pracy, praca wykonywana jest na terenie miasta Pruszcz Gdański (praca w środowisku zamieszkania klientów MOPS) oraz w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, praca przy komputerze; obsługa sprzętu biurowego.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2019-01-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; roczne doświadczenie zawodowe; znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość podstaw rachunkowości i zasad księgowania; mile widziana znajomość programu SYMFONIA; wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego; rozliczanie zaliczek oraz delegacji krajowych i zagranicznych; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
-współpraca z klientami zgodna ze standardami firmy-układanie, prowadzenie i nadzorowanie kompleksowych kuracji-weryfikacja efektów klienta na cotygodniowych wizytach-układanie i regularne modyfikowanie planów dla klienta na kolejne tygodnie-motywowanie go do osiągania założonych celówefektywne kierowanie działalnością punktu Naturhouse-budowanie trwałych i przyjaznych relacji z klientami- dbałość o wizerunek marki i aktywne uczestnictwo w akcjach promocyjnych- udział w tworzeniu materiałów merytorycznych dla marki Naturhouse
P.H.U. TAURI Łukasz Głuchacki - 2018-01-12 - Sanok (podkarpackie)
- prowadzenie dokumentacji technicznej i projektowej- przygotowywanie dokumentacji przetargowej- współpraca z kierownikami kontkraktów przy realizacji zleconych kontraktów- zarządzanie dokumentacją obiektów
"UNI-TECH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie projektów koncepcyjnych, budowelanych i wykonawczych w branży architektonicznej
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż posiłków.
MRM Małgorzata Sawicka - 2019-02-20 - Nysa (opolskie)
Nauka przyjęć i wypisów pacjentów i inne.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Leonów (wielkopolskie)
praca przy obsłudze firm rozliczających się na pełnej księgowości
Kancelaria Podatkowa "COGITO" Sp.Jawna Anna i Zbigniew Kędzierscy - 2016-12-06 - Sosnowiec (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem Oferta pracy z kandydatem wskazanym przez pracodawcęI zmiana: pn-śr: 11.00 - 19.00/ czw - pt: 08.00 - 16.00 1/2 etatu: 1050zł
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy,współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi lub chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc w kompletowaniu dokumentacji budowlanej na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia oraz dokumentacji na potrzeby pozyskania źródeł finansowania inwestycji.
OZE-SUN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Siemianowice Śląskie (śląskie)