ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK Poznań oferta pracy Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Stanowisko: ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK
Wynagrodzenie: od 2 150 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
segregowanie pod względem rodzaju, weryfikacja i wprowadzanie do ksiąg (pełnych i uproszczonych) dowodów księgowych: wyciągi bankowe, raporty kasowe, faktury-koszty, faktury-przychody, pozostałe dowody; bieżące uzgadnianie kont w szczególności rozrachunków, uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowanie raportów analitycznych dla klientów na podstawie zapisów księgowych, archiwizowanie dowodów księgowych, inne bieżące prace księgowo-administracyjne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies. na okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT KSIĘGOWEGO/ANALITYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowo: dobra znajomość programów finansowo księgowych Optima i Symfonia, obsługa pakietu MS Office; mile widziana znajomość zagadnień z zakresu podatku VAT, mile widziana znajomość zagadnień z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość zagadnień z zakresu ewidencji pełnej rachunkowości oraz rozliczania podatkowej księgi przychodów i rozchodów, doświadczenie zawodowe od 0 do 1 roku, wykształcenie średnie ekonomiczne (mile widziana kontynuacja na studiach kierunkowych) lub mile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne o profilu rachunkowość
Nazwa pracodawcy: Kancelaria Audytorska Małgorzata Jurga
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
NEHRINGA 8/1, 60-247 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać na e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: NEHRINGA
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 29.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja zajęć treningowych; pomoc w prowadzeniu trenigów
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wysogotowo (wielkopolskie)
obsługa programu transportowo-spedycyjnego w zakresie wprowadzania, przetwarzania i wysyłania zleceń spedycyjnych, utrzymywanie relacji ze stałymi klientami i pozyskiwanie nowych w kraju i za granicą, poszukiwanie podwykonawców i organizacja pracy z podwykonawcami, przetwarzanie uregulowań zawartych w obowiązującej dokumentacji funkcjonującego w firmie Systemu Zarządzania, ochrona informacji niejawnych występujących w dziale.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Tarnów (małopolskie)
samodzielne wykonanie czynności administracji sądowej i czynności przygotowania spraw sądowych do ich rozpoznania, sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.
Sąd Rejonowy w Zawierciu - 2016-10-19 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Łopuszno (świętokrzyskie)
przeprowadzanie operacji kontrolnych i pomiarowych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji i wiedzą techniczną, kontrola jakościowa produktów w oparciu o normy, potwierdzanie zgodności lub niezgodności materiałów gotowych,przeprowadzanie badań nieniszczących UT,przeprowadzanie badań spektrometrem iskrowym, zwalnianie wyrobów gotowych do sprzedaży, analiza i ocena otrzymywanych wyników badań, sporządzanie protokołów z badań, prawidłowe użytkowanie i przechowywanie sprzętu; kontrolno-pomiarowego
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2016-09-13 - Garbatka (wielkopolskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych, przebijanie otworów w stropach, układanie i łączenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną. Praca na terenie Polski i Niemiec.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedazowych, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie rynku i ofert konkurencji, utrzymywanie kontaków z dotychczaowymi partnerami handlowymi
FRESH WORLD INTERNATIONAL SP Z O.O. - 2016-02-03 - Bronisze (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie biura
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2015-12-03 - Sady (wielkopolskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy, wspólpraca z klientami i kontrahentami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klienta w salonie meblowym
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MEBLARZ - 2018-05-10 - Lubin (dolnośląskie)
-
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "DENTAMED" - STOMATOLOGIA AGATA KRUKOWSKA - 2017-10-05 - Białystok (podlaskie)
organizowanie pracy biura, prowadzenie terminarza i organizacja spotkań pracowników i właściciela, planowanie podróży służbowych, sporządzanie i rejestr korespondencji biura, organizacja dokumentów, obsługa sprzetu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wieluń (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, kontakty z klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
księgowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień do płatności
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Mława (mazowieckie)
Wsparcie koordynatora w codziennych obowiązkach Organizacja szkoleń począwszy od badania potrzeb klienta, poprzez logistykę, aż po badanie satysfakcji uczestników Budowanie oraz podtrzymywanie długoterminowych relacji z klientami; zarówno z klientami korporacyjnymi jak i z sektora publicznego Przygotowywanie ofert handlowych Pozyskiwanie nowych klientów Promowanie firmy przez różnorodne działania marketingowe Wsparcie w wyszukiwaniu przetargów i przygotowywaniu dokumentacji
NOBLEPROG (NK) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymanie higieny w gabinecie stomatologicznym
GABINET STOMATOLOGICZNY Amelia Urban - 2017-09-05 - Kołczygłowy (pomorskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, przygotowywnie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów i zleceń, przygotowywanie kalkulacji, analiz sprzedaży, przygotowywanie prezentacji i matriałów reklamowych.
"Marcin Szpądrowski" Szpądrowski Marcin - 2015-11-09 - Częstochowa (śląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jaskrów (śląskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2018-01-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
Weryfikacja rachunkowa i podatkowa dokumentów księgowych. Księgowanie bieżących operacji (faktury).Kontrola faktur zakupu i sprzedaży pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.Zapewnienie należytego przechowywania dokumentów.Korespondencja i kontakty z Urzędami, wykonywanie innych prac zleconych przez Starszego Księgowego.
Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa KUBA Piotr Wanicki - 2016-08-25 - Świdnik (lubelskie)
Asystent nauczyciela przedszkola-staż POWER III 110
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Miłosław (wielkopolskie)
Roboty trakcyjne
ASTALDI S.P.A. SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-10-11 - Masłowo (wielkopolskie)
- prace kancelaryjno-biurowe,- porządkowanie i archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów prawnych,- przygotowywanie pism procesowych,- przygotowywanie dokumentów rejestrowych,- obsługa spotkań z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-planowanie i organizacja pracy kierowców;-rozliczanie wynagrodzeń, zaliczek i delegacji kierowców;-analiza i raportowanie czasu pracy kierowców;-ewidencja i rozliczanie europalet;okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia; godz. pracy 7-15
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-06-23 - Głobino (pomorskie)
odbiór dokumentów od klientów, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)
W poczatkowym okresie pracy: wsparcie dla działu zakupów, docelowo osoba będzie odpowiedzialna za składanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych.
DAJAR Sp. z o.o - 2017-07-25 - Zelów (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Jastrowie (wielkopolskie)
prowadzenie kontroli dokumentów pod względem formalnym, wprowadzanie i rozliczanie dokumentów księgowych, znajomość zagadnień księgowych, mile widziana znajomość programu SYMFONIA;
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Grójec (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)