ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU Świnoujście oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i wysyłanie dokumentów, nadzór nad ich obiegiem, prowadzenie spraw zarządu firmy, tj. umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, koordynowanie pracy biura, wykonywanie zadań biurowych.
Data publikacji: 2018-07-03
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i wysyłanie dokumentów, nadzór nad ich obiegiem, prowadzenie spraw zarządu firmy, tj. umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, koordynowanie pracy biura, wykonywanie zadań biurowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 1/2a, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 03.07.2018
Oferta pracy ważna do: 02.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Lębork (pomorskie)
obsługa działu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chełm Śląski (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych przy dociepleniach budynków.
,,IZO - BAU" Kazimierz Wąsiewicz - 2016-09-15 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, kontakt telefoniczny z kontrahentami firmy w Chinach, organizacja spotkań z klientami, wsparcie pracy personelu firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
aystent ds.szkoleń okresowowych i wstępnych BHP, tłumaczenie prezentacji multimedialnych z j.polskiego na j. ukraiński, współprowadzenie szkoleń, przygotowanie dokumentacji w j.ukraińskim, tłumaczenie tekstów, przygotowanie testów i ankiet; praca na terenie całego kraju; doświadczenie jako asystent ds.szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Ujazd (opolskie)
prowadzenie kalendarza spotkań członków zarządu, organizacja spotkać biznesowych, delegacji służbowych, przygotowywanie raportów finansowych na potrzeby zarządu , obsługa kontrahentów spółki, wykonywanie tłumaczeń
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
Analiza kont rachunkowychpod względem prawidlowości zapisów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-29 - Józefów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy 7.00- 15.00
TRANS-TRAIL SP.Z.O.O. - 2017-09-20 - Sycewice (pomorskie)
przyjmowanie i weryfikacja dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Poniatowa (lubelskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7.25-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7.30-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Słupsk (pomorskie)
umiejętność: montażu płyt GK, murowania lekkich ścianek działowych, tynkowania, obsadzania okien,wynagrodzenie: 3900-5700 uzależnione od umiejętności i kwalifikacji;miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski, Kalisz, Wrocław ( w przypadku delegacji pracodawca zapewnia nocleg, dojazd)
"MRONCZ & NADSTAWEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
ęczne czyszczenie cieków wodnych , zamiatanie, zbieranie nieczystości, praca przy zieleni miejskiej (porządkowanie, pielenie), malowanie ławek, mycie wiat autobusowych, koszy na śmieci, ławekw parku, obsługa drobnego sprzętu ogrodniczego
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Andrychów (małopolskie)
do uzgodnienia
ENFORMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
WYKONYWANIE ZABIEGÓW PIELĘGNACYJNYCH, OCZYSZCZAJĄCYCH NA TWARZ I CIAŁO, DEPILACJA CIAŁA ITP.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa klienta detalicznego, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Lublin (lubelskie)
- Kompleksowe wsparcie organizacyjne i administracyjne biura firmy tj.: przyjmowanie i przekazywanie rozmów telefonicznych. Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja. Obsługa korespondencji i przygotowywanie przesyłek pocztowych, kurierskich itp. Organizacja spotkań (rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych). Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze. Wsparcie działu handlowego w kompletowaniu dokumentacji do ofert oraz wyszukiwaniu przetargów. Koordynacja realizacji zamówień przez wybranych dostawców (dbanie o przepływ informacji, terminowość, dokumentację). Współpraca z dostawcami usług typu ubezpieczenia, karty flotowe, leasingi samochodów itp. Pomoc w organizacji szkoleń. Wsparcie w przygotowywaniu i wprowadzaniu dokumentów księgowych.- Wynagrodzenie: od 2400 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. 1 rok doświadczenia zawodowego. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra obsługa komputera. Umiejętności komunikacyjne. Łatwość nawiązywania kontaktów, sumienność i dokładność. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Katowice (śląskie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu grupy przedszkolnej, pomoc w realizacji programu dydaktycznego, opieka nad dziećmi, pomoc w czynnościach higinecznych, dbanie o wizerunek sali,
INLINGUA Ewelina Grądziel - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych,- Realizacja i logistyka zamówień,- Aktywna sprzedaż i doradztwo,- Organizacja i obsługa spotkań,- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,- Raportowanie zamówień,- Cv na adres: praca (at) mag-complex.pl
RADOSŁAW JACHIMOWSKI MAG-COMPLEX - 2017-11-21 - Pelplin (pomorskie)
Asystent prawny z art. 53 ust.2 EFS POWER (l.23)
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Lublin (lubelskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Radom (mazowieckie)
Obsługa maszyny wykrawającej. Praca w systemie równoważnym, zmianowym w godzinach 6.00-18.00 oraz 18.00-6.00.
Intrograf-Lublin S.A. - 2017-03-07 - Lublin (lubelskie)
Nauka/pomoc w:-wporwadzaniu danych do systemów księgowych -uzgadnianie sald i rozliczeń pod kontrolą osoby przełożonej-prowadzaniu ewidencji kontrahentów biura księgowego
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie rachunkowości, dokonywanie rozliczeń finansowych, kontrola dokumentów księgowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz przygotowywanie ich do weryfikacji, planowanie działań i przeprowadzanie podstawowoych analiz w zakresie finansów i księgowości, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych.
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca z lekarzem stomatologiem, rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Poznań (wielkopolskie)
Wypiek pieczywa
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" KROSNO ODRZAŃSKIE - 2017-12-22 - Osiecznica (lubuskie)
Asystent do spraw księgowości - wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne, 2 lata doświadczenia w księgowości, znajomość kadr, płac oraz programu Płatnik. Praca na samodzielnym stanowisku w zakresie pełnej księgowości.
Firma "Kompostech" Sp. z o.o. - 2016-05-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
Utrzymanie czystości w szpitalu z zastosowaniem procedur i standardów obowiązujących w szpitalu
Szpital Dziecięcy Polanki im. Macieja Płażyńskiego Sp. z o.o - 2016-10-31 - Gdańsk (pomorskie)